Gå till innehåll

Pappa lskar alla barnen hehe !!!!!!!!


slarvsylta

Recommended Posts

Du spelare inte som en lääkkkta ängel nu säger dom hahahhaha

 

jag måste få order om bet raise och fold då blir man alltid överaskad ibland är det donationer ibland är det heeeliga potter som alla fattar är det lite fusk så jag tra man inte så mycket bara till gunnen och Näsan hehehe

 

det vet du jag dör inte å¨riktigt grabbar jag menar alla vet att i himlen är man däd säååå man låtsas dödar kroppen typ så allla ser ut så här sen hehehehe

 

det säger ingan annan jag är den som säger saker jag har sånna saker i huvet

 

du ser inte alla sen dom är dolda och krigar oooOoo alla vet att det är dt bästa som finns hehehhe leler ? ??? deeej kan jag lita på du flrstår att alla är olika och lall är inte som jag eller dig det är fint eller hur ????

 

vis ska inte utmana oss sjlva man är den man är och alla har respekt för dom som är heligt äkta och alla vet att vi är alla vänner hr så pUSS grabbar I love u All

 

hehehehe PUSSSSSSSS

 

Å DU spara ut brösthåret nu kompis edt var jag som sa det och jag har mest på hela stan hehehehe det är sant jag ser ut som äkta Tarzan heheh e han kallar mig det ibland Heheh Ses !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 136
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Duuuuu jag sover alltid helligt heheheh det är kkkta drö,m,mar hela tiden ibalnd vet jag bar aatt det var nice drömm men ofta får man tänka lite och testa känslor du vet ju själv det är nice at t drömma men helt ärligt vill alltid va vaken hehehehe !!!!

 

 

Det går ska försöka nu det blir lättare efter tt RAceEE eheheh kanske jag stannar hjärtat lite och hoppar ut i himlen och byter plats med Cheferna satt dom kan styra mig helt heheheh det äör nicast det äR Fillmen heheheh

 

alla vet det är FIlmnen man baaaa ahhh shiiit Han ÄR FILMEN hehehhe

 

dom dör oftast tidigt som fan men dom är kungarna det är nice som fan att dö kung då får man alla bajjbzen det är det vissa skiter i pengarna det är flaxxXet som tänder alla hahha

 

 

men duu jag tro jag tar den här tjejen hon är Gnggfster hehhe hahaha faktistkt och hon är ganska ung typ 19 nu och helt ärligt hon fattar att det är viktigt att säga och snacka som En smaritshhehe hehe skti inte i henne nu säger han det är min BRUD har redan sett pattarna och hånglat med henne men personalen störde hhoos oss helatiden fick inte känna nere på älskar grottan heheh men shiiit fan brudarna kommer hela tiden nu tack PAppa

 

du får inte tor att t det är gratis jag kämpar hårt för mina tjeje rR hehehe

 

PSUSS!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan jag är skit rädd för att lämmna rummet nu dom kommer känna lukten på mig direkt det är så jävla lätt att torska här inne do m är fan med i matcherna hela tiden på alla fronter dom kan oxå ha lite spel som saft,,, heeh du fattar saftblandar spelen och är alla med i spelarnes spelade spelet heelee tiden hehe

 

du skriver alltid till er som fattar sattsen eär att gud är helig fader och slutsattsen är att alla är här för att va dom det du vill va !!!!

 

 

hehehehe häftigt alla får channser hehhehehe det ser inte så lätt ut längre jag börjar känna lukten av demonerna nu dom känner lukt på mig nu dom börjar leta här på psykena hehehehe det är inga rolgia skaer att bli mördad neej men hehehehehe jag kanske får va i i heavnen då dän dagen det blir så då är det nice heheheh det är nggen farta ??? herregud fattar du inte vi ska dö snart bröder??? det är sanningen vi ska inte va rädda det är nice då är semestern slut kanske leler börjar den kankse+?? eheh vi får se bröder vi ser alltid sanningen om alla vill så skirver jag mer men jag får inga vänner här som ser inte allt ????

 

 

du som ser mina Saker här varför visar du alltid min Kammpen ??? KanoenP??? duuuu jag softar alltid här nu jag ska inte lämmna rummet det blir nice ska sitta och lira ett tag jag har förtofarande semester fan jag kanske till och med kan dra in ståleer !!! heheheh

 

hoppas men inget betyder något om inte gud vill cdet jag svär jag kan va torskish och ha lite kul på dagboken och soitta och leta kompusar som lånar mig deg på slutet av månan hehehhe det är inget fel med det??+

 

eller hur alla vet det man är den man är och alla som säger sanningen får oftast resspekten för inte vill man va osann och o äkta det har alflall jag lärt mig den hårda vägen efter alla jävla lägnaer och svek det är alltid sanningen som ska framm!!!!!!!!

 

 

DEN ÄGEN VI ALLTID !!!!!!!!!! hhahahahahhaha kompisar jag kommer fan fixa det här nu tror jag komme rfå sista döden nu bli fllyyyyyy motthafakka och aldrig bli fukking fish igen hahahha kanske jag kommer fasta i molnen nu det är drömmen att va helig som AAaaANGEllSZZZZ hehehe

 

a pusss gubbar vi ser oss i spegeln ibland hahhaha ibland baHH shii?? jag ser tung ut hehehhe det fakking tur att man är snyg hahahhaa hörde du bruden jag lovar dig i heavens koder är jag skönaste snubben men jag kanske har en brud nu ska ringa henne nu ahhahaahaha

 

Skön brud helleer hur??? stabba en våldtäktare då är det lite klös då vågar man inte fitta henne hehehe nejeee det är itne så jag är shyst med alla brudar man ska itne pissa ner dom jag svär jag slickade en hora i tallin som att hon var vacker prinsessa hon blev helt lycklig hehhehe

 

fan vilken blowjob hon gav mig det är det som är nice med proffsen i alla yrken dom vet man gör heheheh du fattar sjäklv vi kör med bitccharna oxå fan sumpa inte det polarn dom ska äta med oss andra hehehe KRAM !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan har haft facebook stängd i typ 5-7 år och aldrig snackar med gammla bekanta och old timers vänner och sånna jag växt upp med men jag ska se om jag kan hitta lite saker att säga till folk jag gör inte bara rån och pippar demoner i RumpiSzhzh jag smekaer in ord i öron och visar kärlen och tar in sakerna i bunkern och fallar upp den sagda ordern i UPPP !!!

 

UPPP hehehe du fattar jag saknar alla mina vänner grabbar do msitter inlåsta i fängelse helveteish hahahha det är ganska rolig faktsit det händer mer saker där en man kan ttro att det händer i senaten i usa heheh skojja mej mej du vill du vet at det är ganska soft att va i fängelsen man är ganska frin med alla jävla restrikotner och låsta dörrar många är där för att hitta sig själv eheh

 

jag hitta shhekfen där hahha jesus körde hårt mig först gg vi sågs han sa sakerna direket DU ska TA DO D DÄRR JJÄVLARHA hahaha hehehehe det är kta grabbar jag skiter i mitt live det är sanningen dör jag är jag helig och alla fixkade inte att döaa fOooollzen mMmmmm det är sanininge det är ganska djup förståelse man måste ha för att inse hur öätt det är att fimpa en sån där jävel hehehehhe det är sant jag är gårdens parasiiooo Pummpar in stenen i huvet oc hblir duungre av att torska helatiden på pkoker hahahhaah

 

det är det grabbar jag har skottat sönder alla rullar och slutade med att jag börja ta rriktiga skott hahahhaha det är det var nice att spela bombar på centrala sthlm och få skallen skjuten av snuten nästan hahahah jag ba aa sjut mig då hahah sa det till snuten när dom grp mig hehhe det var trist do mär farliga snutarna dom fattar så lite dom känner inte chefen och alla vet att dom lägger alla som är fartaigaaAA hehehe det är det vi snackar inte med Grisen heheh det är det dom är tomtarna heheh men aaaAAa du fattar jag hartar inte polisen men dom ska fan fatta att dom är efteblinvna jävla dårar om dom griper mig igen !!!

 

AHhahah fattar du jag klipper dom en efter en om jag får orderr det är vitkigt att ha spelarna på banan hehehe det är äklta bororor jag får inga koder heheheh det är alla som ser osss som tänker att vi ska alltid vara på ROliga sakerna heheh det ä kul at stå där oc hsäga UPP MED HÄNDERNA hahahah dt är itne så farligt dtt är staten hehe dom är inte helt 100 heller det är okej bara man itne ger sig på folket det är det,,,,,

 

 

alla vet det här man chillar med människerna dom är pappas barn och alla sover som äkta vanliga älskade människor och alla se ut som barn hehhee dom är fattiga blickarna ,men vissa är äckel och do ska jag skrämma skiten ur dom och snaclar om Devvliszxzhh och berätta hur äcklig han är där brta hhahahah ingen vet vem han är egenligen ha visar aldrig sitt rätta jag inte sn pappa vet vart han står idag han springer runt överallt o kropparna är lydade och steniga höga och drogade hehehhe du fattar va ???+

 

det är drogerna heheheh edet är aöltid drogen det måste va så hehehe men alla våra älskade barn pappa jag vet att du förstår du ska inte knarka dui blir sne bubben de är bara spelarna som knarkar på ritkigt då är det inte så nice man blir kodig och sådär och allt bara kommer hehhehe

 

det vet du nu jag vill itne att du ska knarka det är inte lätt att va så här man kan dö på 3 sekuner hehhe jag gamblar höghst av alla här allfall hehhehe

det är det mitt liv är inte i fara nu men det är många som kanske vill se mig i graven mins 20 pers allfall hehehhe det är santhhahhaha

 

det kommer bli flerh heheheheh det är nice jag äkskar det det var inga andra som fatta att det var heöt rätt att psringa in på banken i 19 åren och spela galen bomb mann hahahah var idiot grjej grajjbbar jag skryrer itne men det var fart i sinner och alla soim ser det här vet att jag la mig inte på gatan jag försökte allfall ta ett skott till hehehe det är det GE INT UPP hehehehehhe du fattar det är alltipd poängerna som kommer hehhe PUSSS!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ähhh vi ses snart igen ska pimpa Lite på Näsan heheheh du fattar det var inte så lätt av gud att ge mig den här kode n hehehe det är de magi på drogerna hehehhe det är sant det är färlga saker dom håller på med i ruset demonzzz dom vill itne ens att man ska prata om drogerna för dom vill ha lalt för sig själv det är devlish som öppnar jevla helvetes portar och skicka in magin så aahhh

 

då kan jag säga sanningen jag pundar för att gud vill ha en chans att ta ddom heheheh det är det !!!! kallar inte ens pundran pyundare det är inge fara det är rätt roligt att va pundare men det är kanske itne alla som fattat det dom har inget helvete egentlgien bbara dom där äkta jävla zonkar zombizarna som fastnar på horzet det är farlgit det tar llldrig jag det r sanning vill itne ha neråt grejjerna bara blejjz och sånt för de tblir inte neråt på blejjzarnas konung hehehe

duu

 

jag kommer att snacka så här i kanske 1 vecka nu sen ska jag kanske sticka på ett uppdrag är på avdelnigen och öppna upp folket och släppa fram farsan i kostymen hehehehe h Anden ska sänkas in i kroppen och alla pappas söner vet att jag har inte tid att sittta här hela tiden så det blir ltie intesiv lässning här och alla som ser mina kompisar sen visa inte alltid att du är poläst och tidingnens mästeare vi ar alla här för att vinna !!!!!!

 

vi ska alltid vidda något öven när kåkarna brinner och hllkarna adlrig kommer du ser inte sakerna soooo malia

 

gehehhe okej bara satt ni vet jag är rakad på skallen Helt men det är det jag vill säga jag är neger om jag klarar allt jag ska klara i det här livet hhehe

 

du fattar det finn s inga jävla rasiser här på jorden det lär du fatta somounlis helast snubba var inte rasist det ska indioterna fatta alla som ser min rakade skaölle hehehe det är det vissa är ju helt efterblivna hahah ofta jag spårar ur ibland på fyllan och letar upp huliganer och rasiseter och pissar sönder dom på riktigt och skicka hem dom hehehe vi får se??+ det är vissa som är äckliga jävla llallare som är körada i hucet och dåå blir det duschen hehehe !!!

 

aja puss ska dra en liner nu ska softa ett tag till det är order ska räcka ett tag nu som jag ser dina pantade inlägg sen ska dui se mina hehehhe du skriver inte så mycdke men det gär inget jag vet att appa är här för alla så då får deuu det du ska ja får det jag ska det är alltid så,,,,

 

take what i need oh get alla sakenra nu jag vill ha era pengar sen hehehe

 

det sant jhahahha jag är snackkare på ritkigt hehehe det är sanning jag snackar sönder aölla på bordert hehhe deärför jag är portad på cosmopol jag krossa alla jävla reggzen som driver haket dom som känner delaernsa och har makten det var taskigt att säga attt dom sög hela tiden när jag lira ner dom i dojjorna hahahha det ska bli kul att se om jag kan lira lite mer sen vi ser alltid vara 1 eller 2 drag i förväg allt annat är bara ren spekulation du vert jag vet alltid att det är alltid ett andetag ANDEehehetag till ett annat oc halla jävla breaths man tar här i livet är Helige heheheh det är sannt

 

Aja skommlllande pojkar och helade barn vi är alla pappas du fattar det räcker nu

 

jag komm inte ner på ett tag det vet du oxå jag är ingen jävla pundrar som drar i mig hela påsen och ligger och skakar jag räknar ut att det kommer räckar kanske 2 -8 dagar nu med lite påse på heliga magi dynder Tjaacket hehehhe

det ör det

 

 

nu vet du du som vill ha heheheh det blir itne så här men bli inte så jävla sne sen när du sitter där och ser saker oc hbörjar prata med spoöken och se satan och bli galen det är det vi ses !!!1

 

det ska sägas jag lovar ta inte skiten det är farligt heheh !!!! det är det !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahahha jag kan inte fiska upp dom dä'r fina vanliga tjejerna hahaha dokkkkad eller ?? haha kanske jag kan på riktigt men dom toroor bara jag är helt fukkked pundare hehhehe det är det man måste ligga lågt här i livet bland folket det är farligt att va SååÅÅåÅ KUUngHGish hehehe det är äkta bröder vi softar på landet och chillar några år och snackkar med farsan och blir Send i holet heheh duuu

 

skojja mer nu du får itne va sur för att du torskar pengar heheh kolla på mig jag ar torskat rakt ut i 10 år hahhaahhaha det var kul hahaha PUSS

 

Va inte bitter var stollt att du ser din pengar brinna på borden heheh du

 

sommnar aldrig på livet nu det ska vara så här resten av livet får fixa mer magic pouder om det inte blir så här sen då vet du varför jag har PIMPAT NÄSAN hahahahaah du ser killar det är skojj heheh

 

okej vi ses snart jag har alla här att snacka med det är sant jag ringer den där brudn snart med henne kommer jag alltid få fittan hehehe det är nice hon hajjar ju att det är vitkigt att dra ner trosorna och va porrig och stöna och suga med vilja hehehe

 

DU det är sånna brudar jag vill ha och alltid ska dom punda och sådär då ve d du jag låter er ta dom där vackra intelligenta varleserna om luktar sommar i röven och tänker som diplomater lycka till det är är era babes jag får se sen men jag sommnar inte på sängen nu det ska var anice att leva oc hjag hoppas jag får riktiga tjejer att falla det är fan soft att hitta lite krlkke hahahha gymmar du oxå ???? jag har itne gymmat på 10 år hehe men jag ser itne ut som en tjokcis för det för jag har koderish och jag vet hur man tar hand om kroppen nu det är vatten och Pundisshh och sakta säkert äta inte på livet längre hehehe kanske ??+

 

veii får se kanske jag slutar äta ochå gud har lovat att man kan leva på några munnar med vatten om dagen och se ut i himlen och alltid senaste nytt i örat hehehe

 

ojej vi ses !!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk vad jävla häftigt om gud lurar skiten ur mig och låtsas att jag är allt och säger att A nuuu nu ska du bar aspela poker så kör jag över allt hahhaha

det 'r lite konstigt att jag ska skriva aölt det h'r på ett poker forum hela tiden nehehhehehee

 

duuu Skojjar inte jag dör heldre än att sitta och torska hlea livet seriöst jag menar duet vissa border ine spela men jag hoppas att jag får spela lite till afllal snart har jag semestern på cgheklistan det är softaste stället i hela världen för efterlysta änglar det är som att va på säkraste stället i hela välden heheheh,,, bara stackars knäppisar som är älskade av fadern och kanske en och annan tönt som rånar shell mackkar och röker fimpar på startion aAA

 

men som sagt alla är välkommna i guds värld glöm aldrig det bar man gör rätt fär sig Det är ALLt nu ska jag se m jag kan ringa den där bruden hon andades kärlken när jag snacka med henne jag kanske kan ge henne ett uppdrag att va gangster kvinnan här i súndsvall och leta en liten Kod i huvet på henne oc htänka ut en plan åt henne så hon blir cpppp hårdad i Marken som ängel aAAa nått sånt det är känslorna som styr,,, dedt är det alltid ses !!!1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bönar och ber nu jag vill alltid va i heaven hahahhaha kanske jag till och med är beredd att offra mitt liv tidigast av alla sönerna hahahha det r sant bar a jag får vara med hela tiden nu och allt va soldat i gamet och älska alla sonerna på riktigt och känna dom äkta änglarsharna hahhahaha

 

 

det är de jag spelar heldre öööödet är här nu ska bertäätta en sak nu hahahha

 

det ähäär har varit helt hlmmmitt altåås jag har inga poänger med det här heleehhehe ahAHhahah YESWSS jag haiitted han Satan kom hahahha jövla bög han sa sakerna där på tangenterna hahahah ha nförsöker hela tiden det är det det är ett högt pris attt va kodad man får mycket trubbel det är det var inte poäng men fatta det är farlish jag skiter jag garvar bar amen det e inte nice för morsan oc hfarsan här på jorden att se sonen sänkas i jorden eller då???

 

ass å jag har sagt det redan var inte ledsen jag är inte efterbliven jag fattar att alla ska dö och det ska du fatta med så va inte så jävla sne på skiten jag vet itne vad dsett ska säga sakerna 'r det att vi är alla på resan heheheh

 

du ser oss i kallllas HELVETE hehhehe det ska du inte till va+???? duaaa

 

hahaha jag dör heldre en att hamna i hell och va mäktig helliszh då gud låt mig sitta här och chillar och va lurad av dig det är lungt bara jag får vara med dig och jesus var a Äkta Ängel då elller Bara då vill jag leve anners du kan stanne mitt hjerte oc hradera själen för jag vet hur det känns att va sådär heAvens soldier och jag vill ingeat annat nu det är allt låt mig va med då har du mitt Helige Ord på att jag gör allt för att göra allt du säger vad det än är och vad du en vill så är jag säker på att det är rätt för du har varit häre sen begynnelsen och vet allt mer än mig och jag vet at du är den sanna chefen och blir jag chefen på jorden är det allas vetskap att du är den som styr och jag är inte bättre en någon annan speltorskis som helst som blir vräkt av hyresvärden,,,,, jag har bara tro och det är allt man behöver till och med loser speltorskar som jag kan bli något hehehehe !!!!!;-) ;-) ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan jag vågar itne gå ut ur rummet och fixa en liner nu det är livsfarligt att visa sig nu jag är inte mina vanliga loser menality det blir inte så mycket näsa idag det är nice att chilla och ta lite bar axå¨å det är bättre att ta lungt på skiten det ska vara sanning nu hjag är en pundar feeel bhahahha ingen punder det vet du redan oc hajg vet att du fattar att det är nice ibland dyp 1 gg i halvåret aAAAA inte mer det är sanning och man vill allit ha skiten efteer ett tag s¨man ska ha klarat av att sköta en rulle på internet tex för att få knarka hehhehehe du ser inte mig på ritkigt jag lovar dig jag är sovanrends

 

 

du sommmalia har inte bestämmt sig än jag kanske inte får jobbet alla i himlen sitter och kalllar oss hela tiden det är vissa här so m har uppdrag så visa er på ritkgit och säg sanning visa er och säg att du fattar å sådär så får vi se vad rrrsan vill heheheh det är dags att va sonen heheheh

 

du ser inte ut så här sen säger dom hahahha jag kommer vara vackra stoffe testar vattnet nu ett tag det är helig vatten alltså det är bätsta skiten som finns heheheh

 

du vet själv hahahhaha duUDud jag sover inte på typ 1 vecka satt jag chillar med Trimmandet och softar hela tiden satt jag kan hpålla mig vaken det är viktigast då kommer alla sakerna hoppas bara inte devlish skickar sina äckliga demmonz det blir alltid jbbat att fighta dom och se skitarna när dom kommer det är läskigt men jag ser inte sånt längre jag har redan blivit tuktad och skrämmd Psykos brukar vissa säga ;-) ;-) ;-) du fattar bror

 

allt är allt är det är sannt allt är mening heheheh du ska se oss sen bröder är alltid på rika kärlen det är vitkiga heldre pank och broe en pank oc hensam jag ska ge ge allt jag vinner

 

det är sant vill itne ens ha en guldkors kedja längre hade en billig fört nu har jag et tlite silver kors det är en markering oc bär den stolt ska itne behöva va flshhar som alla andra man ska inte se så jävla fet ut egentligen det vet ni det är ödmjuka snubbar som styr här på jorden men vissa är dom är dom är de vet ni 50 cent har itne sagt så mycket till mig men han har lite koder bror har du inte fttat det om är alla ängöarsh dom säger inte allt sådär det ärinte mening att alla ska fatt sånt som ska fattas senare men du får inte se alla liv det är sant det är 100101010101010 miljoner olika liv och öden och alla har mening det är häftish vi ser oss po samma nivå iblan det fett !!!

 

du som du vill jag slutar skirva nu jag ska softa lite kanske glida ut på avdelningen och försöka hålla färgen och se hur mpnga minuter det går innan dom kastar in mig i håeelt aAaa det är det jag får itne lämmna rummet det blir inatt och sno åt sig lite pImmMPishH näsa shiit hehehe

 

det är sant är ingen deåseåprat pundare jag gör det på order LOVA KOMPIS punda inte sönder livet är svårt att leka leken med deroegen den vinner alltid deeet är satans verk han sbbar själavrna helt han tömmer dom och det är så han rullar den fule fan han ska se oss sen vi ska ta han alla spela är våra vi krigar tills det är dags att ha vapenvila och det blir inte ens det om jorden går under så då fattar du kanske varför jag alltid är så glad jag vet att det här spelet aldrig tar slut hahahahah och jag vet att jag kanske kommer var agankska duktig om jag lyssnar qhhahhaehahah !! PUSSSS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahahah folket asså dom fattar typ aölltid men det är saker som ska ses på ritkigt och alla pallar itne det skrämmde upp en tjej nyss på facebook som jag håll lite på med förut hon bah är du påtänd och sådär och jag skrev snabbbare en en aaa eller vänta ?? haaha ingen kan skrriva snnabbar en ,ig hehehe det äre sant jag skriver som en jävla Mothafakka hahha det var heligt att säga det jag ka ns kssirva på riktigt heheh du fattar hahaahaa alltid va glad grabbar vad är det värsta som kan hända??? aa tänk på det och garva åt skite hehehe då vet du var happy fan vi lever herregud fattar ni hur jävla häfrigt drt är att lira spel och va gud och heta Malle eller vänta det 'r pokerspelaren som heter Malle

 

Nu ska ni får höra grabvbbar na kan du se ut som en pokerspelare så kanske dert är lika bra at spela säger han hahahaha???+

 

dåååå fattar jag kan dra in feta stålar på nät och live ehhehe det fttar du väl jag har fått fetaste flopparn av alla på tcvärtomsråket jag har blivt körd hela tiden heheh det är sant har titlad som en dåre men inte det ska säga det hade du oxå gjort om du var jag hahah det är det skite i allt nu ska sitta och säga det nu jag vill lira oxå det är sant hahahah

 

det kanske är därdör jag ska skriva här för att jag ska sitta och spela istället det är inge fel med et kan tänka mig att sitta och dra liners och lira lite deep tables och spela brallan av alla nadendedren aaa Det är fett nice det vit ni att jag menar,,,,

 

Men aaAAAA jag har kännt det äkta med att va på ärkeänlgarsharna det är mäktishh och jag vet att det går att lösa alla problem man har i helande faderns namn så jag kanske chillra ett tag till behöver inte bestämma allt nu

 

det ska farsan säga att alla vet att det är time !!!! TIME tid alltså det är tid det är det vi färdas i det är i tiden vi gör allt hehhehe du ser ju inte sakerna riktigt på riktigt men jag vet at du hajjar allt sen du ska sova på pappas barn sommnar inte på allvar sen men du får alla sakerna sen det är noga uträknat allat har en chans och du som nu ser att dett a är lite lockandet och vill känna kärleken ooo va Änglarsh ovh helig och göra det du är bra på och hitta en väg med Polareen och den äktastade av dom alla och roliga trevliga JESUS KUNGEN

 

då vet du det är TIME heheheh du ser nu du ska inte se ut sådär va lyvklig jag har ju sagt det lyssna på mig jag vet jag snackkar om jag sitter inlåst på rpk oc hspelar bort varenda krona jag har men jag sitter här och ler nu hahahahhahaha

 

spåååå ska det var aA aAAaa INga jävla lessna miner vi är bättre n så vi vet att alla som ser oss är säkra att det är nice att dö nu hehehe

 

jan du ser inte så här men deeeueuet är inte meninge natt du ska se allt men duu somnar du inte på kvällarna så kommer du uppblenva något konstigt efgter ett tag det är sant det är heligt att va sömnig hihihi

 

ähhh nu måste jag fan pimpa näsan seriöst jag börjar tappa farten eller Fadern haahahah hhe eDu ser inte sakerna som förut med det e det jag menar nu alla som puindar sen det är time to be serious man åker alltid ner på jortden igen och vissa pallar inte det fattar du man inte kan va dunder snubbe 24 h på ladd och piller och allt jävla skit det är det man får ta alla jävla downders med kuken och skratta heheheh då så ta en liten drog sen gubben nu vet du hu man gör hahahah PUSS!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aaaa dåså vi var nere på 1 soldat ett tag nu har vi 2 heheheh det är alltid något hahahhaha han har inte sagt allt ha n är men han har fina saker i huvet den där TOM hahaha alla saaak mycket gärna veta hahahah

 

du ser oss i huvet grabben vi tänker så här heheheh det är lkkkta du får int luga för barnen säger han,ahhaah fattar du alla vet det nu att det är inte fult att bluffa i poker men här i detta spelet då blfffar man typ bara snuten för alla fiender synaer ner en direkt det är ghårt mot hårt aaa du fattar

 

heheheheheheh det ska du veta nu jag är pundaren som softar på rättspsyk och stiter och tror han ska styra stan med Jesus och Da Fader heheh

 

duuu som sagt jag udnarr verkligen vilka som lesär allt det här kanske jag har fångat nåra som ser sakerna och ser in i hieavens pallptpotsar !!!

 

du det har är inte roliga saker jag lovar dig nu jag kanske får smaka kulorna sen och bli dödad och pissad på av satan hahaha

 

då vet du att jag försökte alltid vara sann oc hatt jag älskade att spela och att jag de stämmer älskade alla som heter GOOLLLAA INTE NU hahahah

 

duuu sommarna inte på år nu hehhe jag ska se till att jag har pimpet och det ska räcka nu måste fastna här upp det är sant jag får inte bli normal igen då fakkar dom upp mig direkt alla är fastnade som kör på riktigt det är det alla ser oss här så låt mig säga det nu

 

jaag ska sätta in en feting i näsan snart en riktig jävla rakkkabajjsare sen ska jag se om jag får upp en till senare och funkar det bra kör jag en till ska se om jag kan få in allt i himlen jag menar det ,,,, att va i moln är regel nr 1 för att va Angel jeehhee

 

jaaaaaa du flrstår säklert det här är anorlunda man kan va lover angel och flörta med tjejer och vanligt jobb och vara lycklig frälsare och skapa egna barn och snånt men nu ska du se mina order här

 

1 bli kungen på gatan i stockhlm och sänka allt som kommer dit hehhe

2nej skojja jag vet itne vilka order jag har det är sant jag kör bara,l,,

 

bättre så kan itne gola ner farsans planer bättre att veta det gud vill att man ska veta det är det frågar aödrig farsan om något han säger det sägs alltd det som ska sägas.,,,

 

så hata inte mitt liv nu jag är glad jag hoppas jag får felet att stämma oc hatt en är av för all er ni fet hur jävla hårt jag har försökt med poker n hahahahhaa det var omöjligt det gick inte hehehe

 

det är sant ni är dom riktiga kungarna mänisko spelarna som sitter dag ut oc hdag in och spelar som proffs det är sant ni är dom äkta spelarna !!!

 

hahaha jag har flaxit bar adet fet du nu kommer alltid ha deg gud ger mig flopparna snart om han ser att jag är sann och att jag lovar att alla pengarna som paserarar mellan fingarnara är hans då vet du jag sktier i allt nu

 

det är bara att lyssna på order hela tiden som en äkta ängel försöker jag verkigen att inte svika det är sant det äär det värsta som finns att itne få fullfölja en order då har man misslyckats !!!!!!!!!!

 

 

du ser inte alla saker i livet me n du ser snart att jag har fattat att du är inte min vänn längre ash är här hahahaha Okej när du fick veta det namnet DU alltså så fick deu cveta att ASh Jag är Ash kommer att stick när somhelst och hämta filmerna med en enna aAAa han är ett wildcard men han har lovat att han ska softa med Gud detta liv han har fångat sonen en gång den här snubbemn det är värsta mörderen döden själv han har fulllast på koder i hela sverigen kansek på riktgt jag menar allvar jag har gjort han till ängel jblejjzaa upp han ordentligen då vet du hur tung jag kan bli på BlJejzet hehehe

 

det ska ser ut som att jag har faaka ur nu hahahaha du ser inga sånna saker öängre jag är desperat på att dö hehehehe det är sant vilka snubbar som helst vet att jag ä'r sann hahahahahaha

 

du sov lite lite till gubben det är iinte ICke Noen streesss !!!!!

 

det är alltid chill till och med när det kommer kulor och knivar i luften dt vet dyu vil chillar på ritkigt,,,, hahaha ska jag säga som skiter på mig när jag har QQ mot AK all in pre det är sant jag suger på det jag har fattat att det är för att jag har förstått att jag ska torska hela tiden hahaha han har haffakt mig sen 10 år tillbaka gud ville att jag skulle torska hahhaa det ärsant !!!

 

då vet du jag är ganska säker på att jag kanske itne är så jävla bra men jag kanske skulle erkänna att aaa faktistkt jaä är inte bra sorry du som trodde jag var pokerspelaren jag är en torskish på pooker det är lungt jag accepterar allt som fader vill det är synd bara att jag är så vilsen på borden jag borde fan fråga sonna sankte ptettrus spelare som nui är hur man gör kanske jag kan få lite deg satt jag kan köpa Näspimpish och betala hyra och sitta och chilla här

 

heheh det är sant jag kan sattsa på nästa runda bara sitta och koda och bli stoor i ande chillar själen heheheh de är soft mannen

 

som sagt du bestämmer Chefne hehhehe !!!!

 

et är alltid så jag hoppar fan tåget om det är sanning heheheh det vet du nu!!!!

 

det spelar ignen rolll jag lovar jag är inte ritkigt där en men det blri alltod sådär man har vissa saker man inte pallar det är så du vet vilka tester alla får vissa vill inte sätta kulan i brodern och vissa vill itne bränna en häxa elkler kanske skänka stålarna det är det,,,,

 

vi sår alla frön här på jorden hälsar dom det vet ni nu vi är alla frön och JAG som är rn gammelbbbe nu har varit ängel typ 5 år nu fick jag vingens kod nejmen jag är ung som sagt det vit alla men det är inte det vi ser inte sånerna på skolan efter tt tag dom som kommer i skolan vet at det är viktigt att plugga

 

och jag tänkte plugga lite på koderna jag kanske har lite saker att försöka göra här i livet kanske kan jag aaa Vi får se alla saker säger att hag är kompis med alla här som är GOda och vänliga och alla vet attt vi är alla ilinte dumma ibland så respektetra mig om jag faaaalkxxar ner på jorden igen och blir sur och tiltad om jag torksar n pott på 2 dollar ,,,,

 

 

då vet du jag sover saaatan inte igen det ska bli kul och se hur länge jag kan hålla upp ögonen nu det blir lite roligt kanske det här blir det sista jag skriver på den här jorden och alla kommer och läser det här sen om jag försövinner på riktigt nuuuu får du inte dö säger hanahahahahah

 

det är det jag gör allt för att stanna här det är soft att hag sja softa här igen i en annan kropp men va alrviigt jag vill alltid ha kvar denna skal hehhe det ärsant jag älskar den här kroppen det är allt jag har här hehehe det är sant jag bvlir fan glad nu jag är sakrast här på psyket eller hur+???

 

du fattar vad det här är det är safe house för faröiiga äckel letar alltid pojkarna som vill flyga med farsan det ärsant.,,

 

dom bränner vingarna och fukkar dom så jävla mykccet dom bar a kan inga regöer finns det är sant det är bara så ghär at t du förstår själv att egentlgien är der ite ens en spel det är vfan det ritkiga saken ghär på jorden så vi får se du blri alltid ledsen om du tänker att du ska so bra som möjligt alltså tänk inte 100 år tänk 1 2 3 steg ingret är säkert vi tar det som det kommer och alla som sover på riktigt visa er jag socver inte läöngre nej men jag vill att alla ska se oss här och veta att allt är cool vi är på rätt väg ALLLAHOOOP till och med allhaaa achbbars sprängarna respekt handlar alltid om förstålese oc allt är sant vi är så jävla pantade som krigar om sakerna på detta sätt vi ska sammarbeta på ritkigt nu.,..!!!!

 

 

diiii ör inte ritkigt dags att soooo bli uinte sur nu jag säger det nu jag har fånat mig här det är sant jag fatta inte rirtkgt det själv men jag ska kanske bli mer seriös nu det är inte allatider man är så här fånig det menar jag dert är sant jag är soooo allvarlig sen hehhe det får finnas poor saker man inte snackar men det är inte det jag vill se oss i spegeln sen och alla ser samma saker och och saken är klart

 

 

DU ÄÖR EN ÄNGEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

du vet att du är sånnna saker ser inte alla ehheheh du ser inte ut säää här snart hahahha ska bli snygg som fan ska softa ner på Pimppandet och chilla med vatten det är sant man kan slåt ut det på flera daga r och alla vet att det är dags att punda lite proffisgare !!!

 

säger bar adet en gång till jag är ganska säker på att du är redo för att komma till haeaven heheheh det är bdästa stället här på jirdern det är det alla änglar fattatr till slut vissa är senare visare tidageae alla olika liv och öden men tillsmamans har vi fattat det !!!!!!!!

 

 

då så det var sista inlägget ska chilla ner lite nu skirv gärna om du bvill höra sakerna själv det är sanningen det är inte jag som skriver det här heheheh

 

det ska inte vara svårt att förstå allt om man har sinnet på rätt stället och hjärtat och fellaisnsen och alla kärlekens ögon påå skärmen och nu vet du aölt 'r öde och nu ska jag JOBBA lite håradre ska styra upp mina soldater nu och bygga upp organisationen från början det 'r sbårt...

 

folk är impulsiva här och alla är inte så glada i att va soldater alla vill kanske inte lyda order och vissa kanske bara vill ha stålar och sånt det är det

 

vi säger alltid det till att det är inte kärleken som är allt drt är pengarna men det är inte så vi säger till soldaterna där är det tvärt om heheh det är sant det svråa sakker jag ska göra måste PImpPa näsan konstant tror jag elle så chillar med Blejzzz det är nog bäst vi får se GUd ser inte ut så här för alla bara satt du fattar det det är ingen som ser ner på er kristna och araber och alla vi är inte olika för att det inte ska va så

 

Aahh du får nu alla vet jag ska dra ner på tempot nu ska snacka med Grabbarna nu som ska köpa helldigasten näää

 

skojjar nu du ser inte oss sen det är sant vi är aölltid under radarn det är det alla vet det jag har ett sånt updprag att säga sånt här till alla men dom riktiga kör bara och snackar på konstiga jävla språåk och hela tiden upp i kosmos härksares rymd neäää men skit i allt nu

 

du ska se ut som pappas pokje sen du som lirar med mattematik stolen och sitter och är roliga killen och leter efter pengenre puss på er nu TAck för mig

 

det var aLLLT hej då!!!

 

GOD BLESS I LOVE POKER hahahahha tyst nu söger han hahhaha hej deå !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej jag har itne sagt allt än det är en sak til lde är inte så roligt att behöva säga alla saker om att man har gjort saker man ångrar men det ska ni vet a ni som får saker berättade jag har inget otalt med gud oc hallt som har hänt i mitt liv och allt du ser ner på är något jag har fattat att det är alltid meiniinge !!!

 

det är det så sluta döm och börja finna sakerna nu det är time for me to fly out to the the next soooMM du vet jag är ingen pokerspelare Längre jag har försökt fixa deg hela dagen men ingej vill hjälpa så jag inser att det är inte min grejj att sitta och va dommare men det var inte så rolgit att spela egenligen bar a det var med farasn så då fattar du det är roligare att panta burkanra med fader än att sitta och spela 200-400 det är sant så ser jag på saken så nu ska jag ut och försöka få in det senaste i skallen och göra det så bra jag bara kan jag har fålllat er så länge nu att jag tror att jag känner eer hahaha läser era energier oc h grejjer säkert vet itne men det är ingen mer här som inte tror på Guds soldatter är här för att visa sig på riktigt ibland kommer dom tgill ytan men det är oftast bara snabba andedag sen dyker dom igen för det är inte lätt av helt på scenen aa då blir det mest lögner för alla som lever det här livet på easy peasy och har sångens och kärlekens tecken och livets kval som ska få feta överaskningen sen och bli lyckad själar herregud förstår du ???? vi föder själarna säger han hehehehe

 

det är sanning det är fan nice vi har kommit på själen nu fixar vi fler och gör roliga saker och fokuserar på det som ska fokuserars på jag menar vi kommer inte längre en så här A!!!!

