getseriouspls Postad 6 September , 2014 Rapport Postad 6 September , 2014 Efter en paus ifrån pokern på ett par månader kastade jag in 450 kronor och började på /0,5 med 15bi krav för klättring.. Verkar inte funka att infoga..: Citera
renad Postad 6 September , 2014 Rapport Postad 6 September , 2014 Efter en paus ifrån pokern på ett par månader kastade jag in 450 kronor och började på /0,5 med 15bi krav för klättring.. Verkar inte funka att infoga..: Citera
diazo Postad 6 September , 2014 Rapport Postad 6 September , 2014 Efter en paus ifrån pokern på ett par månader kastade jag in 450 kronor och började på /0,5 med 15bi krav för klättring.. Verkar inte funka att infoga..: många de verkar strula för, här är en nybörjarguide, släpp bilden på imgur, tryck tanka upp, kopiera denna länken, klistra in, klar? bifogar en bild när de gängas. edit: trycker man sedan på "large thumbnail" så får man de i ett gott format; såhär: Citera
getseriouspls Postad 6 September , 2014 Rapport Postad 6 September , 2014 många de verkar strula för, här är en nybörjarguide, släpp bilden på imgur, tryck tanka upp, kopiera denna länken, klistra in, klar? bifogar en bild när de gängas. edit: trycker man sedan på "large thumbnail" så får man de i ett gott format; såhär: tackar Citera
Recommended Posts