Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hade AQ varit AA hade du lagt dig direkt också eller? :)

Kul att höra hur andra spelare tänker angående reads osv. Själv brukar jag inte få så bra read på någon alls. Undantaget är om någon spelar helt galet så brukar jag kolla hur han spelar varje pott.

Sen så spelar dom flesta spelarna på mina nivåer 025/05-050/1 ganska förutsägelsebart och det är få som riktigt sticker ut. Kan tänka mig att det därför är viktigare med reads på höga nivåer.

Haha, nä hade nog inte lagt AA på flop mot 1/3 pot bet.

Men jag har svårt att tänka mig att jag skulle hamna i exakt det scenariot med AA då jag antagligen skulle ha kontrahöjt rejält preflop med AA eller ställt in preflop när jag sitter på finalbordet i en turnering.

Men OM jag nu någonsin spelade AA så passivt så skulle jag ej lagt den :)

En liknande händelse hände på en turnering för någon vecka sen dock.

Det var på livepoker så jag orkar inte dra hela händelse förloppet men iaf så hade jag JJ och alla 5 kort på brädan var under J, det hade vart en raise och en reraise preflop.

Det kom en ganska låg flop med 9 som högsta kort och jag känner på killens betting struktur att han har set, så jag synar bara ner till rivern och hoppas på backdoor straight eller högre set annars lägger jag mig.

Och han visade 99 sen också ;)

PS. Jag suger dock i livepoker jämfört med nätpoker då jag oftast har typ 90% VP$iP i live :)

• Svars 164
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jahapp, då har man lirat lite MTTs på prima.

20k guaranteen åkte jag ut på ett vidrigt sätt.

Jag låg lite över average med ca 14000 i chips med 160 av 950 startande kvar.

Fi som satt ur position på mig var en ganska lös aggro spelare och dubblade blindsen. Jag hittade AA och reraisa honom x 3, därpå stekte han lite och ställde in med 16000 chips och jag blixtsyna.

Han visade 44 och jag blev ju jätteglad, ända till rivern där han klonkar 4an och jag åker ut.

Signar upp på 5500$ guaranteen med 25$ buyin lite senare och leder turneringen under en längre period, väl inne på finalbordet gör jag en dum syn mot JJ med 88 när vi är 6 pers kvar och då blir jag shortstack på BB.

Chipleadern som sitter på SB försöker sno mina blinds och raisar mig i stort sett all in och jag hittar QQ och ställer in, han steker lite o synar dom resterande pengar på K5off och sedan klonkar han K på turn.

Well that's poker.

313$ fick jag för besväret iaf. Jag var värd mer tycker jag :)

Postad

Bra dag.

1210.07$ plus på cashgames och 313$ plus på MTT.

Tot 1523$ plus.

Igår slaskade jag iofs bort 180$ på SnGs, lite lowstakes 7 card stud och Omaha. Men annars så har dom här två senaste dagarna varit super bra.

Måste dock vara ärlig och säga att jag spelade ganska mediokert idag på cash games men hade en hel del tur med mig, men det måste man ju alltid ha :)

Ska posta nån skön HH här nedan.

Fi (Tom_T) är en ganska weak tight spelare som spelar superenkel straightforward poker och han har klagat på mig och tror hela tiden att jag köper alla potter med mina pot bets. (Han tycker med andra ord att det är overbets)

***** Hand History for Game 2509190857 *****

$200 NL Texas Hold'em - Wednesday, August 10, 01:08:31 EDT 2005

Table Table 48782 (6 max) (Real Money)

Seat 3 is the button

Total number of players : 6

Seat 1: MrNima ( $514.25 )

Seat 3: dirtesq ( $136.80 )

Seat 4: LiqGen31 ( $312.70 )

Seat 6: Tom_T ( $200 )

Seat 5: johnm137 ( $451 )

Seat 2: AMGD7911 ( $192 )

LiqGen31 posts small blind [$1].

johnm137 posts big blind [$2].

** Dealing down cards **

Dealt to MrNima [ Ts Js ]

Tom_T raises [$6]. <-- UTG raise, har rätt blek aning om vad han har, Satsar på allt från AQ-AA.

MrNima calls [$6]. <-- Bestämmer mig för att syna den billiga raisen med en fin draghand i position.

AMGD7911 folds.

dirtesq folds.

LiqGen31 folds.

johnm137 folds.