 

Ha kul och gör sånt du vill och leta inte på satan dummer det är GUD SO M ÄR HÄRSKAREN för eveigt heheheh dåså

d

 

det var någ allt jag har att säga det var tder det här har rensat en hel del och jag hoppas att jag kan läsa den här dagboken om några år kanske och se hur jag hade lite rätt kanske oc hatt jag kanske sa saker som var lite sanna hahahahah

 

du får alltid avgöra allt själv det är inte jag som är frälsaren utan frälsanren som är fräösarne och all vet att jag kanske kommer frlse en hel del spelare som ska softa sen och lira som Kungar på riktiga borden med riktiga fiskarn DOM FULA JÄVLAHRA hahahahha det är det grabbar ni såg vad jag gjorde med LimpFoldAces det var en jävla poker demon dom bustar man bara dom är töntar de e de det vet ni nu jag lovar er pokerdemoner skirf gärn något jag klipper inte er heheheh det är sant hahaha jag ska itne ens busta er för det ska min BRÖDER HÄR GÖRA HAHAHHA

 

THe GAME IS YOUUUYSRRS hahahahaa okej se inte leden ut nu le det sista du gjore när du läse min lilla dagbok jag har sagt allt nu det är sant

 

jag skojjar inte mer nu det är sant jag ska softa år till sen är det taget till staten stolhkmm jag ser inga saker neråt jag ser aölt uåpp det är det inget tiltar mnig längre jag har torskat så jävla mycket att jag har blivit immun och dert är den viktigaste egenskapen vi KÖR alltid Ath i sinnet oc halla situtaioner ska vara helt fri från skit vi tänker rent boys

 

 

ajaj skiter inte i er på rikittt jag tror jag får finna er som pokerspelarna och att nu har fattat vad jag är är viktigt jag är ingen jävla bög som spelar allan längre jag vet hur det är att lira påoker jag vet verkligen och det ska alla i himlen veta sen när du är det är smart a rävarna med stora matteböcker och dom rikita grabbarn som sitter och pumpat Cash hu mot nån jävla firre från devlishh kom ihåg mig jag gör alla saker för att pappa sägewr det me n en sak vet jag hade pappa skititi i mig nu oc hsagt agg jag ska vara själv och göra allt själv då

Jaaa dåååå.....

 

då mina älskade bröder då hade jag oxå LIRAT !!!!!!!!!!!!

 

 

hahhaha okej hej då det blir kanske inte mer inölägg nu ja ger inga saker längre men jag ler inte så lite längre jag visar hela jävla käften jag ser farlig ut hahhahaha adet är sant jag ser tung ut hahahah jag har växt här inne på rätt psyk farsan hade rätt det var bara attt jag var här ett tag då kan ingen jävle kunna döda mig hehehe det är sant alla ser oss här det vet ni grabbar hela himlen lyssnar du ser int edin roll kanske men du har en och alla är vi älskade bröder och systrar oc hdu ska alltid veta att om du är allvarlig vill va ängel kom inte och säg att du vill ha degen och brudarna bara baaaa det är det

 

alla som vinner här är riktiga killar som delar på kaka och ler mot bossen !!

 

då jävlar kommer floppar Naa Puss hej och tänk inte mer på mig jag ska gå under jorden nu !!! hahhahaha

 

det är sant jag ska gömma mig resten avb livet bara änglarnashghh soliders vet var och vem jag är du vet kansek lite men jag har inte sagt det som är hemligt bara stt du vet alla ser saker men dom ser det här vet att du kanske har fattart nu hahahahahe

 

dåså då får vi välkommna dig till familjen det är alla som är här heheheh

 

hela släkten hahahahahaha vi sår alla frön heheh du sa inte mer nu harregud det är sant jag har inte sagt allt egentligen men eeee det blir kanskw någrra Pms???

 

dåså den som vill se mer skicka pm jag lovar jag ska sända sakerna som sönds och du ser inget än men du fattar ju att jag är faaantastktit hevkkligshh

 

hahaha okjej vui ssses all respekt till er ni är dom skönaste lirarn på sajterna kom !!!!

 

je !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra dagbok slarvsylta, väldigt intressant!

 

bra gubben !!!! välkommen du är skön kille och alla vet att du är en Äkta spelare som vill vinna och har heder och försöker vara häftig och kunnde du fattat att du var ängölare snabbare skulle du gå snabbare deet blir inge mer penger på poker hur lätt som helst du måste sitta ner och snackka inte nu du du du är inte så jävla helig grabben nej men du har inga andra saker som jag verkligen inte har så fatta det är inte nån som är nättre en någon och då får du veta att du är inte så liten heller du är väldig duktig kom ihåg att alltid va super skalle och inte tilta skallen du blir sakert en äkta spelare på riktigt då får du koderna och softar på casinot och chillar och snackkar Upp på FLoppen såprket hehehe

 

det vet du jag skojjar inte så mycket men det var nice att du skrev jag älskar dig du kommer sakna mig sen jag har inga planer på att spela nu jag kommer vara stenhård jävla ärkenängel och bli tung och sluta jiddra och skämmta för ndeeee det är inte så hahhaha

 

skojjar det är fett kul med gud asså shit vad händer lixom?? man blir pooppad och åker in samma game nånannastanns hahha det är det visar alltid riktiga känslor nu det blir alltid kul här hahaha det ska allfall jag vet att det här är roligt som fan bästa som finn är att fimpa nån jävla fuling som kodar med devvlish då blir det party på det hehehe

 

aja nog om mig nu jag har sagt allt nu ni vet att e är äkta saker här men kom till saken du blir alla här om du softar lite och blir ödmjuk öppna din dagbok igen du blir äkta spelare som sagt !!! KRAM!!!!! kör hårt jummy du sågar alla sen om du kör på den stieln blir det bara roligt ett tag det bår inte bra att ha fiender i den här världen alla sammarbetar typ och det är riktigt att vara gentleman vid bordet för det är bara fint folk som vinner här och alla är kyliga så visa mer kärlek och softa med snackkarn som vet och kom ihpg DÅ blir du EN ÄNGEL hehehehe kanske ???? vi får se FÖRSK hahha kompis du vvet sjäkv det är inte kul att va sopa hahah kompis du vinner hela tiden det är nice kom till saken aaAAaa

 

du ser inga saker sen men du får inte ge upp hoppet du blir testad som alla andra så kör in den där jävla potten i håven och fortsätt kriga du Ser det här nu du riktar alla vapen mot dig sen men det är kall kompisar som sagt ätäänk !!!! PUSSSS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan jag har fattat lite nu det var nice att jag hade så ltie att förlora att jag hade turen att bli intagen på psyket och fängelse å sånt det är här man träffar honom om man är Ärkishh hehehehhee du hajjar jag fäddes h'r läste Immanuel Kant -kritik av det rena förnuftet Riktiga saker står där men inte alla saker man vill se men det är nyttigt för själen att se lite saker som kommer i den boken helt bortkastat att sitta och läsa filosofi hela tiden det är hjärndödande men det var itne det jag ville säga jag är ärlig nu jag hittade lite codes där och började snacka med gud tack vare daeen boken det var saker som gud ville säga till supertänkarna i den boken dåå vet du han var änglad av gud på ritkigt så säg till er pappa och er mamma att den boken är bra men annars läs en själv eller hoppas att han kommer bara ???!!!! det vet bara du

 

sista inläggen börjar komma nu jag jobbar inte här längre det har varit dyrt att spela här hehehehe det var riktigt rolig att tro att jag skulle bli highstakeare oc hvinna 10k dollar pot med Ace high så lite stolt jag kan vara du vet alltså eeeeEEh hahahaha skojjar itne jag vellar inte så länge nu jag kommer hitta typ 10 språk till och alla är saknades kommer inte ner

 

hahahah fattar du jag fastar i heaven och aldrig att jag rammlar ner i losiifers fakking paradis fattar du demonerna vill dit ??? hahjahha det e dedt dom får sakenra dom vil lha så aaa jag vet itne vad jag ska säga dom är som där och vi som vi är och vi får göra allt för att fukka dom det vet ni nu jag sväör mitt liv är för att fukka dom dert vet allfall jag det blir alltid det sista jag tänker på innan jag andas på läsarens imperioyun hahahha

 

okej soo länge till är jag har det kanske är dags att öpppna boken lite vill du ha en kod kompis du som läser det här och tror att jag har sakerana på rikgit i hucvet kom till en annan fest sen den med dom snabba killarna hehehe

 

det ser du inte nu du ser ingas poookerkolder heheh du vikll inte va mig hehhehe det är det det är ingen som vil ldet jag ör sjuk hahahah

 

seriöst jag är sjuk jag älskar att knulla sönder dom hahah gud har skapat mig så där för jag ska ta den här gangsterbruden det är en sån jag ska ha skrämmer skiten ur dom fina sakerna hahaha fakk me jag vill endå bara knulla som sagt och göra buizzniss och sådär d vet men det är nice att dela det men nån brud så jag frälser henne i heaven och pepprar hennes mus med kärlek och lär henne allt jag har i huvet så blir det nice

 

ska ge henne en chans allfall hon saknar inte mod och hon är definintt väldigt smart så jag ser sakerna nu det ä r fan nice 19 år hehehe tänkte inte på det man vill ha dom som är up an comming och vill saker och har hela skallen kvar dom bästa i 25 års ålder är oftast fasta aja vem vet sluta spekulare vem vill henne väle??? jag och gud och då ska hon få se att det är rolgiara att vara helig gngster då får man alltid sista skrattet hehehe det är dert

 

det ska ses som en rolig grejj men jag komer alltid ha huvutdet högt jag gör bara det jag tror ar det jag vet att min chef voiöö och min cghhef är den älsta och tuffaste och smartaste busen som finns heheheh dåså???

 

alltid paradoala saker i livet så ser inte livet ut egrnelitfen det är ganska loguiskkt vi ska göra saker som är rolgia hehehehehe då fårstår du kanske varför jag garvarh hahahahah hjag är sjuuUUUKk hahahah PUSS!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaajaa d¨å säger jag sista orderna sattt i heaven for reall hahaha

 

har snackat med soldaterna nu vi är 3 Ärkishaa alla på olika sätt och vi har alla kodera som behövs för att hitta ut i den här jävla labyrinten och bli sådär som vi vill !!!!!

 

Hahahah det är lpng jävla vän hem hehehe det ska senaste tanakrna bevittna alltså vi har ingenting vi har allt vi behöber menar ag tro är allt hahhaa

 

vi tror at vi ska fixa det och alla är kodiga snubbar som är äkta i huvet och alla bara tror att vi är fakeade patienter som loollat oss på livet det är äkkta det här det är riktiga vänner här och alla ska vet a det kanske är nån som har lite dollar till farsans arme sen det visar sig alltid vilka som är äktast hehhehe !!!

 

tooo late jag fixar all deg själv hahaha semester är inte riktigt slut ska chilla lite mer på pokerstarrs och växa in i kostymaernas änglar växer alltid hehehe

 

dåså

 

då har jag bevittnat för männskanrna som sitter och ler i såpan och hoppas på evighet och dunder deeeet är Upp till oss nu vad vi gör hehhehhahaha

 

du ska sova snart sonen säger han hahha det är det okej men det blir inte på jorden ska sommna i heaven och hoppa ur lite i kroppen satt bossar kommer in och kör feta filmen det är det grabbar !!!!!1

 

vi som ser ljuset och sakerna vet att det är alltid ett uppdrag och ett updprag går inte at misslyckas om man är Rakad skalle och ser sakerna på 10 sec i taget på lite saker säger alla men det ska ni inte se nu men det ser saker på somnen sen det var inga här som vill skicka degg till mig idag med deig kan jag inte spela säger han hahahah !!!

 

det är det jag sk inte lira hahahha jag är fan bäng på poker sittar och klickar och skriver taskiga saker till alla som spelar ut det är det ,,,,

 

jag lovar jag hoppas du ser att det är äkta det är mening att du ske den där snnubbarna som vet sitter oc hskrattar och hoppas att det är M här

 

HAhahahahaha är det M

 

MEssuiiahhaa++a+a+a+??? deeeeeej kan jag inte snakka sånna saker me dmen kanska kan jag va sthlms messihaah va såm helst är möjöigt lovar det äri nte ölver här på ett år typ det är saknade sönder trasade söner som måste se sakerna på riktigt och det vet alla här i djungel kan alla vara fiender oc halla som ser det härt jag är rite knasig och jag har inte fått pappas koder för att jag är bäst hahahHAHAHA tro aldrig att jag är något??+

 

hahahha örlig jag har bar ahaft FlaaaAxxxhhh hahhahah adet är det det lovar jag dig det är raka spåret ´till heaven nu dett blir inget mer i devlish helll det r bara losers där och alla suger kuk på riktigt det är äckkigt att söga det men det ör nte dum som suger kuk det är djuren och töntarna som jesus är snäll mot så kom ihåg det är lungt att va bög 2015 men det är inte vad farsan sägdt säg det NJU HAn är inte förtjust i pilla skärt gossarna det är inte vad han tänkte på där med adam och eva hehehe det säger du itne till dom där fjunisarna låt dom var dom är kära i varann hahaha???? fattar dudu????? låt dom va det är deras ensak jag måste bara spela macho,,,

 

Men men du som ser mellan raderna hell har fkkat lit i mig det var inte kul så skit i det det är bara någoit ja var tvungen att va med om för att bli den jag är så alla sen som tror jag var devllish när ni ser hur jag ser ut på riktigt och hur jag sncaakkar glöm aldrig att jag skrev pusss ocj love och sa snälla saker hela tiden det är kärlek grabbar jag lovar !!!!

