Gå till innehåll

sobchak vilse i omahaland


Neoviol

Recommended Posts

Hej.

 

Efter lite snokande bland framförallt dagböckerna här på forumet har jag insett att det kan vara ganska givande med inputs och utbytande av tankar kring spelet. Har egentligen alltid varit envis och ofta tänkt att jag kan bäst själv och aldrig använt några program.

 

Nåväl. Jag nickar förresten sobchak på svenska spel där jag mest håller till och spelar numera nästan uteslutande omaha. Är 27 år och har spelat poker sedan jag blev laglig ålder.

 

Intresset har väl dalat något på senaste tiden så vill försöka att liva upp det igen. Vet att det har frågats och diskuterats förr men tänkte ändå vara så ohövlig att fråga om lämpligt trackerprogram? något som passar omaha särskilt? Har Nollkoll.

 

Sedan vore det trevligt om gelikar och motståndare ger sig till känna och kanske att det så småningom kan rendera i IRL pokervänner eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Ska bli kul med en Omaha-dagbok till... ser fram emot att läsa.

 

Angående tracker program så använder jag själv PokerTracker 4 och tycker det fungerar bra.

 

Finns lite olika varianter: holdem, omaha eller holdem & omaha

Finns även en billigare variant om man spelar "small stakes" (minns inte exakt var gränsen går)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena kingen!

 

Kul att du startar en bok här! Kan du whina över att jag stoppat in det dåligt och dragit ut igen när jag börjar köra igen, haha.

 

Stort gl kompis!

 

Tja. Inte helt säker på vem du är, men tror jag vet och då är du inte min favorit att skeppa in mot =)

Men whina gör jag aldrig? inte synligt i alla fall ;-) gl själv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Ska bli kul med en Omaha-dagbok till... ser fram emot att läsa.

 

Angående tracker program så använder jag själv PokerTracker 4 och tycker det fungerar bra.

 

Finns lite olika varianter: holdem, omaha eller holdem & omaha

Finns även en billigare variant om man spelar "small stakes" (minns inte exakt var gränsen går)

 

Tack så mycket för tipsen. Har lutat åt den så nu blev det precis införskaffat. Återstår att se om jag blir klokare av detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...