** Dealing Flop ** [ Qs, 9h, 8s ] <-- Har ni sett någon skönare flop? Nut straight med open ended straight flush drag. Flopen alla drömmer om :)

Tom_T bets [$14.25].

MrNima calls [$14.25]. <-- Bestämmer mig för att slowa denna tills jag kan sätta honom på en hand. Av hans potbet att döma så drar jag ner antalet händer han kan ha till AA, KK eller AQ.

** Dealing Turn ** [ 9s ] <-- Straight flush. Pure nuts baby :)

Tom_T bets [$14.25]. <-- Nu är bettar han weak, känns mer som AQ än KK eller AA nu.

MrNima calls [$14.25]. <-- Tänker fortsätta slowspela denna, reraisar jag nu KAN han sätta mig på en nia och folda, och jag vill ju ha mer valuta :)

** Dealing River ** [ Ah ] <-- Moneycard!

Tom_T bets [$35].

MrNima raises [$100]. <-- Raisar honom inte all in fastän jag med största sannolikhet vet att han har ett A då hans bet växte och hans hand med.

Anledningen till denna är att sist jag gjorde det visade synade han och jag visade nöthanden, därför försöker jag variera spelet lite. Har han AA kommer han ändå att ställa in och har han AQ kommer han definitivt att syna.

Tom_T calls [$65].

MrNima shows [ Ts, Js ] a straight flush, queen high.

Tom_T doesn't show [ Kh, As ] two pairs, aces and nines. <-- Satte honom visserligen på fel hand men jag var ju trots allt jätte exhalterad över min hand :)

MrNima wins $270 from the main pot with a straight flush, queen high.

HH nr2 tänkte jag faktiskt inte posta resultatet på ÄN och låta er få döma.

Lite bakgrund:

Har precis satt mig vid bordet, har INGA reads på någon, spelat 2 händer och hunnit se 16 potter spelas.

Pokertracker har dock hunnit med att analysera Fi's (Hatch14) VP$iP till 75% så med andra ord är han grymt loose eller så har han fått 12 bra händer på kort tid.

Här kommer HHn:

***** Hand History for Game 2508037839 *****

$200 NL Texas Hold'em - Tuesday, August 09, 22:16:02 EDT 2005

Table Table 50814 (6 max) (Real Money)

Seat 4 is the button

Total number of players : 5

Seat 2: chinmic9 ( $69.50 )

Seat 4: conan_o_leno ( $233.80 )

Seat 5: fbdudeness ( $198.38 )

Seat 6: hatch14 ( $217.05 )

Seat 1: MrNima ( $196 )

fbdudeness posts small blind [$1].

hatch14 posts big blind [$2].

** Dealing down cards **

Dealt to MrNima [ Kh Ks ] <-- NH! Jag raisar UTG och visar styrkan på handen.

MrNima raises [$8].

conan_o_leno calls [$8].

fbdudeness folds.

hatch14 calls [$6].

** Dealing Flop ** [ Jd, 3s, 4h ] <-- Harmlös flop känns det som så jag bestämmer mig för att beta pot för att se vart jag står.

hatch14 checks.

MrNima bets [$23.75].

conan_o_leno folds.

hatch14 raises [$150]. <-- ?????????? Uhmm, hur ska jag kunna hitta syn här då? Det känns INTE som han vill ha en syn dock, han ger ju inte någon direkta odds för att syna, sätter han mig på AK och vill verkligen inte bli utdragen eller? 34 kanske? Help me :P

Vad ska jag göra där?!

Postad

Jag kan tänka mig att han antingen floppat tvåpar, eller har något drag och vill ha gratis kort. Han kan ju inte tänkas ha stål och betta sådär på den floppen? Men sedan är problemet att spela mot trixiga LAG-spelare. Dem kan lätt tänkas trycka på sådär med JJJ exempelvis för att nästa hand slowa nötkåken.

Jag tycker inte du kan re-raisa, han lär bara syna eller gå all-in med sin hand då (om han inte bluffar kanske). Därför finns bara fold / call. Ponera att du synar och turn är blank. Vad ska du göra då om han betar? Alla pengar lär gå in i potten i vilket fall som helst.

So, vad hände?

Mkt trevlig dagbok f.ö.

Postad
Jag kan tänka mig att han antingen floppat tvåpar, eller har något drag och vill ha gratis kort. Han kan ju inte tänkas ha stål och betta sådär på den floppen? Men sedan är problemet att spela mot trixiga LAG-spelare. Dem kan lätt tänkas trycka på sådär med JJJ exempelvis för att nästa hand slowa nötkåken.