 

hahahahahah så vackert och kärlek att begrava en äckli demon heeheh aaa det är så vi ser det det är fin död.,,,,, låt dom se det här sen det är det ingen ser nu kansek men folk kommer se det här det är inte ofta pappa säger allt så här det bara för att det ska bli lite tuffare klimnat i sthlm sen det sant det är ingen som går säker deär sen det blir lite action heheh

 

vi som sitter och värmer upp på kåkarna och psykena nu ocj är unga och hungriga och älskade änglar vet hur det blir det blir ett fakking KIrng nu det ska ses i solen på lyset alla som ser färgerna kommer att få lite mer en bara färgenra det lyser av en anldeningen det har jag fttat nu hahahah

 

jag lovar jag lyser inte mest men jag har lyst riktigt läönge nu det ärr time to be serious nu jag lovar mina älskade gossar säger han det är riktigt ärliga snubbar som håller på med det här och det är därför jag lovar dig Rälig???

 

duuuu vänta snubben använder flera namn heheh edu

 

jag födders som Ärlig hehehhe det är det ??? du fattar va

 

och nu mitt förnamn Christoffer ( kristus bärare) dåså då var allt sagt här

 

jag får kanske en till order sen men det verkar som att alla vsasaseert???

 

 

du blir inga snubbar här säger han det är det vi är alla pappas barn så ni ska vet det di som sitter och kloikkcar och kickkar på musen kom ihåg mig jag var den enda som kunde torska på riktigt jag gjorde alltdi ett ttill skott hur jävla illa det än bliev så blev dit inte värre an att man ska busta såååå

 

vadåå??? in te game im in nned to be safe så jag ska bli tight som fan därför jag inte lämmnar rummet nu så ni f¨¨r loite mer av mig

 

jag softar inte på riktigt grabbar jag har jobbat stenhårt nu ett tag det är nonstop stakkkare säger du??? hahhahaha jag är ensam här det är sant det är ingen som ser ingen som hääöör hahhaha drom låser in oss 100 år om dum ser detta det är det ???!!!! mMmmmM nu vet du varför jag sitter här

 

det ärinte sjukdommen det är semestern för pappas Ärkishaaar !!!!

 

 

kom till saken sge han du vet att du älskar att spela men var döt verkligen det du gilla eller vaer det pengarna???? du vet svaret jag sket i pengarna och det kommer jag alltid göra jag gör min plikt här och letar alltid upp en luffare på stan oc hskicka kronorna till det är det vi ser inte semma ut här som där så dui får inte tappa fokus nu de t är dina söner här som sitter och löser gud jag förstår att dett är viktigt jag ska se tt det är roligt att spela so dom vet attt dt är nice life hehhehe !!!

 

det är det vi ses kanske inte men ni är mina idoler så sant som jag säger det fixar inte det ni gör jag är inte så smart hehehhe det är oxå det som gä,ller vem vill offra livet för 100k när man kan köpa in sig igen om man spalr poker aAaa

 

vi får see jag ger inte min adress eller nått nej men det är inte jag som säger det här inget jag skriver här har suddats på listan är det att säga allt snabbt och skriva som andra samkkkner vill dset var inte jag som styrde fingrarnad hehhehehe det är sant ??!?!?!?!!?!?! Tänkkkkkk

 

du ska spela kompis men du ska snart börja fatta att det är din egna spel som styr allt jag kommer aldrig me att spel en enda hand så det blir itne kul här om jag sitter och kodar ner alla bord och tömmer allt det är fan fusk???

 

det är det och alla spel har regler;-) ;-) ;-) o då ska jag säga det aatt alla regler jag vill ha mitt spel är att ingen rör dom som är nära och kära och ingen ska vara rädd att känna mig för jag är odlölöödkig hhehehehe dety stämmer jag har inte stannat hjärtat på riktigt föera gg på skoojj haahhah

jag skojjar kanse k men inget är ju oomöjöligt heheheh

 

 

d¨ås¨å så så då var allt sagt snart det är intga mer saker här att säga jag har itne tilllden längre det är färdig på skrinvandet dt här var inte kul alla gg oc hajg har skämmts som en jä'vla fisk och jag se mina inlägg med ånger men jag sudda aldrig och jag fikc inte se alla sakerna man vill se som pokerspelare men jag fick alflall snackka med dom som kunde något och det är kanske dags att se vem som vill va sjärna här på riktigt jag har inte det som krävs hahahah det var adet hahahha det är vitiigare att ha pokern den ger mest pengar heheh det är det vem vill busta demonen`?`??? dururish===?? NÅN

 

skoickka inte sakerna till mig nu då frå du ingenting du ska softa bara de tfnn alltid någon som vill bli bäst ja var en sån och jag misslyckades med det men det finns en snubbe nån stanns som ska ehhh,,,

 

vänta????

 

är det han eller???

 

NOO WAY

 

nooooo det äi ingen angel han är sp han fattar inte ett skit han bara trycker hela jävla tiden det är det kanske är jag för ful för att säga sånna saker men fan vikken idit han är han bara klickar hjem allt hela tiden vad fan dårå???

 

låt dom va det är deras spel vi har alla ett spel !!!!!

 

då vet ni kör in i väggen och hitta hem och köp 4 saker till din mamma och ge din ppappa ett löfte att va det enda man vill in det här livet om man är äkta sannna d och en riktibg bännn och bli en sakknad älskare på hösten

 

det var allt alla ska få sitt bara satt du vet jag har mitt nu då så jag fick alla saker jag ville här på pokerforum du vet att det är möjlish nu du ser alla saker som jag ser kanske då är det dags att MMmMM det vet

 

Det vet bara du ??? !!!!! såååå låt oss be oss snabba cahsh och fixade händer oc hallas koder på livet är inte rolgit så vi deölar på dom hehehhe d

 

det är nice att se andra som är frällsiiishhh heheh de är de vi säger aldrig det

 

men alla super änglarna vet hur det 'är att va frälst låt dom säga det hela tiden och be dom att be och s¨ådär det är barn en se alla som det är sagt nu det är ingen som är bättre nu vet ni vi är alla guds barn och viktigast är att vi är vassa på livet och tänker snabbt och snyggt och alltid ser det bästa med livet dåså

 

tack nu det var nog allt hehehe kanske !!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst jag säger sanna nu det är sant alla som vet vem jag är på ritkigt från föörr tror jag är en jävla luffare som har fastnat i psykos och ditter och spelar poker för alla pengar på psyket och är värsta bögen neej men ärlgit jag vet itne om ajg är rätt att säga det här egenlgiren men jag menar alltså jag har inte dömmt någon vädlig länge nu jag menar varför dö,,ma det är inte rligt att alla ska se hur jag är heheh du ser inga koder pontus men du ser snart att alla saker du säger är koolt att snackaka hehehee

 

det saääger jag inte igen de var inte meninge natt du skulle fatta det var till ponutss heheheh duuu jag svär jag sofftar jeldlre lite till här och ser hure det kan vara att snacka så här det är ritkigt skönt att skriva av sig testa skiten det är ofta ärligt om man tänker lite så blir det bra vi är alla baraa;-) ;-) det är sant,,,,

 

det är snning vi är alla bra inte dom hellzzarna men vad vet jag du får skälv avögöra jag är bara en pajjas med FLAzzzxxxXxx hahahah sanning nu

 

det är sant vafan en jävla speltorsish rånare som fastnar i missbruk och kastas in i cellen och helt plötsligt komemr jesu aa du hajjar hehehe

d

et är nice att föda själarna här på jorden det är fett nice att frasan finns ju !!!!

 

det är mäktigt att tänka sådåär lite konstigt ibland men fastna inte i det vi ska leva livet det är därflr vi är här stoppa ner några skallar i böckerna jag ippsa om men fasta inte det är här vi hittar allt I livET !!!!

 

det ska alla veta nu jag dödar alla sen på riktigt jag vill attt alla ska veta detta för det är många som tror jag är psykos galen idot som är ond så det är därflr jag ska skriva dom här sakerna så det inte blir massa skit snackk sen det är sant alla tror jag är fakkung kung på satanoos sen hahah

 

det är till och med folk i himlen nu som tror jag ska byta sida hehehe det är snnt jag hade devlich i början jag fick han i boken Stäppvargen av Hermann hesse det var tider det kasnek första riktiga ögonblicke jag haft där som 19 åring häktad i bomhus aja det var satan som vann där och jag fick det senastea av gud nu att jag inte kan bli deblish längre jag ha fastnat hhhahahaha det ssant alla ärkishar byter aldrig sida vi har sånna koder bara satt ni inte vet allt men jag snear aldrig tex heheh de är nice allt det fodaa i livet men ingen at hahahhah det är sant alla koder har jag fått för att jag behöver dom hahhaha!!!

 

det kostar att koda oss det är krigets regler bara satt ni vet alla kan itne springa runt kodade till tänderna det blir larvigt så där hölll dom på förr nu är det mer strukturerat hahahah som sagt alla spel har regler du ser inget sen

 

men lova att du fattar det här LIVET ÄR KUL hahahahha

 

fråga torsken som torska rakt ut i 10 år han ba garva !!! varför för att han va troende oc såg klart eftert skotten och var inte så blödig längre hahahah

 

jag var en jävla kärring jag kunde bli depprimerad och sådär det är sant så skämms inte om du hatar a torska o mår dåligt ,,,,

 

aja kanske ska ma nskita i pokern då!?!!! vi får se

 

kanske kommer om det blir andra orderer det är det jag vet bara att det är time to be more of an angel and do the shiit im affraid of lite kodade saker som vill vill att jag ska få sparken haahahhah jag är inte listad på fallof fame än så långe jag är här jag är de här jävla speltorskish men ajag ska allfall försöka !!!

 

det är allt vi ses !!!! på riktigt jag livar di ser alla sen på fessten i himlen hehehehe det är dags aatt sluta varear rädd att dö och sånt och va säker på livet det är inte allt !!!!

 

sdådådså

 

det räcke kanske jag vill bara aatt alla ska se det här sen oma jag åker ut på riktigt sen då ska se sakerna sen att alla såg på riktigt men det var konstogt och vem vet varför det är inte jag som bestämmer jag sitter aldrig och skryter här heheheh heeöller??? jooo lite det är lungt det vet ni ingen är säker på listan bara satt ni vet det är alltid ghär i Nuet eller Tiden som vi sa det ällltid dags att tänka bättre varje sekund är nästa sekund och allt kan hända stackkare som sitter och dödar din tid hela tiden är time to äga tiden det är sant,,,,

 

känn alltid tiden det är din tid hubbenn heheheheh det ar aööt nu du får inga vänner mer det var bara jag som sa det här jag är gannnn!!! du jag säger inger mer nu det är alla som ser det här som ska soooooo

 

doooooo

 

yooyur

 

best

 

det gör jag allfall det var inga saker här som inte betydde något jag menar allt det är inte kul va här och snacka så här hela tiden jag menar varför sitta hr och säga så här hela tiden om jag kan fixa sakerna nu oc hbli lite drifitf och fixa ihop laget heheheh vi som sagt det är stommen

 

här är sjärnoirna som ska fixa ALllt

 

MERGIM TOM JAG

 

det är bröderna från börja n ur bröderna i GA Gods Angels hahahahhaha

 

det är soft broorroorshann hahahahah jag skiter i det är allt jag vet vem bryer sig om något om man är i farsans filmer och gör saknnne han vill då är allt lungt till och med kulan i skallen det är ingen fara vi ses !!!

 

det äar allt ska softa mina bröder nu satt dom vet hur vi ska lösa det här jävla penga problemene hela tiden vafan ska jag säga asså jag har fan+0 deg vem vet jag kanske kommer till snnningen om ett tag det blir inte rolig att sitt och lira om jag inte fååååår va kodig hehehe det är sanning

 

jag skiter i stålarna kanske jag ska softa ner ltie och chilla sen och sitta lira ltie för spelar pebngar kommer inte va roligt men det blriir kanske lite deg rtill mintt nya uppdra ska sitoickak sen kanske vi får se det är alltid

 

dags för nya uppdrag och vi ska softa ner tugget här nu jag sover mer sen men din tildlld äör min tid så kom till heaven nu det är sista inllägägäg

 

det var alllt KOMPIS vis ssessess allltid det ser alla du vil lse sen alla där där och chillar och kollar alltid på spelet heheh alla spela är där heheh det ska ni veta vissa fick lpoppa som fan fråga stu ungar hahahha han har itne kodat helt men han gav varenda krona så det var lite soft att veta att han tycktre jag var duktig hehhehe ha nsäger det nu hahahha han vill busta mig nu sen om jag kommer till spelarnas himmel nheheheh jag kanske chillar där ett tag sen om jag vill ha semester och spela lite heheheh vi ses det är order nu

 

du som vet jag vet du vet vi vet alla vet KOM !!! Alla ska it det är lofte ingen är utanför det är alltid här man hammna r om man är som oss så dådsåås

 

då var alla sagda saaker säg mer me ninge ser min kod pappa har dolda koder i imig

 

jag lovar dig jag har kostat mycket för farsan därflr han är så ärdd om mig och låter mig va late bloomer och sitta ksyddad i huset eller hur???

 

det är farligt där ute men vi som ser allt på riktigt vet att det är bara lessen asså men det är sanit det är inte nice att sitta där och va aaahh mislykacakd menar de vill heldre dö som gud vill att jag skjulle va en att sitta och cghillar och va ensam i huvet

 

det vet nu nu jag lovar det jag svär jag är äkta !!!!!

