MyNameIsEarl Postad 7 December , 2014 Rapport Postad 7 December , 2014 Hejsan, är nyinflyttad i spånga-området och är sugen på att spela lite livepoker. Finns det några aktiva pokerklubbar i området eller är det åka ner till Krukan som gäller? Har letat i forumet men trådarna jag har hittat är ca 9 år gamla och klubbarna verkar ha stängt. Mvh. Citera
ICA_KasseN Postad 26 Januari , 2015 Rapport Postad 26 Januari , 2015 Har samma fråga! Hela Stockholm är av intresse. Mvh Citera
getseriouspls Postad 26 Januari , 2015 Rapport Postad 26 Januari , 2015 Har samma fråga! Hela Stockholm är av intresse. Mvh That nick Citera
ICA_KasseN Postad 11 Februari , 2015 Rapport Postad 11 Februari , 2015 That nick Jag har inte mycket att säga till mitt försvar, annat än att jag bara gjort 32 inlägg på snart 11 år här på forumet, vilket inte borde tröttat ut dig helt Kul att se Bill Hicks! Fler tips på Pokerklubbar mottages tacksamt! Citera
Recommended Posts