mangaz Postad 17 Oktober , 2014 Rapport Postad 17 Oktober , 2014 vilka regs på 0,25 50 och framförallt 0,5 1 tycker ni är vassa? De ja stött på som är rätt vassa är • lv**0*|v/ eller vad han heter (tror han kanske gått upp i nivå) • roz • Markusgbg • aragon1 • nocomputa Och mangaz såklart ? Citera
minibiff Postad 17 Oktober , 2014 Rapport Postad 17 Oktober , 2014 GRINDER Syrene Namehere loooool Citera
bobby232 Postad 17 Oktober , 2014 Rapport Postad 17 Oktober , 2014 GRINDERSyrene Namehere loooool Pokern är död Citera
Gitos Postad 17 Oktober , 2014 Rapport Postad 17 Oktober , 2014 viraocha är bland dom bästa ju ofantliga spelstrategier i hans innandöme där han sökt livscoacher i flertalet projekt Citera
TGrinder Postad 17 Oktober , 2014 Rapport Postad 17 Oktober , 2014 Kul att folk som minibiff och Bobby som är gulast på siten öppnar käften. COOOOOOME AT MEEEE!!! Citera
minibiff Postad 17 Oktober , 2014 Rapport Postad 17 Oktober , 2014 Kul att folk som minibiff och Bobby som är gulast på siten öppnar käften. COOOOOOME AT MEEEE!!! 1. Jag har bannar mitt konto och har därför inte en krona på svs! Bra read där! 2. Senast jag kollade var bobby upp 60st standard dricksfredagar denna månad! Och då jobbar jag nog på ett av de dricksvänligaste ställena i Göteborg! Puss EDIT: Är förövrigt live-reg nu förtiden. Citera
slowboy Postad 17 Oktober , 2014 Rapport Postad 17 Oktober , 2014 Sluta nu grabbar Denna tråden handlar om de bästa microregsen. Ni får sköta ert tjafsande i PM. Citera
minibiff Postad 17 Oktober , 2014 Rapport Postad 17 Oktober , 2014 Sluta nu grabbar Denna tråden handlar om de bästa microregsen.Ni får sköta ert tjafsande i PM. Vad gör du i denna tråden. Skall starta en tråd "Microsop-PLO-Regs" som du kan posta i. Citera
bobby232 Postad 17 Oktober , 2014 Rapport Postad 17 Oktober , 2014 Denna kille tar fan ingen skit!!!!! Citera
bobby232 Postad 17 Oktober , 2014 Rapport Postad 17 Oktober , 2014 Sluta nu grabbar Denna tråden handlar om de bästa microregsen.Ni får sköta ert tjafsande i PM. Men ja det låter bra. för att förtydliga för dig också grinder: Du är verkligen helt irrelevant för mig. jag har verkligen inte tid eller ork att fokusera på en kille som uppenbarligen är en av det mest labila jag "stött" på i mina dagar. hoppas du finner ro och lycka till i framtiden! GL! jag skrevi tråden för att dryga med en kompis till mig , name. Citera
minibiff Postad 17 Oktober , 2014 Rapport Postad 17 Oktober , 2014 jag skrevi tråden för att dryga med en kompis till mig , name. hahahahahaahahahahaha Citera
minibiff Postad 17 Oktober , 2014 Rapport Postad 17 Oktober , 2014 ag skrevi tråden för att dryga med en kompis till mig , name. kan vi inte starta en tråd om names konversation med din syrra? Citera
bobby232 Postad 17 Oktober , 2014 Rapport Postad 17 Oktober , 2014 kan vi inte starta en tråd om names konversation med din syrra? Jag signar ur från detta tråd nu. nu spårar det!! Citera
minibiff Postad 17 Oktober , 2014 Rapport Postad 17 Oktober , 2014 Hoppas jag inte blir bannad! Förstår inte varför man ens skapar en sån här tråd eftersom det bara startar ett kukmätarhets-känsla bland microregsen (däribland jag). De jag tycker är jobbigast att möta är NINI och baros och felstav. Baros spelar visserligen högre nu tror jag men har väl knappt lirat svs på 10 månader typ så är ju knappast up to date! Även lepidus är stabil! Godnatt, må väl! Grinder jag älskar dig även fast du sprider rykten till dina amerikanska vänner att jag har ebola! Puss Ses snart på microbordet under ett nytt nick! Citera
YummiKnullarAlla Postad 17 Oktober , 2014 Rapport Postad 17 Oktober , 2014 (redigerade) -- Redigerad 30 Juni , 2016 av YummiKnullarAlla Citera
TGrinder Postad 17 Oktober , 2014 Rapport Postad 17 Oktober , 2014 1. Jag har gulat mitt konto och har därför inte en krona på svs! Bra read där! Fyp Citera
minibiff Postad 18 Oktober , 2014 Rapport Postad 18 Oktober , 2014 Fyp Hellre sitegul än irlgul! Citera
Recommended Posts