Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Nån som vet vem -Nathan- är på prima?

från grimsted eller grimstad i norge om jag inte minns helt fel.. börja sin karriär med med mkt sit and goes främst heads up och nu lirar han mkt fixed vad jag sett högt på prima... nåt mer kan jag inte säga

Postad
här ringer d massa klockor.... kul att en av stars bästa omaha spelare hittat till b2b :)

Ja Darwinism brukar alltid sitta o grinda stars, han och chufty, sen kommer konjakrolf in och bustar dom.

Postad
ärligt talat, sitter man på 5/10 så behöver man knappast va känd. Jag brukar ramla in där ibland o jag är inte direkt phil ivey.

Sitter du på 1 bord med 334,23 dollar så lägger nog ingen märke till dig. Sitter någon med ett par inköp däremot, på 8 bord, så är det lite skillnad. Tänk på det

Postad
Lejonkungen på Poker.com, vem kan det vara? Brukar sitta på 8st NL1000 bord med och mysa med några inköp varje gång jag kollar. Han spelar även $500 HU's ibland.. Någon som har en anning?

haha lol that's me :oops:

Postad
ärligt talat, sitter man på 5/10 så behöver man knappast va känd. Jag brukar ramla in där ibland o jag är inte direkt phil ivey.

Sitter du på 1 bord med 334,23 dollar så lägger nog ingen märke till dig. Sitter någon med ett par inköp däremot, på 8 bord, så är det lite skillnad. Tänk på det

jag vet en massa folk som brukar sitta med massa inköp på 2/4. det är två steg till 5/10. Det är sjukt många steg till 100/200.

Postad

jag vet en massa folk som brukar sitta med massa inköp på 2/4. det är två steg till 5/10. Det är sjukt många steg till 100/200.

Han borde vara en nykomling till eliten isf. Han är sjukt bra aldrig sett han förlora en cent. Han skrev pm här till mig och har visst $30k i veckolön!!