Ugrath Postad 21 Juli , 2005 Rapport Share Postad 21 Juli , 2005 NLT 6-handed Readen på fi är i princip obefintlig. Det enda jag vet är att han inte är total fisk. Blinds: 1/2 på prima Fi - sb Hero - bb Dealt to hero A:club:-K:spade:. 4 folds Fi: CALL Hero: Raise 5 to 7 Fi: CALL Flop (pot = 14): A:diamond: 6:club: 3:club: Fi: Check Hero: Bet 12 Fi: CALL Turn (pot = 38): K:club: Fi: Check Hero: Bet 24 Fi: Raise 24 to 48 Hero: CALL River (pot = 134): 5:diamond: Fi: Bet 52 Hero: CALL Denna handen känns ganska svår att lägga. Hans spel känns verkligen inte som en flush eftersom han då borde semibluffat på flop? Tycker ni jag gör fel som synar på river här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 21 Juli , 2005 Rapport Share Postad 21 Juli , 2005 Ingen MÅSTE semibluffa med färgdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yukisuke Postad 22 Juli , 2005 Rapport Share Postad 22 Juli , 2005 Ingen MÅSTE semibluffa med färgdrag. JOHO! Hur ska man annars veta vad de har? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
helena_ Postad 22 Juli , 2005 Rapport Share Postad 22 Juli , 2005 Ingen MÅSTE semibluffa med färgdrag. JOHO! Hur ska man annars veta vad de har? haha dagens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 22 Juli , 2005 Rapport Share Postad 22 Juli , 2005 Äre där inte en färg så vet jag itne NÄR det är en färg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ugrath Postad 22 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 22 Juli , 2005 Äre där inte en färg så vet jag itne NÄR det är en färg Det är INTE färg han har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 22 Juli , 2005 Rapport Share Postad 22 Juli , 2005 Jäkligt lurig hand, han kan ju ha ett set i 6/3 men det känns ju ändå som han borde raisat pre. Om färgen håller jag med dig han borde slagit om på flopp. Jag skulle sätta honom på any 2 par och synat. Edit: Jag börjar fundera på hans syn preflop, kan han trappa dig ordentligt med AA/KK ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts