CharlesRane Postad 20 Augusti , 2015 Rapport Postad 20 Augusti , 2015 Hur kan man vinna en pokerturnering om man ALDRIG kan vinna 2 coinflips på rak? Eller förlora 7 av 10 VARJE DAG!? OCH hur i helvete ska man kunna vinna en turnering om man bubblar fler turneringar på 6 månader än vad man någonsin har gjort på 8 år?!?!?!?!?!?! FÖR ATT VINNA EN POKERTURNERING KRÄVS DET ENDAST EN JÄVLA MASSA TUR INGENTING ANNAT DET ÄR ETT JÄVLA FAKTUm Citera
CharlesRane Postad 20 Augusti , 2015 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2015 sa jag att jag hatar livet? JAG HATAR LIVET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera
CharlesRane Postad 20 Augusti , 2015 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2015 Och När Man Väl Vinner En Flip Så Kan Du Ge Dig Fan På Att Det är The Big 11 Eller Någon Jävla Fpp Historia Inte Fan är Det Sunday 500 Eller Thursday Thrill/super Tuesday. Slumpen? Jomenvisst. Citera
ölkaka Postad 21 Augusti , 2015 Rapport Postad 21 Augusti , 2015 sa jag att jag hatar livet? JAG HATAR LIVET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ,sluta spela MTT:s då om du inte pallar med variansen Citera
fraallan Postad 23 Augusti , 2015 Rapport Postad 23 Augusti , 2015 Tror det är bättre att du börjar knyppla, länkar en videos så du kommer igång. Lycka till! Citera
Recommended Posts