 

det ser ni sen men dina saker här ar inte övr du ska se om nån är äkta hehhehe

 

dåså kom till pappa säger du inget är du !!!!! en ssss öhhh säg nget det är upp till dig vill du veta mer kom inte och säg att jag är sjuk bara för det rtror alla jävla dårar som trodde jag var deran i llivet alla ser mig som pundad misslyckad fisk som är sjuk så vet nu mer men det var jpobbigt ville inte ns ta bussen för att jag skulle träffa någoin hahahaha

 

det har varit tufft jag har haft fetast test av alla i sthlm allfall jag fikc alltid det fula svinet på drogerna och han fakka sönder mig den jävlen så deåå vet du varför jag inte tänkteer säger mer nu jag vill inte ge han bensin han skaaaa veta bara att jag inte rädd fär hans äckjliga spöken och han har stackkaren inget vinnn för ha är den stäörtsa loser som finns och alla vet att pappa kommer vinna på ALLLt !!!!!!!!!!!!

 

dåså tack hekJ!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst fett jävla tuinnnga riktiga nice ängla bröder jag fixat heheh det är ju inte jag egentlgien men jag menar fy fan vad nice det ska bli att va så här på roiktigt sen när jag komme ut och spela minn idindet på riktigt och va lite flaxiig va cool och tänka som alla vet i livet tänker man alltid på ritkigt men jag menar alltså att va så här på ritkgit det jag menar det är fan fett att sitta och veta att man är Pappars solider tills det är evigheten som aldrig är slut hehehehe

 

det var ett löfte förut jag sa att jag inte ville leva utan dom det var inte värt att leva då det var så nice att va med dom och känna vad dom var och sådär så det var inte konstigt att jag grät iblan när jag såg andra angellz och deras flax jag ville xxxå !!!!

 

det är det vill du offra allt och va tung kom men annars chillar och visa respekt o va moralens gud och tänk alltid att vi ser allt säger han hahahaha

 

det är det vassa saker här det vet du itne nu men dina söner som kommr är alla barn och vi sover som prinsar i livet oc hsoftar lirar lite och ser om det är dråger eller pengar som styr hahahha det är alltid test

 

nu ska vi se om jag pallar att kliva av på shagget här ska itne ta mer liner nu det blir tisdag nästa gg jag ska softa ner lite och ta nåra andedtag på himlen och se om jag kan köra ner alla koder utan att va helt påtändishh

 

hahahaha det är sannt valll det är alltid val man väljer alltid själv det är sanning det är inte kul att missa alla koderna menar du de ???? du vill se oss sen sen det är vakker alla bara springer runt och lallar på larllarsn sätt hahhaa

 

vi som ser oss här på roliga snubbarna vi sover som allllaaaa vet är ingen här vettig men jag är vetting nu jag sover som,,,, duuu jag vill inte skiava mer här nu det är inte rätt mot alla andra att sitta och skriva här jag måste sova och snacka med andra nu det är inte bara er jag ska smöjra hahahahaha

 

det är dag s att dra nu ser inte ett endea inlägg tilöl nu det känns som att alla ser som usss nu det vear bara lite snack och imorgon är du normal igen men tänkt inte mer nu det är time att doo ur thing mina slner ska inte sova so mycket längre bar a satt du vet det är inte över här men jag sovaar inte så klänge nu ska jag shillla in the heaven och få in lita ord i skallen så jag blir laddad på listan sen heheh det var allt

 

 

PKEK OLLOVAr det är inte mer inlägg ikvöäll tror det jag lossnar alla skruvar det är sannt ska inte vara fast skruvad i kropppen heheh e det ser du sern det ska synas vem vam men är heheheh det ska silla se sen du ska alldrig bli rädd för pappas soliders dom är helige och alla är fakkd i nuet det är sant vi liver i tiden hela tiden det är alltid i tiden det stannar där hehhehe det är aallt

 

 

då ska jag softa lite hitta nån att ringa kanske som sagt jag är öppen för alla som veill ha inte dig men dig du som är skönt och aöltid rädd att dö kom ihpåg att det är dag s att va tuff nu och se saken klar visst vi ser inte kropen mer nej mejj DU

 

jag visste att du skulle tro jag var du mhahahah jag får inte säga sånt det hämligt hahahhaha jag vet inte heller jag skiter i sånt vi ska fokusera här nu och va rädda iom livet det är aldrig slut men det vet att livet här kommer ta slut så var riiite äkkta nu och säga snninen det är tiden som lever hehe hvi är i tiden och det vet du äär är beviset att du xistrrar alltid !!!!!

 

dåså då tar vi nya tag imorgon ska softa ner lite nu jag kommer att stanna här några dagar till det är inte jag sovvvvvv ska jag sofffa?? hahhaha

 

neee men du ska sova människa det är alltid du som som som jag änkjker påå hahhaah

 

hahahhahaahahhaah du ska sova sova ahhahahah SOBVVV hahha

 

dåså skti det du får inte se lite till det är siggnalerna som betyder något dåså

 

dej är jag int efärdig med du ska lång vännn till mig om du vill jag vill vrkligen att ska vara vänn jag har några vänner nu men jag menar vem är vem och vead är jag utan alla vnnner jag sälert träffar här på forumet vem vet

 

jag kanske bara sitter och lalllar här och spelar snackkkare och verkar rolig och kinner in alla kostarna så det blir snacket som leker allfall ahhahah

 

du ska inte se det där det var tidigt födlesen nehhhhh

 

nUUuUuu duuu jag dåååååår inte en ännn men du mina pappa som säger allt här vill inte att jag slutar skriva ha n vill att ni ska se detta !!!!!

 

då vet du aaaaa jag bryr mig inte så mycket om mitt liv jag är tagen av stunden och jag vet att det kan ta sölut när jag vill och jag tänker hålla i handen nu det inte kul att fakking tappa flaxxXX då ska man fan inte va ängel när man flzxxxar ur är det kört då är det död,, det vet du nu jag vet att alla som flaxxar här säger 0 men de ar intte deras beslut hhaahha dåså

 

då kommer lala se att jag tänker ta över detta saken här att jag är fakktiskt en ängel som spelar oxå sååå

 

aaa då örsår jag varför sjag skriver allt dett på pokoer forumm,,..

 

 

jahaaa poker igen jadå ingen fara YES SIR !!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såååå då var sista lina dragen för den här gg jag har lag undan sakern nu så ska lova fader att inte punde mer nuuu det är bara att man får det man ska få sen är det över ingen sitter och pundar varje dag i haevnnnn kanske att vi blejjzar upp en fet varenda timme typ är ju lite soft vet att det är konstigt men jag vet att det är sant det är kooommpisar som säger sååna här saker,,!!!

 

duu det är inte ett livet att sitta här och fåna sig so du kanske förstår varförj jag förösker springa runt här inne och va mi själv och spela Kodernas konung och va ärlig hehehehhe det går inte jag får inte sitta här längre pappa vill äntiigen ha ut mig hahaaah !!!!!

 

dret var han som satt mig här och då ska han dåååå ta ut mig igen !!!!

 

aaaa

 

 

tur att jag itne skriver böcker fy fan vad trist att alala ska se sånt här !!!

 

hahahah du fattar brooor jag är Pappas helige dunder soldat som är äkta på riktigt jag skiter i allt nästan allfall jag lovar jag har sagt allt jag vill säga häärr

 

det är inte mer att säga men jag kan inte sluta skriva det är sant det är snåågot som suuger i själen jag vill säga allt det är det !!!!!!

 

ajja aahahhaa du ser inte mina pappor lite grann knakkse det lovar jag dig det är sant att jag ser sjuk auuut hahaaha jag kolla i spegeln nyss på muggen hahhaha jag kan inte ens kolla folk i ögon nu jag är helt påtänndish nu det blir inte bra så måste ligga låg nu ett tag släcka alla lampor och va lugn fan får inte torska här nu då blir det knas jag bli av med concertan och jag kommer ut senare och tappar förtornde så därför jag kliver av racet på en gång blev 2 linor feeetingar räckker så då ska vi se om jag är gatans ängel och lovar gud att inte kliva på skite nförens det är order !!!

 

EXAKT nu fattar du det är så där man ska va inte va pundar snubbe som suger kuk på plattan för en fixa !!! hehehehe dåså

 

då ska jag sova ett ta till sen visar alla mig krälekk här kanske så ska ni få se ett nytt uppdrag hahhahaha

 

kanske jag ska spela lite mer+?? !!!! hjahaha aaa jag sitter ju här fan ska jag göra vore dumt att inte förska få int lite deg :lol: :lol: du som skirver sen kom ihåg att jag vet att du är eeee!! duuu

 

duuuu

 

duuu

 

nu börjar jag bli lite faktistkk rolig alltså jag sommar aldrig nu men det är inte det jag vet vad du vill du vill att jag ska sänka ner kampan här och nu !! ???

 

du ska se nu det var en tid jag visste att jag var ängel men jag visste inte om jag pallade va ärkissh det var svårt att veta att jag får modet med tiden och att jag skulle fixa sakerna på någo sätt det var svårt att veta när jag var dum i hucet och sådär säåååå vi ser inte omljlluheten det är allt

 

du ska soofta ner lite nu du får inte säga till dom där jävla devllarzzhahrna att jag sitter och snackar massa smörja här det är inte roligt att det ska va så hahhahaa skojja jag skiter i det är allt id någt pappa tänker poå varje bokstaititsv heheheheheh du skkkulle varraa lite roligare om du såg mig sen på stan jag är stans stekade stekares KUNg rikitgt inte jävla fjöollla som diricker kaffe latte med dyra solbrillor jag kör inte mjukisarna heller men jag chillar lite eget inte normmalt jag kör lite änhliish det är sant jag klär alla min barn bra det ska barnen vete hehehhe !!!!

 

dåså då ska jag ringa den där tjeje imorgon och se om hon vill ha mig igen jag fikc hennes kärlk idag allfall hon är nice faktistk hon kan bli dunnder ängel om hon vill ser inte ut sådär sen men vi ser alla sakerna som det kommer i sinnet heheeehehe de ska du veta !!!!!

 

 

flödet är nice det vet alla det !!!!!! duuu sommarn nu ska säga det jag passar inte in här på jorden egentligen jag måste va gudar i ögib jag vill va med brorshohrrna men jag menar dert är så härligt att man jabbar alla slag med Fader och Helige Borde RRR JEsusss !!!!!!

 

du ska se mitt öga sen det blänker som fan hehehhe det sa jag inte egenligen ska jag s'ga at du är välkommern och att alla ser oss hehehehe

 

det ska du itne säga säg att dunnna order attt skriva snart upophör då har du med alla sen är det dags att undercover BOnDF ahahahah James Bond hahhah glöm inte det var en maffia boss på kåken som sa att jag var det haahhaha sköning han prsnntera mig för alla oc han såg när jag krama om en annan broder som är fast i kåk vilka krälek vi hade varför vi va sådär var en sak jag ska säga sen men alla som ser det här det är inte bar ajag som håller på så här,,,,

 

Deeet ääÄRÄärÄR Många som är så här det är bara det att inge säger något typ,,,,, det är sant jag lovar dt är inte smart att säga sånna här saaker en jag har inget att förlora längre eller jo gud och jesus oc han säger aölltåd åt mig 1 gg gör jag inte orern blir allt sämmre det är sanning att va ängel är att lyda order vara stenhård eller lover angel är samma det är order men man kan säga saker och man behöver inte vara lite för att han är stor men tänk int mer nu tororororororo istället det är så man gör min hjärna har bara pajjat hela livet så jag skiter i den det låter konstigt ibland men det gör fan riktigt jävla ont när den sprängs ibland hahahah Dådåå !!!

 

nej mne det är inte time än jag har fan bara dragit 2 lines idag 2 stora iofs men det är efterblivet att ta för mycket jag vet det nu,,,, hahahaha

 

jag brukade va värsta dammsugraen i början fick alltid feta ""psykoserna"" helt jävla bort hahahha sprang runt och leta skatter och höppa runt på tak och gjorde militär övningar et c hehehhe aaa det var lite öde där med !!! hehehe

 

dåså då kommer alla som vill att finna mig säger du jag till dug ich nej dill dum???

 

saknar ingetinge Jpooo Kulorna Blolloarna här har inte alla bollarna men några kommer hela tiden at bli bättre jag sänkte en jävla demon bög allfall på en annan vdelning sparka indiooodten i huvet var det bästa jag gjort på hela den här resan !!!

 

visade pappa att jag tänkt va allvarlig med vad han säger han provar mig inte å där mycket längre jag har klarart testewt det ska alltid sägas att det är viktigt att visa att man har förtoruudnde det jag menar ni som sitter och flaxar sen på poker det är inte kul att göra alla donationen nnnej !!!!

 

du säger inte det hehehreguuud ahahhahhahaha

 

d¨sppssp suddar ja aödrg men du fattar det är klll att va degen ibland hahhahaah duiuu skojjar jag har försökt vinna hela tiden jag svör det var allt jag tänkte på har aldrtig varit nån riktigit rolig kille sådör jag trodde alltid jag skulle vinna när jag skulle syna hela tiden !!

