tikhal Postad 22 Juli , 2005 Rapport Postad 22 Juli , 2005 Under natten fick jag äntligen Aha-känslan när det gäller poker. Är det någon som förstår hur jag menar ? Samtidigt som jag har förstått hela grejen med pottodds och uträkningarna för outs går med ljusets hastighet och jag tvekar aldrig har jag också äntligen fått ordning på min disciplin. Innan har jag jagat starthandskrav för att veta hur jag ska spela preflop, men nu förstår jag att det beror på position och situation. Det finns ingen definitiv lista. Underbart, nu ska det väl ändå fortsätta gå plus. * Lite RP - QoS * Citera
MJ Postad 22 Juli , 2005 Rapport Postad 22 Juli , 2005 Du har kommit på att samtidigt som du försöker vinna pengar av andra, så försöker de vinna pengar av dig? Att en spelare med "koll" uppfattar vad du gör? Bra! Det finns många som inte fattar detta under hela sin "pokerkarriär". Ta dem bara! Citera
dlinder Postad 22 Juli , 2005 Rapport Postad 22 Juli , 2005 Jag fick den också för några dagar sen. Från att ha varit tajt som en fjortisstjärt preflopp så blev jag LAG. Vetefan om jag nödvändigtvis plussar mer, men jag har kul som fan och känner att jag kan utvecklas mycket mer inom det. Citera
Adapa Postad 22 Juli , 2005 Rapport Postad 22 Juli , 2005 Jag fick den också för några dagar sen. Från att ha varit tajt som en fjortisstjärt preflopp så blev jag LAG. Vetefan om jag nödvändigtvis plussar mer, men jag har kul som fan och känner att jag kan utvecklas mycket mer inom det. Spelar du SH eller fullbord? Citera
dlinder Postad 22 Juli , 2005 Rapport Postad 22 Juli , 2005 Spelar du SH eller fullbord? Fullbord än så länge iaf. Citera
MasterFlash Postad 22 Juli , 2005 Rapport Postad 22 Juli , 2005 Du har kommit på att samtidigt som du försöker vinna pengar av andra, så försöker de vinna pengar av dig? Att en spelare med "koll" uppfattar vad du gör? Bra! Det finns många som inte fattar detta under hela sin "pokerkarriär". Ta dem bara! Kanske bara för stunden du har den känslan.. Jag vet inte. =) Jag fick igång min rulle igår och vann lite. Från 1 $ frirulle jag vann för 2 veckor sen till 53 dollar.. A-ha upplevelser har vi alla! Så fortsätt me det Citera
Brezz Postad 23 Juli , 2005 Rapport Postad 23 Juli , 2005 Underbart, nu ska det väl ändå fortsätta gå plus. LOL, du har mycket underbara besvikelser inom pokervärlden framför dig! Lycka till! Citera
Che Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 den känslan kommer du få många gånger... Citera
trexter Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Fick den för ett par dagar sedan när jag synade en "bluff". Aha! Citera
DallasTower Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Fick den för ett par dagar sedan när jag synade en "bluff".Aha! Hahaha. Jag fick också en aha-upplevelse häromdagen när jag backade 4 inköp. "aha nu är jag tillbaka där jag va för två månader sedan" Citera
Recommended Posts