vegetera Postad 5 September , 2015 Rapport Postad 5 September , 2015 Hej, Hur ska jag få tillgång till mitt pokerstarskonto? Jag har inte tillgång till den e-postadress jag använder på sajten och jag kan inte ladda ner klienten därifrån jag är - offentliga datorer. Citera
Jocke_G Postad 5 September , 2015 Rapport Postad 5 September , 2015 Hej, Hur ska jag få tillgång till mitt pokerstarskonto? Jag har inte tillgång till den e-postadress jag använder på sajten och jag kan inte ladda ner klienten därifrån jag är - offentliga datorer. Det bästa är nog att skriva i pokerstars tråden här på forumet så lär någon kontakta dig nästa vecka Citera
valterego Postad 5 September , 2015 Rapport Postad 5 September , 2015 Det bästa är nog att skriva i pokerstars tråden här på forumet så lär någon kontakta dig nästa vecka Fast stars har inga sajtreppar kvar på forumet längre. Citera
fraallan Postad 6 September , 2015 Rapport Postad 6 September , 2015 Fast stars har inga sajtreppar kvar på forumet längre. Har Amaya skurit in även på den tjänsten? Citera
valterego Postad 6 September , 2015 Rapport Postad 6 September , 2015 Har Amaya skurit in även på den tjänsten? Indirekt kan man säga det, ja. Citera
Recommended Posts