Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Lycka till! Hur många turrar kör du samtidigt?

Tack! är inte ett stort fan av att spela 20+ bord. Folk som säger att de spelar lika bra har oftast fel, finns undantag såklart.

Börjar med att regga upp en del då de är pre ante så är det inga problem att ha 15-20bord men när jag börjar gå lite djupt så spelar jag helst under 10 bord!

Postad

Hade några lägen att dubbla rullen igår, 18e i en 13,50KO med $2,4k ut. 30e i en 11a med $2,3k ut. Plus lite andra runs. Spelade bra första halvan av sessionen och sämre andra halvan. Blir en lång session ikväll.

GL!

Tycker själv MTT's är sjukt roligt... hur gör du för att utvecklas osv.. ?

Tack! Helt klart roligaste formen av poker. RIO vids, lite icmizer. Lägger all tid på att spela nu, växer rullen kan jag tänka mig att studera mer =)

Postad
Hade några lägen att dubbla rullen igår, 18e i en 13,50KO med $2,4k ut. 30e i en 11a med $2,3k ut. Plus lite andra runs. Spelade bra första halvan av sessionen och sämre andra halvan. Blir en lång session ikväll.

Tack! Helt klart roligaste formen av poker. RIO vids, lite icmizer. Lägger all tid på att spela nu, växer rullen kan jag tänka mig att studera mer =)

icmizer? orkar inte googla:-P

Postad
icmizer? orkar inte googla:-P

"General information

ICMIZER is a powerful piece of poker software. Its purpose is to analyze single and multi-table tournament situations and compute expected values for possible preflop decisions. It uses independent chip model (ICM) for calculations.

It is available from most web browsers and requires Silverlight™ plugin, which is available on both Windows and Mac OS operation systems."

• 4 months later...