Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Ni allihopa som verkar ha full koll på Prima, jag känner mig utanför så jag måste ju börja lira där jag oxå. Vilka Skins gäller (skattefria) och finns d några sjyssta rakeback erbjudanden? (har 40% nu)

1. Rakebacksnack är inte tillåtet.

2. Hade det varit tillåtet passar det inte så värst bra in i en tråd för nicknames.

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Vem är _CINDERELLA_ på Prima, står att han är från Linköping. Kanske står på en tidigare sida, men men. Spelar just nu NL 50/100.

Postad
SSSSNARK!!! Hur fan har ni fått ihop 68 sidor om nicks på high stakes spelare. Har ni verkligen inget bättre för er än att railbirda, hoppas ni fattar att ni ändå inte kommer kunna aplicera ngt av deras spel på eran egen micro nivå.

Rail 4 Life.

Postad
RaMz: Då tycker jag att du kanske kan berätta vem Devistation är? :D Om det inte är någon annan som vet? Han har varit inne och lirat en hel del dom senaste dagarna och plussat lite vad det verkar som. Han sitter inne 24/7 för fan. :P

Se sida 62

Postad
RaMz: Då tycker jag att du kanske kan berätta vem Devistation är? :D Om det inte är någon annan som vet? Han har varit inne och lirat en hel del dom senaste dagarna och plussat lite vad det verkar som. Han sitter inne 24/7 för fan. :P

Se sida 62

Haha..

Störtskönt.. 8-)