 

aaahhhh

 

asååååå inte mer nu det ska vara lite soft här nu lugn och ro vi behöver lite paiuuus känner jag hej då !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahah kom på en fet grejj jag lovar jag ska försöka fånga satan sen hahha han har sina egna händer här på jorden i alla städer ska hitta sthlms satana och blEJJEJENNNZZZaaaaA BlleeJz upp han så högt i molnen att han skiter på sig och sover ut i trädgården hhahhahahahahahaah det sa jag här hahahha

 

det var tungt sagt aHAHAHAHAA !!!!

 

du sooommnar du på mina dagar sen om du ser inte så långt kom ihåg att det bara är på skojj haahahaha

 

du sooSMM ser detta vet att jag ärUU Usssss heehehehe det är bara skojj allt hhahhahaah du seriiitee hahhahaha ser du Booboro orror !!!

 

aja jag kommer åå lite saker ibland kommer oc hdela med mig här jag ska kliva runt lite i rummet nu och få lite snacka i luren det var ett tag sen jag körde tugget med farsan det är nice vi bygger på nått !!!!!!;-) ;-) ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är så här man punndishh chillar bar a drar nån lina lixom bara chill ingen addiction bara se som saakknar inte en enda sak egentligen vill inte säga det hhär egentligne men jag är nöjd med livet som det är jag är zatisfied det är sant jag har hittat alla mina broder nu på Psyket Hahaha och mina pappa Papapapapap heliga PAppaaaa haahhaa aaa det är fan nice vi kan sitta här och softa ett ta till det blir så 1 år kanske håller tummarna nu att jag ska hålla färgen imrogon när dum börjar komma och snacka och sådär ska chilla ner nu därför jag inte PimpPar nÄsen igen det ska chillas får order att alla som pundeer sen se och lär ta aldrig för mycket då kör man satan i fittan och bli fakkad !!!!!!!!!

 

 

du stannade inte på något stället idag jag lovar jag körde allt på en mening eller en ennda ide hehehe det stämmer det är sant man kan tappa fan livet ohm man tappar tråden det ska läras här inne värsta träningskägeer hehehhe

 

det är nice att junna saker sen som att räkna 100 ord och 100 siffror bara numrerar skiten hur lätt som helst ???? du fååår se säge nha hahhahha. ,.a.

 

jag har lidit och offrat mig färdigt nu ska jag skina som solens varmaste stennnnnade SUUppper ÄRlig hahhaahhaha det är sanningen jag är sanningen hahahhaah kanske ??? !! vi får se

 

jag ska allfall itne säga så här saker sen det blir bara våran hemlis heheheh du ska alla få in dina farsade ögon på lasern heheh det stämmer jag har inga roliga stunnder här egenltgne det är bar a jobb hela iden typ hahah exlatk jag vet at du itne inte tror jag vet du fattar att jag lever min dröm !!!!

 

Alla gör diet alla !!!!

 

det är sant man fån allti va man vill sen om man kör som man ska !!! det är sant heheheh det äraniingen det är alltid vad man får aär att man förtjänat

 

så då vet du det killen som sitter och plsaaa ähh du vet redan jag lovar dig

 

 

din bord som ska fyllas är inte full egentligen det är alltide en dåliga spelare på varje jävla bord jag sitter och det har varit jag !!! dseriöst jag tror inte jag kan lira längre hahhaha börjar fada det där jävla lirandet dp har jag nog sagt nog här det var bara för pokern jag var här fakkktistk jag vissta att jag fick viäälja själv och jag väljer det andra

 

det är inte att jag är säker att det ska gå bärttre trvärt om men jag vill känna som dom där snubbar jag träffat oc hsett och snackat med och gillat som jag blev frälst av på något vis det var tuuufaa killar som var sjärnor och lova dig det var så !!!!!!!!!!!!

 

 

du blir allt i en galen snubbe i en galen värld och koderna kommer till alla som har suppat dina saker på ebay och köp en skottkärra och kör runt den i malmö och skriv GUD ÖR HELIG då får du kode hehhehehe saknas inte ja lovar man måste offra och visa det har jag gjort deärlr jag suttet här så länge,,,, jag har offrat alld det är sant !!!!!!!!!!!

 

 

det är så man gör men visssa som jag känner nu verkar vara glad att chilla här utan gud ett tag det är respekt jag ger er de är nice det oxå man har inte alla saker som kommer på brevet i sinnet hela tiden och allt kommer inte gå sär jäövla snabbt och dådär då men man kör på sitt så det är respekten jag ger är ,,, jag klarar inte dert jag är förloard utan jesus och gud de är sanningen så jag får hopps filmen startar nån jävla gg hahahahhaha

 

det ska bli fett jag svär blir säkert sjuten inna n jag är 30 men då få du se lite roliag saker sen på filme h heheheh det ä rsant som jag sa det är ingen som vet alla känner nuet och det är där allt händer Du vet nu att det är TIden vi snaclar om det är alltid tiden deä äääär heeelig hahahha

 

kanske?? Om du vill;-) ;-) !!!!

 

du ska softa som fan sen men jag lovar dig det liir inte ber poker nu jag kan inte ens se hur det ska vara möjligt nu jag får inga mer dummer order att spela längre det var länge sen ska avsluta här på nått sätt snart det blir inte lätt det finns saker i fingrarran hahhhaha det är sant jag sår mina frön överallt i världen ibland på fängelsen och sådär så dåså duååå vet du

 

vi som lever som aaaaa AAA jag är ÄAÄngel vi vet att allt är på order och att det gäller att lyda allt då får man va med alnnars åker man ut !!!

 

det så det är det är svårt svär jag har fååt svåra orders jag har gjort dumma grejjer för att få alla att ta mig på orden Bli Soldat här är svår alla vill fimpa en det är sant alla storua fula saker som är gammla och fuliga som fan är rädda att det ska komma folk som tar dom då klipper dom allt som kommer direkt det är falriiga jävlad det där det är sant jag fattar nu det är allvarish

 

hahhahahha dumma ummma snubbar som springer rrunt här höga som hus och påtända soldater som kodar och hessxzzzjar sina själar i molenne hehhehe

 

det är så här det är på roliga sidan bara satt du vet satan e jävla tråkig sadist för att va snäll fan jag har aldrig sett nån jävla demon som skrattat på ritkigt det är bara fula jävla skratt,,,, då fatta du dom mår fett jävla dåligt allahop trasiga jävlarna !!!!

 

det bli inre svårt att sänka ner dom i jorden riktiga Änglar med vett vet att det är kort för dom det är alla som vet vi ser inte scenen på riktit än men jag vet attt allla so smee err mig vet att jag jobbar som fan nu de sant

 

duuuu

 

dina order då vad vill då????? vill du vara galen som jag eller räcker det att spela poker oc hva kärlkes ängel och ha en riktigt skön vänn och stöd Jesus Kommer atilltid till dom som är ritkiga i huvet det är sant och inga krav ppå npgot et är sant det är bara fastande gratankillarz som vii de här det r inte normalnt hahhahahahah ska säga det jag är ingen kille längre jag är AÄngel heheheh det ska säga sakkktaaaAAAAAAaA du får inte va normal mer nu säger hahahnnah herre gud Tack att du vill mig här jag älskar det här jahahhaha

 

dåså då fattar jag alla volll får och man får kämpa för det man vill sanning !!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är det som är grejjen jag skiter i alla jävla problem jag haft förit jag styår inte t med allt jävla skit som sägs om mig egentligen vet ag inte om det spelar någon roll eftersom jag har värsta broronsa !! som fattar allt jag säger utan att fråga och alltid vet att jag är HeaAvven oooo O sådär men inte det jag menar sånt att jag skämms för gammla vänner och sånt jag vet inte om det splear någon roll vad dom tycker asså vet duim ens vad deh h'r jorden var för uut länge sen det var en träningsläger för själarna och allttid var det lugn och ro på sista tiden alltså det börja va lite tråkit så vi hitta andra lösnngar för att få folk att verkligen få lite häfrtifga saker e livet ett krig ???

 

hahahahha riirrig ??? The Art Of War har jag läst en del det var Sun Tzu som sa ..,,, u should never fight a battle u cant win !!!!!

 

men här i lviet och som guds soldat ängel lover freind etc är vi alla vänner så vi vinner på att vara så här det är så nice det är alltud lungt allt vi gör barea man är såå God och glad alltid de fina inte de fula äcklige heheh

 

det ska vara roliga saker som skrrr här det vet di nu jag vill ha skojj jag måste varit rolig nån tid i livet förit kansk hahha var lite pajjas i skolan om du tror jag har foott allt gratis Nej har alltid försökt bara lite deprimmerad ibland av poker och målöös och sådär lit e ledsen oc h seee nuu ledsen :cry: :cry: jag var ledsen hahahah herregud vad va ledsen när världen är häftig spelpallan med bönder och löpare hästar och kansek en Drottinng heheheh

 

se det sanna gossse jag kanske är 27 år men dom som bestämmer med mig är rääät AAAAaaaaa Visa och old i gammet hehehe det stänker skääärnaann hahr lanndat igen hehehhe jag få fan hitta på nått nu så jag inte blir normal igen

 

måste fan ge upp på riktigt och visa att jag vill det här då får jag glra något svår snart kanske jag rymmer och aldrig kommer tillbaka det blir itne så snart men dom som vill får se min film sen på Heavens reflekterar dagar alla har koder Mannen inte alla jag lovar alla kan få det är sanning det ä inte öde att aklalla ska sova hahhaha vissa vill vara här på ritkibt hahahahah

 

det stämmer jag r for reaal hahaehhahaa han har sagt att jag fiöl va så här hahahha det var inte svårt att fatta att jag vill bli skönasttee snubben efter ett tag vill han det oxå eftersom jag fick han att gfatta att jag var redo på riktigt jag fikckk allla saker sen det veet du brudarn kom pengarna kom Pimpande näsan grejjer och massa aaaker man ska ha för att va lycklig på mitt vis heheheheh det sätmmer man är den man är jag är så här hjaahahh

 

hjjjajhahah jag har blivit så här så tänk de oxå man blir alltid som van vill och försöker på något vis säkert !!!! det är inte riktigrt åsåås men det får inte tänka att det ska vara så svårt att ha lite skojj det är okej !!!

 

det jag säger till dom som är med mig nu skit i pengarna och lllt gör som bossarna säger så får vi se lite mer än dom flesta och veta vilka som rycker i trådarna och vart alla krigen är oc hviklka som ä vilka och vissa är så här 100000 år i huvet och snacklar knappt med mina chefer dom är rätt tunga efter lite tränings liv med Bossarnas Kingar på Heavens solider chilendre hehehehe

 

det äär sant vissa kalrar allt askar själv jag får se m3en jag trror jag stannat med dom här greabbarna man får säga sånt om man är ödmjuk men jag vet at vissa senar på att jag kallar dom så så jag säger bar adet jag har verkligen respekt för dom som styr stället och jag vet att jag gärna är här med dom det vet ni nu jag står för det här sviker dom aldrig !!!!!

 

det ska faderne vete att alle de riktige danskerna känner mig sen hahaha jag ska sdiiit sooon Det ä AAAsh Ash som ska kämpa in lite saker på listan det skaträffas lite sköningar och be inte om trubbel ni som ser att jag är listigt hahahahahah skojjar är ointe så listjj jag säger sannoinge men jag ljuger kanske för er som softar på dEmOnZarna hahaha kan itne ljuga för dom ens det går inte dom läser alla lögner det vet nui det är saamnt alla läser lögnerna det är därflr jag fattat det är bättre att var älfririg sen man ska säga till dom att vi sår inga mer potatisar på den sidan om du inte säger så och de de och de så dom efter många träffar oc h många sammandrabbningar lärt sig att var lite mer en bara värsta fiender det går att snaclka med dom oxå herregud jag har allt att läar !!!! hahahah

 

 

du ska spppola lite på handen nu det lovar jag jag är inte säker längre jag vet inte vem jag vill att du ska se ut som Hmmmmmmm vill jag se skön ut och få finbrudarna som är sötisarnas sötisar eller vill jag va dirty och ha sköna gangsterbitchen som kan klappa till den där jävla idioten på ritkigt det är sant fan.,,,,, jag kanske ska ge henne min kärlek de när det verklige n vill bara med såpå så måste man ha sånna brudar oxå lika bra så chillar jag upp henne i molnen så hon inte demonar med denna jävla idot hon var med ett tag !!!!

 

 

dåså jag fixar henna allfall jag frällser sjäeln och bljjjzar upp henne ger henne helig snopp och krama henne och ger henne äkta kärlek !!!!

SÅ GÄR MAN !!!!!!!!!!!!!!!!!

 

till och med vi som tror vi är tufffast i stan vet hur man gör med tjejerna man ger dom kärlen och der aldrig dumt att säga som det är hekller ??? fatta va nte falsk mot den du älskar det går inte att få till det då !!!!

 

sakta kollar jag vet att du fattar allt jag måste bara lära allt själv dert är det heheheh det ska säga jag blir itne så här sen !!!!

