Rackabajs Postad 21 Januari , 2015 Rapport Postad 21 Januari , 2015 Som rubriken lyder. Om ni hade 125$ att spendera på poker, hur hade ni lagt dessa stålar dessa dagar? Vilka stakes osv? Citera
Aaronramsey Postad 21 Januari , 2015 Rapport Postad 21 Januari , 2015 Dra en sen reg på big 109 kl 9 på stars. 4 timmars jobb sen har du dina 18 k;-) Citera
Rackabajs Postad 21 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2015 haha lätt! nemen tänkte främst cash games Citera
Gooner Postad 21 Januari , 2015 Rapport Postad 21 Januari , 2015 Växlat in till svenska kronor och spelat lägsta spelen på svenska spel. Citera
Enterprise Postad 21 Januari , 2015 Rapport Postad 21 Januari , 2015 Växlat in till svenska kronor och spelat lägsta spelen på svenska spel. Facit Citera
Rackabajs Postad 21 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2015 Hmm.. ett problem ja ser bara.. Verkar som att dom flesta borden e fulla :-/ Turbo borden där.. är dom något att hurra för? Citera
Rackabajs Postad 21 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2015 har Svenska spel några bonusprogram förövrigt? Citera
jpb123 Postad 21 Januari , 2015 Rapport Postad 21 Januari , 2015 har Svenska spel några bonusprogram förövrigt? Ja, det heter 'dom andra spelarna' Citera
Enterprise Postad 21 Januari , 2015 Rapport Postad 21 Januari , 2015 Hmm.. ett problem ja ser bara.. Verkar som att dom flesta borden e fulla :-/ Turbo borden där.. är dom något att hurra för? Ställ dig i kö. Hur många bord spelar du samtidigt? Citera
Rackabajs Postad 21 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2015 Just nu inga. Fick knappt sova inatt så jag tänker att spelande inte är en bra ide. Imorgon kommer jag eventuella försöka dock! Citera
Enterprise Postad 21 Januari , 2015 Rapport Postad 21 Januari , 2015 Just nu inga. Fick knappt sova inatt så jag tänker att spelande inte är en bra ide. Imorgon kommer jag eventuella försöka dock! Jag menade såklart när du väl spelar. Citera
Gooner Postad 21 Januari , 2015 Rapport Postad 21 Januari , 2015 Hmm.. ett problem ja ser bara.. Verkar som att dom flesta borden e fulla :-/ Turbo borden där.. är dom något att hurra för? Det finns såpass många bord igång att du får en plats inom någon minut. Turbo-borden är väldigt snabba på svenska spel och om du är ovan spelare bör du undvika dem. Citera
mpee Postad 21 Januari , 2015 Rapport Postad 21 Januari , 2015 Jag menade såklart när du väl spelar. Citera
Rackabajs Postad 22 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2015 Ställ dig i kö. Hur många bord spelar du samtidigt? hahaha, ja va helt trög igår kväll Jag kommer nog försöka knappa på typ 2 i början, sedan stiga. Vad är max antalet bord man kan ha uppe på svenska spel? Är de som på pokerstars? Vid en tidpunkt knappade ja på typ 15 samtidigt vill ja minnas iaf Citera
Enterprise Postad 22 Januari , 2015 Rapport Postad 22 Januari , 2015 Hmm.. ett problem ja ser bara.. Verkar som att dom flesta borden e fulla :-/ Turbo borden där.. är dom något att hurra för? Min subjektiva upplevelse är att folk överlag spelar sämre på turboborden (inklusive mig själv). Men jag tror att om du har bra koll på vad du gör så kan du dra fördel av detta. Turbo-borden är väldigt snabba på svenska spel och om du är ovan spelare bör du undvika dem. Håller med. Jag pallar inte mer än 2-turbos samtidigt Citera
JackVegas Postad 22 Januari , 2015 Rapport Postad 22 Januari , 2015 Intressant fråga. Jag hade först bestämt mig för vilken spelform jag tycker är roligast och sen försökt hitta bäst lojalitetsprogram för den. Om du gillar turneringar/SnGs så ska du ju spela det, om du gillar cashgame så kanske svs lowstakes är en bättre ide. Jag tycker helt klart du ska spela det du trivs bäst med och därmed har störst rum att utvecklas, och inte bara spela det folk säger till dig är "bäst". GL! Citera
Rackabajs Postad 22 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2015 Sitter just nu och funderar på Unibet. Vad tror ni om detta drag i poker universumet. Bra? Citera
Rackabajs Postad 22 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2015 Intressant fråga. Jag hade först bestämt mig för vilken spelform jag tycker är roligast och sen försökt hitta bäst lojalitetsprogram för den. Om du gillar turneringar/SnGs så ska du ju spela det, om du gillar cashgame så kanske svs lowstakes är en bättre ide. Jag tycker helt klart du ska spela det du trivs bäst med och därmed har störst rum att utvecklas, och inte bara spela det folk säger till dig är "bäst". GL! Inte alls dumt resonerat! Citera
Olycklig_fisk Postad 22 Januari , 2015 Rapport Postad 22 Januari , 2015 Intressant fråga. Jag hade först bestämt mig för vilken spelform jag tycker är roligast och sen försökt hitta bäst lojalitetsprogram för den. Om du gillar turneringar/SnGs så ska du ju spela det, om du gillar cashgame så kanske svs lowstakes är en bättre ide. Jag tycker helt klart du ska spela det du trivs bäst med och därmed har störst rum att utvecklas, och inte bara spela det folk säger till dig är "bäst". GL! Bra skrivet! Gillar du cashgame sätter du på in SvS. Gillar du SnGs (vilket i mitt fall) sätt in du på stars. Lira 1.2$, då har du över 100 inköp vilket är tryggt. Du borde komma upp i ca 20% ROI. Citera
Aces123 Postad 8 Februari , 2015 Rapport Postad 8 Februari , 2015 har Svenska spel några bonusprogram förövrigt? Nej, men på cash games har de den lägsta raken i världen, 2,5 % var det senast jag spelade där. Stars ligger kring 3%. Andra siter som PKR kan ligga så högt som 10%. Nu spelar jag inte på svs ändå för jag har ingen lust att stödja genus "forskningen" mer än nödvändigt. Men det är en annan disskusion Citera
Aces123 Postad 8 Februari , 2015 Rapport Postad 8 Februari , 2015 Svs har också ett jättebra system för kontroll av hur mycket man spelar för under en dag. Så att man inte riskerar att tilta iväg sina pengar. Citera
CharlesRane Postad 8 Februari , 2015 Rapport Postad 8 Februari , 2015 Nej, men på cash games har de den lägsta raken i världen, 2,5 % var det senast jag spelade där. Stars ligger kring 3%. Andra siter som PKR kan ligga så högt som 10%. Nu spelar jag inte på svs ändå för jag har ingen lust att stödja genus "forskningen" mer än nödvändigt. Men det är en annan disskusion 10%? Är det på riktigt? Cap? Citera
Aces123 Postad 8 Februari , 2015 Rapport Postad 8 Februari , 2015 Japp det är på riktigt http://www.pkr.com/en/support/anna/rake Jag tror ändå att det är lättare att gå plus där än på Stars. Jag provade stället för lite småpengar, avatarerna gav faktiskt en riktigt schysst sims känsla. Så tänkte lira där som ett rent nöje, ungefär som att lira world of warcraft. Men sedan började min fläkt att krångla, så då fixade inte min dator det längre. Citera
Recommended Posts