Jag tycker inte du kan re-raisa, han lär bara syna eller gå all-in med sin hand då (om han inte bluffar kanske). Därför finns bara fold / call. Ponera att du synar och turn är blank. Vad ska du göra då om han betar? Alla pengar lär gå in i potten i vilket fall som helst.

So, vad hände?

Mkt trevlig dagbok f.ö.

Kul att du gillar dagboken busen!

Men en syn för mig är 90% av min stack så det är alltså bara fold/ställa in för mig som gäller, flatcall är nog det sista jag gör :)

Postad

So, vad hände?

Mkt trevlig dagbok f.ö.

Kul att du gillar dagboken busen!

Men en syn för mig är 90% av min stack så det är alltså bara fold/ställa in för mig som gäller, flatcall är nog det sista jag gör :)

hehe, jo jag missade din stackstorlek. Då spricker en del av mitt resonemang med gratiskort dessutom. Jag säger fold, men med din sjuka analysförmåga kanske du sniffat upp en mastodontbluff?

GL :)

Postad

Måste bara fråga om du använder dig av gametime window i PT när du spelar?

Handen, så har han väl antingen tvåpar/set och vill få det se ut som en "bluff". Men jag chansar nog ändå på att han tokar till det med ett stegdrag.

Postad

Annars så har jag ganska bra reads på folk ibland :)

Fråga RayIV om livepokern i söndags, han satt på SB och jag UTG tror jag, 5 pers kvar i turneringen.

Ray höjer 3xBB jag flatcallar med AQs.

Flop kommer 2 3 9.

Ray betar 1/3 pot och jag läser honom på set och lägger AQ utan tjafs.

Efter tourneyn berättar Ray att han hade set så det var ju skönt :)

Bra tourney du spelade förresten Ray! Otur där på sista handen, imponerad av ditt spel annars :)

Gudars vad du ljuger, du läste mig inte alls klockrent! Du mumlade något om 99 när jag i själva verket satt och stekte på 33. :) Satt inte jag UTG och du bakom mig förresten, låter konstigt att du av alla människor inte skulle höja med AQs shorthanded?

I övrigt får jag tacka för komplimangerna (nä, jag har faktiskt inte betalat honom för att skriva så). :)

Postad

Haha, det jag menade Ray var att du hade set, oavsett om det var 99 eller 33, så jag läste dig på set oavsett om du hade 99 eller 33 eller 22, u know it :)

Men nej jag reraisa inte på AQs, ibland reraisar jag inte ens på AA på tourneys om det är HU pot med djupa blinds, oavsett om det är shorthanded eller inte.

Postad

Har inte spelat poker sen i torsdags nu och då jag försökte mig på lite bakfylle slask som gick åt skogen :)

-87$ :(

I onsdags och i fredags var jag tvungen att konsumera lite alkohol och hmm tyvärr måste jag göra det ikväll med.

Undrar om det är dumt att gå ut 3 dagar i veckan och vara bakfull flera dagar i veckan?

Känns som förlorad inkomst :roll:

Ska nog börja se över mina alkoholvanor och ägna mig åt pokern lite mer.

Detta ganska meningslösa inlägg skriver jag just som en reprimand till mig själv.

Cya tomorrow dear diary!

Postad

***** Hand History for Game 2508037839 *****

$200 NL Texas Hold'em - Tuesday, August 09, 22:16:02 EDT 2005

Table Table 50814 (6 max) (Real Money)

Seat 4 is the button

Total number of players : 5

Seat 2: chinmic9 ( $69.50 )

Seat 4: conan_o_leno ( $233.80 )

Seat 5: fbdudeness ( $198.38 )

Seat 6: hatch14 ( $217.05 )

Seat 1: MrNima ( $196 )

fbdudeness posts small blind [$1].

hatch14 posts big blind [$2].

** Dealing down cards **

Dealt to MrNima [ Kh Ks ] <-- NH! Jag raisar UTG och visar styrkan på handen.

MrNima raises [$8].

conan_o_leno calls [$8].

fbdudeness folds.

hatch14 calls [$6].

** Dealing Flop ** [ Jd, 3s, 4h ] <-- Harmlös flop känns det som så jag bestämmer mig för att beta pot för att se vart jag står.

hatch14 checks.

