bing0123 Postad 15 December , 2014 Rapport Postad 15 December , 2014 Det kanske är sånt här folk betalar dyra pengar för att få reda på, i form av coachning, men jag gör ett försök. Tänkte för andra gången komma igång med PT3. jag lägger ingen större vikt vid hudsen tillsvidare, men har börjat gå igenom all statistik osv. Jag antar att det är är ganska standard att vara förlorande från BB med tanke på steals eller? mer saker att kolla över? vart inne och grottat ner mig bland starthänder osv men är inte helt säker på vad jag letar efter.. Citera
Carlton Postad 15 December , 2014 Rapport Postad 15 December , 2014 Det kanske är sånt här folk betalar dyra pengar för att få reda på, i form av coachning, men jag gör ett försök. Tänkte för andra gången komma igång med PT3. jag lägger ingen större vikt vid hudsen tillsvidare, men har börjat gå igenom all statistik osv. Jag antar att det är är ganska standard att vara förlorande från BB med tanke på steals eller? mer saker att kolla över? vart inne och grottat ner mig bland starthänder osv men är inte helt säker på vad jag letar efter.. Spelar du Omaha? Citera
bing0123 Postad 15 December , 2014 Författare Rapport Postad 15 December , 2014 Spelar du Omaha? nej, holdem. Citera
bing0123 Postad 30 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2015 bump`? det är alltså holdem MTTs det gäller. Citera
Recommended Posts