padrinosftw Postad 7 Augusti , 2014 Rapport Postad 7 Augusti , 2014 Hur ser intresset ut? Har svårt att hitta ligor men tycker det är skitkul trots att jag kommer sist varje år. Kan spela med insats mellan 50-3000, bara vi får ihop en liga. Kommer vara en stört rolig NBA säsong, vore guld att krydda det lite extra med minst en fantasy liga (= Citera
eddor Postad 7 Augusti , 2014 Rapport Postad 7 Augusti , 2014 Hade varit på om jag hade haft några snäpp bättre koll. Nästa år förhoppningsvis om jag railar duktigt i höst/vinter Citera
Haslo Postad 7 Augusti , 2014 Rapport Postad 7 Augusti , 2014 jag e på om det inte e för dyrt =) Citera
Tornie Postad 7 Augusti , 2014 Rapport Postad 7 Augusti , 2014 Jag är också på om det inte är för dyrt. Citera
padrinosftw Postad 7 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2014 Är förstås långt kvar, är folk nyfikna så kan ni kika basket VM och försäsongsmatcher därefter för att få upp peppen (= Vad anses var för dyrt? Kan 500:- vara lagom? Name your price så löser vi det! Citera
Metaddict Postad 7 Augusti , 2014 Rapport Postad 7 Augusti , 2014 Kan knappt något om dagens NBA men blir det 50 spänn så är jag med Citera
padrinosftw Postad 7 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2014 Kan knappt något om dagens NBA men blir det 50 spänn så är jag med Cappar du där eller är du lite flexibel? Kommer finnas värde i ligan vill jag lova (= Citera
Metaddict Postad 7 Augusti , 2014 Rapport Postad 7 Augusti , 2014 Cappar du där eller är du lite flexibel? Kommer finnas värde i ligan vill jag lova (= 75 krona, sista bud kompiz Citera
Haslo Postad 8 Augusti , 2014 Rapport Postad 8 Augusti , 2014 mja om 500 bli priset så får jag offra mig och ställa upp. Ser helst någon hundring mindre dock. NBA fantasy var sjukt kul senast jag spela det. Citera
GruGloG Postad 11 Augusti , 2014 Rapport Postad 11 Augusti , 2014 Jag är på, gärna för lite mer än fattiglappsmeta. Har man en anledning att orka läsa in sig och skaffa gamepass igen, brukar vara sjukt skoj att följa! Citera
padrinosftw Postad 12 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2014 500 låter väl mest passande för alla, men det kan vi avgöra när det närmar sig lite mer. Kul att det inte verkar helt dött på intressefronten iaf (= gonpaybigbux4davies Citera
gamblob Postad 13 Augusti , 2014 Rapport Postad 13 Augusti , 2014 på för 500-1000kr gärna något format där man inte måste ändra laget varje dag för optimalt poängplockande. finns det format där man låser en vecka eller iaf ett par dar åt gången? Citera
Haslo Postad 13 Augusti , 2014 Rapport Postad 13 Augusti , 2014 när vi hade liga på ESPN förrut så var ju en matchup i 1 vecka tror jag? Kommer inte ihåg hur det såg ut med exakta inställningar för free agent och om man kunde byta spelare under denna vecka och så men tycker det funkade perfekt som vi hade då. Tror det va Shahin va som hade den? Kommer ihåg att det som bidrog till roligheten var att det va betydligt lättare att fynda på free agent marknaden jämfört med tex NFL just för att det är så pass många fler matcher och förändringar på speltid i NBA kontra NFL. Citera
Recommended Posts