MrNima bets [$23.75].

conan_o_leno folds.

hatch14 raises [$150]. <-- ?????????? Uhmm, hur ska jag kunna hitta syn här då? Det känns INTE som han vill ha en syn dock, han ger ju inte någon direkta odds för att syna, sätter han mig på AK och vill verkligen inte bli utdragen eller? 34 kanske? Help me :P

Vad ska jag göra där?!

34.. knappast. Då skulle han nog inte synat din höjning PF.

33 eller 44 låter mest troligt om han överhuvudtaget träffat.

JJ kan man nog ta bort. Överkraftig bet på högsta handen efter floppen låter inte rätt alls då han borde vara glad om du sitter på AA, KK, eller QQ i det läget.

Nå... posta resultatet nu då 8-)

Postad

Jag är brukar inte lyckas så bra med mina egna reads men här skulle jag sätta honom på AJ klockrent. Känns som den enda handen han kan ha nästan. Han har ju inget drag då skulle han callat, han har inget set då skulle han nog också callat eller gjort en mindre raise. Tvåpar är möjligt men då borde han försvunnit innan floppen. Jag skulle callat.

Börjar bli dags att du berättar vad som hände nu...

/Balobas

Postad

MrNima is all-In.

hatch14 calls [$38].

** Dealing Turn ** [ 2h ]

** Dealing River ** [ Kd ]

hatch14 shows [ 4c, 4s ] three of a kind, fours.

MrNima shows [ Kh, Ks ] three of a kind, kings.

MrNima wins $399 from the main pot with three of a kind, kings.

Jag hade en grym tur, thats what happened.

Enda anledningen till att jag synade där var för att jag inte hade några reads alls på killen och för att det såg ut som en AJ raise eller i något enstaka fall semibluff med det där rejäla overbetet. Och i de flesta fall så kommer set raisen på turn på en sådan relativt ofarlig bräda.

Postad

Har inte hunnit med dagboken på ett par dagar nu, har varit en del på kontoret och jobbat med företaget.

Ska posta lite sköna HH's senare ikväll om jag får tid.

Men jag har dock spelat en del.

Resultaten sen sist jag skrev här är som följer:

08/11: -87$ <--(Var faktiskt REJÄLT bakfull, vaknade helt dyngrak)

08/12: No poker, party party =)

08/13: No poker, party party =)

08/14: För bakfull för att röra mig eller tänka.

08/15: +283$ Jättemediokert resultat men alltid bättre än att gå minus

08/16: +782$ Helt otrolig dag, detta hände: Jag hade haft en jättebra dag tills mitt ex ringde och börja gnata och tjata tills min hjärna blev full av skit, satte mig vid pokern för att glömma hennes snack men det gick inget vidare, jag var hur ofokuserad som helst, så från 23:00 till 02:30 så hade jag backat nästan 1200$. Tiltade H Å R T.

Sen kom jag bara att tänka på några citat av Doyle medans jag tog en paus, och helt plötsligt blev jag ett med pokern och pokergudarna, så från kl 03:00 till 09:30 så var jag PLUS 782$ istället. Riktigt nice :)

08/17: +396

Totalt denna vecka: +1461$

Ikväll blir det krogen, men på torsdag blir det bakfylle slask och då ska jag posta ilte HH's från denna vecka.

Postad

34.. knappast. Då skulle han nog inte synat din höjning PF.

33 eller 44 låter mest troligt om han överhuvudtaget träffat.

JJ kan man nog ta bort. Överkraftig bet på högsta handen efter floppen låter inte rätt alls då han borde vara glad om du sitter på AA, KK, eller QQ i det läget.

Nå... posta resultatet nu då 8-)

Du hade så rätt så :)

Men 34s är inte alls en omöjlig hand att få syn på då någon raisar UTG och visar sig ha en stark hand.

Brukar själv försöka att slaska med suited connectors mot UTG raise av rätt person.

Implicita odds =)

Postad

Lite halvkörpig syn man ;) hade nog satt han på 34 s rakt av. Inte många som skulle spela setet så. Däremot syn med dom oddsen på vad du tror är en hand är en hand utg är ju automatiskt. Jaja KK är svårsläppt på den floppen med ett sånt cp bet. Och hade det varit 34 var du ju inte helt kokt i bajs iaf.

Impossible to walk in this mud :P

Postad

kul läsning!!!

Själv lirar jag också 1/2 NL.. och denna veckan har det varit fööööör mycket festande för mig så knappt någon poker alls.. ska också börja se över mina alkoholvanor ::

• 2 weeks later...
Postad

Hej kära dagbok!

