LiveAtPompeii Postad 24 November , 2014 Rapport Postad 24 November , 2014 Spelar endast på stars, rullen ligger på ca $2,3k atm! Reggar 14Fo,3r,5t typ. Spelar 16h/dag till busten eller en större rulle =) Påbörjat dagens session, uppdaterar efter med graf etc Citera
Nilzzon86 Postad 24 November , 2014 Rapport Postad 24 November , 2014 Lycka till! Hur många turrar kör du samtidigt? Citera
LiveAtPompeii Postad 24 November , 2014 Författare Rapport Postad 24 November , 2014 Lycka till! Hur många turrar kör du samtidigt? Tack! är inte ett stort fan av att spela 20+ bord. Folk som säger att de spelar lika bra har oftast fel, finns undantag såklart. Börjar med att regga upp en del då de är pre ante så är det inga problem att ha 15-20bord men när jag börjar gå lite djupt så spelar jag helst under 10 bord! Citera
LiveAtPompeii Postad 24 November , 2014 Författare Rapport Postad 24 November , 2014 :-D Gl fish! tack! Citera
LiveAtPompeii Postad 25 November , 2014 Författare Rapport Postad 25 November , 2014 Vart ca 12h grind igår då jag inte var sugen på att regga vidare. Hittade tre FTs, 6plats som bäst i en $5.5 med 900 up top. Blir en kortare session ikväll, tyvärr inga 16h då jag jobbar på dygnsrytmen atm. Gårdagens graf, Citera
Scaniac Postad 26 November , 2014 Rapport Postad 26 November , 2014 GL! Tycker själv MTT's är sjukt roligt... hur gör du för att utvecklas osv.. ? Citera
LiveAtPompeii Postad 26 November , 2014 Författare Rapport Postad 26 November , 2014 Hade några lägen att dubbla rullen igår, 18e i en 13,50KO med $2,4k ut. 30e i en 11a med $2,3k ut. Plus lite andra runs. Spelade bra första halvan av sessionen och sämre andra halvan. Blir en lång session ikväll. GL!Tycker själv MTT's är sjukt roligt... hur gör du för att utvecklas osv.. ? Tack! Helt klart roligaste formen av poker. RIO vids, lite icmizer. Lägger all tid på att spela nu, växer rullen kan jag tänka mig att studera mer =) Citera
Scaniac Postad 26 November , 2014 Rapport Postad 26 November , 2014 Hade några lägen att dubbla rullen igår, 18e i en 13,50KO med $2,4k ut. 30e i en 11a med $2,3k ut. Plus lite andra runs. Spelade bra första halvan av sessionen och sämre andra halvan. Blir en lång session ikväll. Tack! Helt klart roligaste formen av poker. RIO vids, lite icmizer. Lägger all tid på att spela nu, växer rullen kan jag tänka mig att studera mer =) icmizer? orkar inte googla:-P Citera
OHChariot Postad 26 November , 2014 Rapport Postad 26 November , 2014 icmizer? orkar inte googla:-P "General information ICMIZER is a powerful piece of poker software. Its purpose is to analyze single and multi-table tournament situations and compute expected values for possible preflop decisions. It uses independent chip model (ICM) for calculations. It is available from most web browsers and requires Silverlight™ plugin, which is available on both Windows and Mac OS operation systems." Citera
LiveAtPompeii Postad 27 November , 2014 Författare Rapport Postad 27 November , 2014 Massa deepruns igen, lyckades komma 2a i en $11 för $693 Citera
LiveAtPompeii Postad 13 April , 2015 Författare Rapport Postad 13 April , 2015 Återupptar denna DB tror jag, gårdagens grind började med en vinst i en $8 PLO turre för ~$200 sen några runs som jag inte är helt nöjd med. Blir lite lir ikväll med update.. Citera
LiveAtPompeii Postad 15 April , 2015 Författare Rapport Postad 15 April , 2015 dagboksriggen is real! skeppar en omöjlig turre att skeppa 3$ med 1,2k startande för runt 600 dollars Citera
Recommended Posts