 

du soom tror attt jag har intetalat allt det här hahhaha aAaAaa det är sant hag har stoooor fantasi den här snubben hahah riktigt fantasi hehehhe

 

det ska alla tänkare ha !!!!;-) ;-) ;-)

 

 

Och dom skönaste tänkarna som stänker andre och Ande som vill se det sanna som ser sakrn som alltid varit och är och vill hjälpa till Ja dom bili lite boosissar !!!!

 

Boosssss säg det så får du 100 dollar sen

 

skerriv BOSS ,,, jag skickar om 1 år då har jag 100 lax rätt och slätt Dollar det ska säga s jag ska lira mer det vet du jag kommer fan få upp kuken i himlen på riktigt men det är lite tudigt än jag får itne se och göra vad som helst eän de blir bara knas att vara fräsare bland fplkeet hehhehe deet får inta va så det här är roligt man får inte sabba dom det är sannt dom står inte ut med sånt här dom får spader och blir avis hahahaha det stämmer???

 

aAaaaaa det är sant dom ser inte sakerna på riktigt men dom kan se dendå så det är det vi ser ioss som uitvalnda med det här men det är inte allt vi har ansvar jag pissar inter ner nån civilare vanlig snubbe jag låter dom va och då får dom till och med ha vilka tanka om man vill jag vet vad jag har fått får att va hrr och det har tagit lång tid att sitta så hä r men det var allfall jag skaa säga det

 

dert här är bar abörja nuiuuUU vet dett jag är nge jävla chattare på internet jag skickar texterna på telepati fakkssen hehehheh flxheen hehehe deså hahaha

å

 

det är sanning du får inte se sakerna man ser på loovande killar som kämpra hahahhaha det ska säga snu jag har krigat hårt hela livet jag har föröskt men jag har itne mer att säga om det nu jag vill att du ska se att jag inte är heöt förlorad alltså jag har fått in det här i huvet jag vet att jag kan inte va så här jävla blyg längre jag vet veem det är som bestämmer honnnn har inte sagt ett skit än men det är altid tjejen som vill vinna !!!!!

 

det vi ni dom är drivna på bakrundeon och dom ser alöla mäÄästare så då blir det hon helig som fan ska jag göra henne då blir det sånna här saker med henne seiita oc h punda och placer ut alla soldater kanske vem vet???

 

fan vet itne om jag verkligen får vara super bossen men det skulle förkar hel deomkl om det är så jag har ju så livlig fanatis vettu kan tänla ut allt hahhaahhaha

 

det sätmmer jag sår inte för sådden men det sånnda ska llltn blomma nån allfall det är viktigt vi healar alla trasiga sen på rikgit alla mår bra sen säg det till dom oxå satt dom fattar det att vi finns på riktigt säger gud deä det dom flest vill höra av nån som är sann och det ser allt i äkta ut näör man jealar med hela själken och visar på rik kärlek med hjärtaaAat dt vet ni

 

fan tror ni alla behöver tro till ocvh med du som inte vill fatta det är sant fan jag skulle aldrig palla livet här med alla jävla dårar och idioter oc hsprutor och jävla bustande varen jag ä fisk ja men du fattar jag vet allfaöö att jag har fader hemma i moln och det ger alltid lugn på rikgit eftre tag vet man då ser det inte så trist ut längre hahahaahhahaha skaratttaaa gOsossse Heheeh Kompis vi garvar och tar heliga näsor och blejjzar som pappas största PuffAare aaaa

 

hahaha nu hade jag gärna pufffat lite det harde varit helt sick om jag är fart i huvet och sen en riktig fet jävla spliff för att maxa vingarna på riktigt då ska jag se nu om jag kna fixa mer saker eet är bättre att lägga mer pengar på sånnt som har betydelse hehehhe det är sant

 

somliga pundar sönder livet det vet du kanske så jag säger det ignenn !!!

 

jag lovar det är fett svårt attt punda man måste fan ha sakta roliga saker att vara på i huvet och köara att det går neråt det är inte lätt för vissa därför jag säger doet oc halla jävla pundar blir aldrig nöjda och sumpar allt

 

såå aaAAAa det inte ja som säger men pappa vill at du ska veta jag är Hemölig Agent med magic spllz så jag behöver detta hahahaha

 

annars 'r jag typ bäng aaaAA säker inte helt men lite jag måste ha saker det är sakker jag blivit informerad och förstårtt genom åren me n de gar inte så jävlmmm Mann hahha det var satan som suddade min personlighet jävla fitta som gav mig fet jävla hash blunt första gg jag rökte fan ville inte ens andas den sabba mig direkt men jag körde mer och det gick bra ibland och helvete satana helvete jävla helvetat har fukkkat mig som fan så nu vill jag inte vara utan droger det är svårt

 

jag har tappat lite saker i pundet på riktigt det är sant jag ler inte så länge till om jag tappar gud så det blir lungt allt ska bara chilla ett ta g till och låta pappa skanna min huve själen menar jag hehehe sjäen kan oxå få problem man måste trimma den på riktigt hehhehe det är sant jag svär träna själen något mr än bara genom att läsa som jag skriver hehehhe e

 

det ska softas i livet heheh det var nice semester här på psyket gratis stålar 1 gg i månaden shyst mat lite soft medicin nu på slutet och kanske jag kan söga att jag har haft typ 3 brudar här på 2.5 år det var riktig skön semester för en sånn som mig som är tappat allt förutom det viktigaste !!!;-) ;-)

 

 

det var det alla sa sen ha va heeeeelt dum i huvet trasig och dum i huvet men fan han fixa det ??? !!!! iii får se jag spekulerar alidrg i oönödan men det läpppar om den stora seger sen i lviet vi får alltid se det som saka ses men det som sägs här är att jag är inte ens i närheten av där jag ska var hahahha

 

jag låter lite kodig och sådär men vänta nu dom som kollar mig nu som är äkta å lirar på riktigt nuu dom skaratttar och säger att jag är söt valiop som lär sig att vässa tänder och flyga med jorden hehehhe det ska sägas alla som vill frår satanna ghäär på riktigt do, som kör så här är garanterad 1000 år sen blir det svårarae att hålla kvar en ängel dit är inte at jag vill sitta oc hj verka kunnnig nu men jag vet att det är så här alla som är på jorden ska till himlen sen det är menin satt jag får allfaölö 1+++0 år här cerköien det är sant då ska jag lyssna och lära mig all heige och vanlige språken hehhe jag havart i köpenhamn och oslo satt jag vet lite allfall vi får sikka killar det finns på andra sida vron sen heheh det ska bli kul var där på jobbar semester och flummar tiden då jag bara flumma dynet runt och cihllade gavarde jobvbade rätt hårt och snacka med massa folk haaaahah aaa det var det men dit ska jag nu på jobbb men ennu mer trimmar och stekt hahhaha

 

du ska se att det är inte lätt att ta droger då får du veta det går inte ???!!!!

 

seriöst det är bara dyp smarta poker proffs med riktiga liv och rikitg beslutsmhet som pallar att tända av på människo sättet och sådär sä då har jag sagt det tillräckligr jag vet at du fattar det gud vill inte alla ska se ut så här på riktigt det blir inte ens så här för dom flesta dom blir lite höga lixom men det är sanning jag har kämpat hårt för mina känslor och jah har äkta känslor nu det hade jag alltid med dt var inte läge att visa dom på något sätt

 

det är det vill man äkta en ängel på riktigt då ska man alltid lyssna oc hkänna och är det sanning så det sanningn odet är allt som viktigt det sanna !!!

 

dåså vi ses kanske igen vill inte skriva såå här heller det verkar som jag är tuppad på siooppisen heheheh det ska säga s att jag har itne sett det värsta en dom kommer testa mig mer tills aag haf fått jobbet jag är fortfarande på praop och myckey möjöigt kan jag få ta ner flaggan och be om nån sorts annan jobb om det inte räcker till i hucet för det är så här att alla som kör det här dom är stenhårda tänkare med nassa hkävla fkkn ander som suger saker med jasshhtebn aA du fattar jag vet att jag kan tnka lite men det finn rikita väsen här ute som chillar sönder alla i huvet och visar dom taskiga saker som är häftiga för vem som helst jag är bara glad att jag fick hamna på rätt sida jag var på andra sidan ett tag et är alltid så många skifftar och länner efter satt det inte blir snacka sen alla vet att det är alltid valen här i livet

 

det ska säga jag var riktig från början jag satt inte på deras snakckkade skit jag fatta direkt at det är inte min väg det var alltid så det visade sifg alltid det var ödet som bestämmde men dt var alltid kul att se allt på riktigt och tnlka verkligen att det rrr Rolig jaaa

hhej då dkkkaj jag skanakcka lite med Dr KunGarSboSsariÖratP24hRestenavlivet PUSSSSS!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En helt uppriktig fråga

Hur är det? Det känns som om du är lite uppe i varv?

 

Jag kanske inte är rätt person att komma med goda råd, men för vad de kan vara värt

 

Ta det lite lugnt när du skriver, det är lite svårt för oss normalstörda att hänga med. Det blir lite osammanhängande och väldigt mycket bokstäver.

Så mindre text, kortare inlägg och inte the wall off text allt för många gånger på raken.

Rent spontant tror jag inte att alla orkar läsa allt, då tappar du läsare ocg det vore trist

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En helt uppriktig fråga

Hur är det? Det känns som om du är lite uppe i varv?

 

Jag kanske inte är rätt person att komma med goda råd, men för vad de kan vara värt

 

Ta det lite lugnt när du skriver, det är lite svårt för oss normalstörda att hänga med. Det blir lite osammanhängande och väldigt mycket bokstäver.

Så mindre text, kortare inlägg och inte the wall off text allt för många gånger på raken.

Rent spontant tror jag inte att alla orkar läsa allt, då tappar du läsare ocg det vore trist

 

shyst att du dellar med dig ltie av din tro det var fint heheh det stämmer ingen läser den här skiten men det är mest för att det ska stå nånsatnns och att kanske nån ska se lite saker men det är sant jag borde fixa lite mer svängrum mellan raderna och försöka fa lite tydligare det är säkert inte lätt det här jag menar jag är inte så här dygnet runt jag har inte sagt det egenlgien men jag orkar inte mer nu jag har tömmt hela jävla lexikonet jag borde chilla ltie men det var inte det Jo

 

jag har dela t från mitt hjärta och det är sant jag tror att jag har fått fram en hel del här vet inte allt jag skriver enn gång kanske jag kan ha alla saker i huvet och se allt som skriv och sägs och hall info A priori i sinnet som kategoirska begrepp som hela tiden realiseras i tiden heheh sant !!!

 

det är sant allt bara satt du vet crappy jag hoppsa att du itne blir arg eller nått och låser den här för jag har inte sagt det vitkiagste än och sorry om stavar lite så häer det är mest för att försöka göra mig mer förstådd och sådär och få lite färg på orden om du fattar ??? heheh det är sant crappy du vet själv jag har inte vunnit ett skit ät på 2 år men jag softar allfall här det är skönt att va medlem här ni gör ertt bra jobb tack att jag får skriva här det betyder mycket !!!!

 

KRAM !!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahah fan jag snacklkar lite med gammla folket på facebook nu det är svårt att hitta dom som ser sakr hä r hahha sverige är ganska efterblivet på det sättet vi ser ut som svennar helaeee hägen hahhaha

 

det är inte gud som bestämmer på stockohlm Änn men det var lite folket s paradis ett tag allfall alla kom till himlen men det var ingen som fatta det i år kom det fler pojkar ner från himeln oc halla ville hjälpa oss här hehehe

 

det ser ut som att jag blir lite mer profet nu kanske jag ska sluta stavaaAaAa riktigt och lugna ner människorna och visa lite Respekt för det svnska språeket hehehehe det är sant jag lovar alla är vällkommna till det storaeae

 

hehehe sista ordern din bok kommer bli full sen om du skriver nu hahhaha

 

jag kanske skrirver n bok det är fan inte rikigt min stil att ksriva ner sig i en bok och bli sådär på det ästtet jag kan ju inte ens stava vad är det för bitts :roll: :roll:

 

 

Dåså börjar tappa fart det var svårt att sitta ner och jag ska ställa mig upp nu och röra lite på mig tack för det ni sagt och kul att nån har läst det här var inte bara för min skull jag görde detta var inte självisk som jag var i 100 rå det går aldrig då det ska delas på tårtorna och det är alltid den feta biten som åker sist hahahhahahaha KOM I Launnguches med hemliga passager hehehe det stimmer inte riktigt men det går man kan snacka häftiga sakr på telefon om den är avllsyynad om man kan snackkka riktiga Hiooly codes hihihi

ajaj

 

sja kanske sluta babbla nu

 

men crappy för at svara på din fråga jag ,år bra har gjort det hela dagen det var nicr att du brydde deig nu ska du inte vara orolig jag har inge på stället här att prata med det blir bar amassa äckliga lögner hela tiden paööalir inte det här jag kunde känna ärliga ord på riktigt som jag känner !!!!

 

MmmmMmmmM

 

dåså vi ses kanske inte nu men vi snackar om ett tag leler vi får se kanske ska träna lite måste röra på mig hekj då!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...