jaroiten Postad 8 Juni , 2015 Rapport Postad 8 Juni , 2015 Det finns ju en del fantasy sports entusiaster här på forumet har jag märkt. Har någon av er testat daily fantasy sports så som DraftKings eller FanDuel? Hur har det gått för er i så fall? Citera
gamblob Postad 8 Juni , 2015 Rapport Postad 8 Juni , 2015 som jag fattat det är det inte öppet för svenskar tyvärr. Citera
TGrinder Postad 8 Juni , 2015 Rapport Postad 8 Juni , 2015 som jag fattat det är det inte öppet för svenskar tyvärr. Stämmer. Citera
GTOGUDEN Postad 8 Juni , 2015 Rapport Postad 8 Juni , 2015 Meddela gärna i denna tråd om/när trevliga sidor öppnar för Svenskar. Citera
jaroiten Postad 8 Juni , 2015 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2015 Jasså, det hade jag inte koll på. Rätt konstigt att det inte är tillåtet för svenskar. Citera
Leppo Postad 13 Juni , 2015 Rapport Postad 13 Juni , 2015 Tror just de 2 sajterna bara är för USA o möjligen Kanada. Men helt klart vore det roligt om de öppnade upp för Sverige Citera
jaroiten Postad 14 September , 2015 Författare Rapport Postad 14 September , 2015 Jag har testat https://www.fanteam.com i en vecka nu. De erbjuder spel på europeisk fotboll (engelska, tyska, spanska, italienska, finska, svenska, skotska ligorna bl.a.). Till en början gillade jag sidan, men har redan hunnit ledsna. De har samma poängsystem som i Premier Leagues officiella fantasyspel med skillnaden att de själva verkar utse vilka som ska få de "bonuspoängen" varje match. Nu i helgens Palace-City (slutade 0-1 till City) möte gav de 3 poäng till Palace målvakt McCarthy, 2 poäng till Palace Zaha och 1 poäng till Kolarov från City. Helt sjuk poängsättning i min mening och när jag mejlade dem för att höra varför de fördelat poängen så fick jag till svar. Hi, The actual formula is not available from our providers OddsModel, however McCarthy had a good day with several saves and Zaha seems to have played a seemingly flawless match with good passing accuracy and won tackles. The bonus points are not based on who scored or assisted, but many other variables. Unfortunately we can't provide a detailed breakdown. Regards / Kristoffer Utöver oklara regler så är det få aktiva spelare där, "raken" rätt hög (finns tävlingar mellan 2 och 100 euro i inköp och de tar 10% i rake för varje spel), samt relativt höga insättningsavgifter. Har någon här testat någon liknande sida? Citera
devalanteriel Postad 14 September , 2015 Rapport Postad 14 September , 2015 DraftKings sägs vara redo att öppna i Storbritannien under hösten. De har i princip alla licenser de behöver för att köra över more or less hela EU, och de har fått in en jävla massa kapital så de vill nog vara första stora aktör på marknaden även här. Tror inte det dröjer länge innan de kör på här också. Hoppas inte det iaf. Citera
ponttuss Postad 10 Oktober , 2015 Rapport Postad 10 Oktober , 2015 Finns det några sidor som accepterar svenskar för DFS på NFL eller NHL ? Citera
valterego Postad 11 Oktober , 2015 Rapport Postad 11 Oktober , 2015 Mig veterligen kan man som svensk idag bara spela soccer-DFS, och då på icke EU-licensierade sajter. det lär dock inte dröja innan vi har ett fullskaligt utbud att tillgå. Citera
Recommended Posts