devalanteriel Postad 18 Juli , 2015 Rapport Postad 18 Juli , 2015 Jag tvivlar på att vi får ihop en liga på PF, men vi kan ju testa iaf. Tänker att vi kör om vi blir minst åtta pers. Insats 1k/optional 3k som standard. Any takers? Takers dev padrinos shahin gamblob Citera
padrinosftw Postad 18 Juli , 2015 Rapport Postad 18 Juli , 2015 på, nitcappar nog 3k då jag är värdelös men kan tänka mig att spela 200-3k bara det blir någon action (= Citera
devalanteriel Postad 18 Juli , 2015 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2015 Mm, jag tänker själv köra 1k så jag har inga synpunkter på det. Men vill folk gå lägre går det givetvis att diskutera. Citera
Shahin86 Postad 18 Juli , 2015 Rapport Postad 18 Juli , 2015 Jag är för svag... Är med på 200-3k också, förutsatt vi kör Roto. Citera
devalanteriel Postad 18 Juli , 2015 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2015 förutsatt vi kör Roto. Jag är öppen för det mesta, har ändå inte spelat någon fantasybasket den här sidan 2004. Citera
gamblob Postad 18 Juli , 2015 Rapport Postad 18 Juli , 2015 jag är med på upp till 1k gärna roto. visst är skillnaden här mot fantasy football att men behöver vara mer aktiv och ändra sin starting line up flera ggr i veckan för att få max poäng? Citera
devalanteriel Postad 18 Juli , 2015 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2015 Fan vet, men det låter troligt. Välkommen. Citera
Shahin86 Postad 18 Juli , 2015 Rapport Postad 18 Juli , 2015 jag är med på upp till 1kgärna roto. visst är skillnaden här mot fantasy football att men behöver vara mer aktiv och ändra sin starting line up flera ggr i veckan för att få max poäng? Mer aktiv behöver man nog vara. Men man kan ställa sin lineup flera veckor i förväg. Enda du behöver kolla är så ingen är skadad typ. Citera
padrinosftw Postad 18 Juli , 2015 Rapport Postad 18 Juli , 2015 Mer aktiv behöver man nog vara. Men man kan ställa sin lineup flera veckor i förväg. Enda du behöver kolla är så ingen är skadad typ. det är såklart fördel att vara lite aktiv på free agency osv. vad är roto som ni surrar om? Citera
devalanteriel Postad 18 Juli , 2015 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2015 Rotisserie, det innebär i princip att du rankas baserat på din performance över en hel säsong och inte head-to-head omgång för omgång. Gör det mycket viktigare att ha bra stats över lag. Citera
devalanteriel Postad 5 Augusti , 2015 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2015 Bump. Tycker vi kör om vi mot förmodan blir åtta pers. Citera
Recommended Posts