Det var inte igår jag brydde mig om att uppdatera här, finns en ganska bra orsak, jag aka Stu Ungar har festat 4-5 dagar i veckan och resterande dagar har jag varit så död i skallen att jag inte kunnat lira.

Men denna vecka har jag tagit upp pokern igen med varierande resultat:

28/8: -283$

29/8: +192

30/8: +406 <--- Här började jag applicera en ny strategi till mitt spel.

31/8: -102$

01/9: 2 157$ <-- Här började jag ändra min spelstil seriöst istället för endast experimentellt.

Sen inatt har jag alltså ändrat spelstrategi.

Jag spelar ju 4 bord, förut har jag försökt leta upp dom lösaste borden med höga Avg pot och spela semiloose solid poker. Det har funkat bra men blivit lite väl monotont.

Så likt en aktiemäklare bestämde jag mig för att investera 50-75% av mina pengar på "säkert" spel med 18-24% VPiP och 3-6% PFR (Alltså spela tight på 2-3 av 4 bord), och på 1-2 bord spelade jag HELT maniac, fast dock med finess och skillnaden mellan mig och riktiga fisk maniacs är att jag KAN faktiskt spela LITE poker och läsa av brädan, spelarna osv.

Så på 1-2 av borden hade jag allstå 45-50% VPiP och 25-30% PFR, oftast så letade jag upp tighta bord med solida spelare och försökte få dom att tilta eller styra deras spel till min fördel.

Ska posta lite HH's här nedan.

Postad

HHna här kommer ifrån borden där jag lirade som en maniac.

I första handen ska jag just förklara att Djsteinberg har tröttnat rejält på mig sen jag höjt massa skithänder PF och han tiltar ganska bra också iom att detta är hans 2a rebuy på bordet. (Totalt så brände han 5 inköp på detta bord under tiden jag spelade mot honom).

Mitt spel kan verka otroligt konstigt men jag ska försöka förklara hur jag tänkte.

***** Hand History for Game 2634724391 *****

$200 NL Texas Hold'em - Thursday, September 01, 12:46:10 EDT 2005

Table Table 36567 (6 max) (Real Money)

Seat 6 is the button

Seat 1: bigbluess ( $217.44 )

Seat 3: djsteinberg2 ( $212.23 )

Seat 2: MrNima ( $253.63 )

Seat 4: bdbeet ( $217.40 )

Seat 6: fetjavel ( $73.75 )

Seat 5: washburn069 ( $0 )

bigbluess posts small blind [$1].

MrNima posts big blind [$2].

** Dealing down cards **

Dealt to MrNima [ Js Ah ]

washburn069 has left the table.

djsteinberg2 raises [$8]. <-- UTG raise, han har ca 35% VPiP och 14% PFR men jag tar denna raise med respekt ändå, sätter han på KK, QQ, AK, AQ

bdbeet folds.

fetjavel folds.

bigbluess folds.

MrNima calls [$6]. <-- Ja, jag vet inte hur jag hittade syn när jag satte mig i 65/33 underläge.

** Dealing Flop ** [ 3d, Ts, Kd ]

MrNima checks.

djsteinberg2 bets [$12]. <-- Hmm, Han betar alltid POT eller överbetar pot när han har en träff, nu börjar jag bli lite rädd för att han har en monster träff, typ TTT, KKK eller AK.

MrNima calls [$12]. <-- Mina implied odds är strålande för att se en turn iaf.

** Dealing Turn ** [ Qs ] <-- Och mina klonking skills är strålande =) Nuts.

MrNima is all-In. <-- Här kommer mitt konstiga spel, jag väljer att ställa in oprovocerat då jag läst honom åp en stark träff och jag tror att han får lättare att komma ifrån denna pot mot en checkraise. Jag väljer alltså att utmana hela hans stack ur position för att få det att se ut som ett köp av något slag, vet att killen är RIKTIGT trött på mig OCH tiltad OCH har en stark träff.

audunrs has joined the table.

djsteinberg2 is all-In.

** Dealing River ** [ Ac ]

MrNima shows [ Js, Ah ] a straight, ten to ace.

djsteinberg2 doesn't show [ As, Kh ] two pairs, aces and kings.

MrNima wins $41.40 from side pot #1 with a straight, ten to ace.

MrNima wins $423.46 from the main pot with a straight, ten to ace.

Postad

MrNima lär djsteinberg en lektion i "inducing bluffs" del1:

Som jag förklarade på förra posten så är djsteinberg en jättetiltad tomte och jag kan läsa honom hyfsat bra.

