TotalFarsa Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Aftonbladet såklart... Tidningen som inte bara spyr ur sig kassa artiklar utan även kissar på sig med jämna mellanrum... Har fortfarande lite ont i ögonen... /TF Citera
bzkt Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Jaha, där rök lunchaptiten. Inte med tanke på henne i artikeln, utan tanken på dig i skogen... Tack så jävla mycket Citera
Gyre Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 I Sverige finns det få tigrar. Fungerar kor och hästar lika bra som inspiration? – O ja, hästen är ett oerhört ståtligt och sexuellt djur Någon mer än jag som inte finner häster speciellt sexuellt tilltalande? För att inte tala om kor... Citera
bzkt Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Någon mer än jag som inte finner häster speciellt sexuellt tilltalande? För att inte tala om kor... Det är Kermit och mjukisdjur som får igång dig eller? Citera
Gyre Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Någon mer än jag som inte finner häster speciellt sexuellt tilltalande? För att inte tala om kor... Det är Kermit och mjukisdjur som får igång dig eller? Du skulle bara veta... Citera
thekid Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Går man igång på djur kanske det är lika bra att man beger sig ut i skogen. Citera
Animaniac Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Det där var inte snällt! Var precis på väg att ta lunch, nu får man vänta nån timme eller två innan man vet att det är säkert... Citera
eurythmech Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Jag förstår inte problemet med att Aftonbladet skriver den artikeln. Citera
TotalFarsa Postad 20 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2005 Jag förstår inte problemet med att Aftonbladet skriver den artikeln. Inte? Då har du inte samma humor som mig och några till, punkt... /TF Citera
MJ Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Fan att inte orgasmnatten kan vara på lördag för då ska jag till Mariehamn. Min vanliga otur! Man får väl vänta tills nästa år.... Citera
eurythmech Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Jag förstår inte problemet med att Aftonbladet skriver den artikeln. Inte? Då har du inte samma humor som mig och några till, punkt... /TF Menar du att det kommer som en nyhet för dig att äldre människor har sex? Citera
thekid Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Löjligt, äldre människor har inte sex. Det vet ju alla. Det är lika välkänt som det faktum att snygga tjejer inte bajsar eller pruttar. Citera
TotalFarsa Postad 20 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2005 Jag förstår inte problemet med att Aftonbladet skriver den artikeln. Inte? Då har du inte samma humor som mig och några till, punkt... /TF Menar du att det kommer som en nyhet för dig att äldre människor har sex? [ironi] Det kommer som en nyhet för mig att människor som hr begåvats med hennes utseende får möjlighet att uttala sig i detta ämne [/ironi] Kan man inte skämta om något längre? Ta en titt på min avatar förresten så har du det "sexface" som min sambo får dras med... Stackars tjej... (obs, märk att här inte förekommer [ironi]-tags) /TF Citera
eurythmech Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Äh vi kan väl vara glada att kärringen har hittat någon som är blind eller altruistisk nog att damma på henne. Citera
cheunce Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Ta en titt på min avatar förresten så har du det "sexface" som min sambo får dras med... Stackars tjej... (obs, märk att här inte förekommer [ironi]-tags) /TF [ironi] Men hon är ju norska och de gillar ju brunost och leffse Fast hon brukar kanske kalla dig för sin lilla brunost [/ironi] Jag tycker fö som TF att artikeln är rolig. Citera
TotalFarsa Postad 20 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2005 Äh vi kan väl vara glada att kärringen har hittat någon som är blind eller altruistisk nog att damma på henne. Hahahaaaaa *andas* bwahahahaaaa... Now we're talkin' /TF Citera
TotalFarsa Postad 20 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2005 [ironi] Men hon är ju norska och de gillar ju brunost och leffse Fast hon brukar kanske kalla dig för sin lilla brunost [/ironi] Jag tycker fö som TF att artikeln är rolig. För att vara dansk så har du en skrämmande insikt i den norska matkulturen, Cheunce! Fast det är klart, jag glömde att du bara är en, av många, röster i min skalle och därmed har tillgång till allt jag vet... Den klart mest oroande rösten är "Knuffa inte Smurf, knuffa inte Smurf" då Smurf står o beundrar utsikten på Skansberget /TF Citera
cheunce Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 [ironi] Men hon är ju norska och de gillar ju brunost och leffse Fast hon brukar kanske kalla dig för sin lilla brunost [/ironi] Jag tycker fö som TF att artikeln är rolig. För att vara dansk så har du en skrämmande insikt i den norska matkulturen, Cheunce! Fast det är klart, jag glömde att du bara är en, av många, röster i min skalle och därmed har tillgång till allt jag vet... Den klart mest oroande rösten är "Knuffa inte Smurf, knuffa inte Smurf" då Smurf står o beundrar utsikten på Skansberget /TF Dansk? Den har jag aldrig hört förut eller.... bara för att man har ett danskt namn (Jens är iofs glad att jag slapp den svenska varianten Jöns), bor i Skåne och pratar som om jag har en hetpotatis i munen så är jag inte automatiskt dansk. Jag är ju tex inte emot kärnkraft så då kan jag ju inte vara dansk Vet inte om jag är mest oroad över att du hör fler röster än min eller om det är att du ser smurfar. Alla vet ju att smurfarna bara finns i Frankrike. Dumma TF [OT] Är det bara jag som undrar hur smurfarna fortplantar sig? För något års sedan så såg jag det på 3:an och då fanns det en massa små smurfar. Var fan kom de ifrån. Kom nu inte och säg att det finns ju en tjej smurf för det finns det inte. Hon är ingen riktig smurf utan hon tillverkades av Gargamel av lera för att lura smurfarna. Så jag har kommit fram till att det är inte svansar de har utan det är en ny smurf som är på väg att växa fram och smurfarna fortplantar sig genom celldelning. Sen undrar jag hur fan fransmännen inte kan hitta smurfarna. Om de nu är 3 äpplen höga så ska det väll inte vara så svårt att hitta deras hus. De måste ju vara enorma svampar de bor i. Hmm man ska nog inte åka in och arbeta under semestern. Eller så har jag ätit för mycket brunost [\OT] Citera
TotalFarsa Postad 20 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2005 Men Cheunce, smurfarna du tänker på i Frankrike är inte riktiga smurfar, de är trädgårdstomtar!!! Såna där som even har en egen befrielsefront! Vive la Revolution! Apropå mina röster i huvudet, var lugn, jag lyssnar bara på dig!!! /TF Citera
bzkt Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 bor i Skåne och pratar som om jag har en hetpotatis i munen så är jag inte automatiskt dansk. Eh... jo? Citera
cheunce Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 bor i Skåne och pratar som om jag har en hetpotatis i munen så är jag inte automatiskt dansk. Eh... jo? Du är bara avundsjuk för att ni inte får in DR1 och danska TV2 Är du inte snäll så skickar jag TF på dig Citera
bzkt Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Pfff, vi har den där finska kanalen (kanske ni också har med lite otur?) Citera
TotalFarsa Postad 20 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2005 Till min sambos stora lycka har vi norska Tv2 (eller vad den nu heter, jag kollar sällan/aldrig på den)... /TF Citera
cheunce Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Pfff, vi har den där finska kanalen (kanske ni också har med lite otur?) Nej den får vi som tur är inte in Citera
Recommended Posts