Gå till innehåll

Sept 2015 - Ta dig till WSOP Europe med 888 och Poker.se!


Partneransvarig

Recommended Posts

888 kör nu en upprepning på augustis fantastiska WSOP Europe-kampanj! Alla som öppnat konto på sajten via oss har rätt att delta.

 

Varje torsdag och söndag under hela september kör vi kvalturneringar för €20. Vinnaren av varje kval får en biljett till månadsfinalen måndagen 5 oktober! De nio spelare som tar sig till final slåss om tre ADDERADE säten till WSOP Europe event nummer 8, värda €1100 styck. Den turneringen börjar 16 oktober i Berlin!

 

Namn: PokerSE Road to WSOPE Berlin

Datum: Söndagar och torsdagar i september, klockan 20:00

Inköp: $20+2

Adderat till potten: En plats till vinnaren i månadsfinalen måndag 28 september.

 

Har du inget konto på 888.com men vill spela kampanjen kan du öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej!

Jag hade turen med mig ikväll och vann turneringen. Jag kan inte hitta någon final den 28 september men jag kan hitta en 5 oktober id: 71041205.

Vilken gäller?

 

Sen upptäckte jag att event 8 är en rebuy-tävling vilket känns lite trist för en hobbyspelare... turbo yippie! rebuy :-(

Så jag måste efterfråga möjligheten att byta ut biljetten ifall blixten slår ner och man faktiskt får en?

 

mvh badabing

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Varje torsdag och söndag under hela september kör vi kvalturneringar för €20. Vinnaren av varje kval får en biljett till månadsfinalen måndagen 28 september. De nio spelare som tar sig till final slåss om tre ADDERADE säten till WSOP Europe event nummer 8, värda €1100 styck. Den turneringen börjar 16 oktober i Berlin!

 

 

Har du inget konto på 888.com men vill spela kampanjen kan du öppna ett här!

 

Hittar ingen turnering den 28 september i 888 men hittar en 5 oktober id: 71041205

Vilken gäller?

 

Blir man direktregistrerad?

Jag vann kvalturneringen i söndags men har inte fått någon biljett än?

 

Om man nu skulle få en biljett till Berlin...

Eftersom det står att turneringen i Berlin börjar 16:e oktober antar jag att man får biljett till dag 1A ?

(dag1B börjar på lördagen och det förändrar planeringen lite)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Om man nu skulle få en biljett till Berlin...

Eftersom det står att turneringen i Berlin börjar 16:e oktober antar jag att man får biljett till dag 1A ?

(dag1B börjar på lördagen och det förändrar planeringen lite)

 

Ja vad gäller? Har du fått något svar på dina undringar? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

nej det har jag inte...!

 

Nu var jag en av de tre lyckliga ikväll så nu börjar jag verkligen vilja ha svar

så att man kan boka flyg och boende ( be om ledigt till och börja med...)

 

Fick ett meddelande att man skulle få information från 888poker " inom kort" och nu har det gått nästan en timme...

 

Så jag hoppas att det inte tar en vecka som förra gången....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...