***** Hand History for Game 2634769957 *****

$200 NL Texas Hold'em - Thursday, September 01, 13:00:39 EDT 2005

Table Table 36567 (6 max) (Real Money)

Seat 3 is the button

Seat 1: bigbluess ( $311.34 )

Seat 3: djsteinberg2 ( $204.50 )

Seat 2: MrNima ( $351.66 )

Seat 4: bdbeet ( $426.70 )

Seat 6: fetjavel ( $103.35 )

Seat 5: audunrs ( $201.45 )

audunrs posts small blind [$1].

fetjavel posts big blind [$2].

** Dealing down cards **

Dealt to MrNima [ Kh Qc ]

bigbluess folds.

MrNima raises [$7].

bigbluess: youve taken some bad beats today man

djsteinberg2 calls [$7]. <-- Steinberg har nu ökat från 35 till 42% VP$iP och är megatiltad.

audunrs folds.

bigbluess: sucks

fetjavel folds.

** Dealing Flop ** [ 9c, Ks, 6s ] <--- Helt ok flop, betar pot som vanligt.

MrNima bets [$16].

djsteinberg2 raises [$32]. <-- Oj nu tror han mig inte IGEN och gör en "value reraise" och markerar att han har toppar. Nu ska han få smaka på en fälla =)

MrNima calls [$16]. <-- Plansynar här för att få det att se ut som att jag har färg eller stegdrag, är väldigt säker på att jag har honom.

** Dealing Turn ** [ 6d ] Blank.

MrNima checks. <-- Inducing a bluff =)

>You have options at Table 48727 (6 max) Table!.

djsteinberg2 is all-In. <-- Som ni har sett och som jag vet om den här killen är att han betar alltid för valuta med bra träffar och som ni inte har sett och som jag vet är att han överbetar när han inte är säker på sin hand och vill kolla vart han står. Jag vet som sagt att han inte har AK för det skulle han reraisa MIG av alla människor preflop. Han har 9an eller MAX en svag kung. 6an finns inte ens på tal. Han vill iaf inte ha en syn.

MrNima calls [$165.50].

** Dealing River ** [ Td ]

MrNima shows [ Kh, Qc ] two pairs, kings and sixes.

djsteinberg2 doesn't show [ Kc, 7c ] two pairs, kings and sixes.

MrNima wins $410 from the main pot with two pairs, kings and sixes with queen kicker.

bigbluess: gc

Postad

Inga kommentarer behövs på sista handen, drömmen =)

Enda jag kan tillägga är att jag har en superslaskig image på detta bord med 45% VP$iP och 30% PFR.

Så folk reraisar mig ofta preflop med alla slags händer.

***** Hand History for Game 2634575595 *****

$200 NL Texas Hold'em - Thursday, September 01, 11:55:33 EDT 2005

Table Table 55084 (6 max) (No DP) (Real Money)

Seat 1 is the button

Seat 1: MrNima ( $207.95 )

Seat 3: baeringss ( $260.80 )

Seat 6: thomb2233 ( $249.75 )

Seat 2: enerv8 ( $270.40 )

Seat 5: BG_Falcon09 ( $337.83 )

Seat 4: KL1978 ( $200 )

enerv8 posts small blind [$1].

baeringss posts big blind [$2].

KL1978 posts big blind [$2].

** Dealing down cards **

Dealt to MrNima [ Qh Qs ]

>You have options at Table 48733 (6 max) Table!.

KL1978 raises [$2].

BG_Falcon09 folds.

MrNima raises [$12].

enerv8 folds.

baeringss calls [$10].

KL1978 raises [$36].

MrNima calls [$28].

baeringss calls [$28].

** Dealing Flop ** [ Qc, 8h, Qd ]

baeringss is all-In.

KL1978 is all-In.

MrNima: lol...wrong timing guys

MrNima is all-In.

** Dealing Turn ** [ 7d ]

** Dealing River ** [ Jh ]

baeringss shows [ 8s, 8d ] a full house, Eights full of queens.

KL1978 doesn't show [ Ad, As ] two pairs, aces and queens.

MrNima shows [ Qh, Qs ] four of a kind, queens.

baeringss wins $52.85 from side pot #2 with a full house, Eights full of queens.

MrNima wins $15.90 from side pot #1 with four of a kind, queens.

MrNima wins $599 from the main pot with four of a kind, queens.

• Skapa nytt...