Lobtec Postad 12 Augusti , 2004 Rapport Postad 12 Augusti , 2004 Vi är ett par stycken som funderat ett tag på att dra igång en pokerklubb här nere i sydöstra kanten av Sverige. Just nu är vi bara i planeringsstadiet men målet är att vi ska ha igång en fungerande klubb/förening relativt snart och köra en turnering i slutet av september/början av oktober. Lokal är fixad, marker på G nu behövs bara folk. Givetvis hoppas vi på att på att kunna köra turneringar och cash-games regelbundet i framtiden. Jag undrar då om det är några här på forumet som är ifrån trakten (eller längre ifrån naturligtvis) och är intresserade. Om du är intresserad av att vara med så skicka ett PM till mig. Skriv också gärna om du är villig att hjälpa till eller har erfarenhet som kan vara till nytta. Tipsa också dina polare som bor här nere. Vi tar också tacksamt emot idéer, tankar, tips osv. ifrån befintliga klubbar. * RP till enbart Karlskrona - QoS * Citera
AndreasI Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Jag är i allra högsta grad intresserad. Jag bor i Ronneby och skulle vara intresserad både av att spela och eventuellt hålla i arrangemang. Jag har ingen egentlig erfarenhet av markbunden poker med undantag för lite cash games i glada vänners sällskap och ngn enstaka hobbyturnering. Om ni har info osv. så får ni gärna kontakta mig via mail: andreasi@home.se. Är inte så regelbunden här så PM är inte säkert att jag uppmärksammar särskilt fort. Citera
proxi Postad 2 September , 2004 Rapport Postad 2 September , 2004 Hej.Vi är ett gäng som oxå funderar på att köra en turnering den 10 oktober.Marker har vi,lokal är troligt.kanske kan slå ihop oss och köra 1 st turnering?Bor i Ronneby. Citera
Hyler Postad 4 September , 2004 Rapport Postad 4 September , 2004 Lobtec skrev om det här med pokerklubb i Karlskrona/Blekinge på sin spelapoker.se men nu verkar det som om Ronneby börjar få övertaget 8) . Jag bor också i Ronneby (och har anmält mitt intresse till Lobtec). Är helt klart intresserad av turnering i Ronneby. Citera
blejd84 Postad 5 September , 2004 Rapport Postad 5 September , 2004 Bor i Karlskrona och jag med flera av mina kompisar är intresserade. Har anmält intresse till Lobtec. Citera
norrlands Postad 5 September , 2004 Rapport Postad 5 September , 2004 Bor med i karlskrona och kan nog skrapa ihop en 10 pers till. Citera
jannekev Postad 7 September , 2004 Rapport Postad 7 September , 2004 ja dåså då är det bara o tuta o köra. Det kryllar av poker glada killar o tjejer Vore kanon med en turnering. Citera
Lobtec Postad 9 September , 2004 Författare Rapport Postad 9 September , 2004 Opps.. Här händer det grejer Varit iväg ett par dagar och när man kommer hem går man och blir dålig och kan knappt sitta framför datorn. Vore väl helgott om det körs turneringar både i Rby/Kna. Lugnt att köra imellan osv. Vi kommer dock att lägga oss ganska bra mycket lägre i inköp än vad Ronneby-gänget har gjort till deras första turnering. Vi har planerat att köra den första turneringen som en 200+20kr freeze-out medan Rby kör en 500+50kr rebuy. Skiljer ganska mycket. Men sammarbete är ju bra mycket bättre än att försöka konkurrera ut varandra (vilket jag inte ser någon nytta i). Jag tror nog att vi kan får bra antal personer på båda ställena. Citera
lytz Postad 13 September , 2004 Rapport Postad 13 September , 2004 precis vad jag letat efter, bor i karlskrona också. var hade ni tänkt hålla till då? Citera
kivE Postad 13 Oktober , 2004 Rapport Postad 13 Oktober , 2004 Skicka gärna iväg ett PM till mig om det det händer något live i trakten, spelar gärna. Citera
Gyre Postad 13 Oktober , 2004 Rapport Postad 13 Oktober , 2004 Är också lite intresserad av detta, har gått och funderast senaste dagarna om det möjligtvis fanns något liknande detta som var igång i Karlskrona, och det fanns det tydligen Tjena blejd! <- xizten Citera
Dwarn Postad 22 November , 2004 Rapport Postad 22 November , 2004 Bättre sent än aldrig.. Då har jag också anmält intresse till spel i Kna/Rby. Bor själv i Listerby och vi är ett gäng som kör pokerkvällar lite då och då men spelar mest på Internet. /Erik Citera
HjarterDam Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Putta upp tråden liten Tänkte höra om det har hänt nåt? Vi är ett gäng från blekinge, ja hoby, ronneby, listerby som spelar en hel del tillsammans. Hade varit skoj om det har hänt nåt? Pm:a info eller skriv i tråden. Citera
Lobtec Postad 8 September , 2005 Författare Rapport Postad 8 September , 2005 Tjenare HjarterDam, Kika till på hemsidan som är http://www.blekinge-pokerklubb.se. Just nu körs det ca 1 turnering/månad och de har hittils varit mycket uppskattade och lyckade. Senaste turneringen var i söndags och de 50 platser som fanns blev uppbokade mycket snabbt så nu får vi nog leta nya lokaler. Det finns också ett behov av mer folk som är med och hjälper till i klubben så om intresse finns så antigen maila info-adressen eller skriv på forumet. Citera
Hyler Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Pm:a info eller skriv i tråden. Har skickat PM till HjarterDam. Det finns ju http://www.blekinge-pokerklubb.se/ som försöker ordna turnering en gång i månaden i Karlskrona och så är vi ganska flitiga i Ronneby också på turneringsspel (är lite behjälplig där). Välskötta arrangemang på båda orterna förutom då att mina KA och AA blir utdragna. Citera
Thåström Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Postad 2 Augusti , 2008 Har skickat PM till HjarterDam. Det finns ju http://www.blekinge-pokerklubb.se/ som försöker ordna turnering en gång i månaden i Karlskrona. Länken är död. Finns det fortfarande någon aktiv pokerklubb i karlskrona? Vill ni inte svara i tråden så gå ett pm bra. Citera
compa Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Postad 2 Augusti , 2008 Länken är död. Finns det fortfarande någon aktiv pokerklubb i karlskrona? Vill ni inte svara i tråden så gå ett pm bra. Enligt det jag har hört så är den nerlagd! Citera
pimz Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Jaha, hur är det med pokern här i staden? Har börjat veckopendla hit från Linköping och pokertarmen trycker på. Finns det något? Skicka PM om det är behagligare. Citera
Recommended Posts