Jokulhaups Postad 31 Augusti , 2015 Rapport Postad 31 Augusti , 2015 Hallå! Har en fundering... Jag skulle vilja ha ut statistik hur det har gått för mig i spin & gos på olika nivåer (stars). Finns det något smidigt sätt (och gärna gratis) för att få ut detta? Jag vet förstås att HEM/PT fiskar upp handhistorik, men då det blir en hel del spel på mobil/platta kommer inte alla turrar med. Måste jag pynta för SharkScope eller liknande, eller finns det något annat smidigt sätt? Citera
WannaSeeMyPig Postad 31 Augusti , 2015 Rapport Postad 31 Augusti , 2015 Testa att maila och fråga efter all handhistorik från mobil/platta, då kan du föra in PT/HEM och sortera. Citera
Izecool Postad 31 Augusti , 2015 Rapport Postad 31 Augusti , 2015 Du har 5 free searches varje dag på sharkscope som du kan använda, annars får du pröjsa. Du kommer dock inte kunna se enskilda nivåer etc på sharkscope utan att betala. Citera
CharlesRane Postad 31 Augusti , 2015 Rapport Postad 31 Augusti , 2015 http://officialpokerrankings.com/ Citera
Recommended Posts