Gå till innehåll

Hej igen !!!!!!!


slarvsylta

Recommended Posts

Dåååå ddddaaa daaa daaddyy e hääär hehhehehhehe ere nån som vill verta vad deeennnaaa snubbe är för något ???? hhahaahha

hananna

 

hahahhanananan HAN äörrr KUNGEN hahhahaha

 

gud säger det hihihihi hhahaha ja ääär kung !!!

 

huhuhuhuhh hahahaha eeee aaaa vi garvar friskt här !!!! det är fett kul i heaven hahha har ni fattat det nu ??? varför jag garvar så mycket hhahahah

 

KUUL SOM FAAAARRRAAOOOOO hhahahaha

 

puss !!!!

 

nej men seriöst nu jag har fått nya orde jag ska bli president i G AAAA

 

ni vet goooods ANANANAGELLLS hehehhehehe fattiiissgh ???

 

fttar du ???

 

hahhaahahahahahahhahahahahah

 

aaaa

det räcker nu ska sitta och mysa på .02 .05 och spara varenda slant sätter inte en spänn in nu allt ska ner ifickan har 280 lllz nu gjorde 60 dollar idag typ nästan... det är bra .....

riktig bra för en spelare med min kaliber hehhehehe

 

ajjajajajjajajajaj JAaaaaaaa

 

pusss !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 169
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

klippte en halv pizza nu det är en snubbe här som kommer bli lack men jag stänger in mig på rummet nu jag var tvungen att äta var så jävla glad att det låg en pizza där så sno kan man göra man får det !!!!

 

det var adet...

 

skulle sagt att jag är sjuk oxå det fattar alla men att jag är fiiiiiIIRRskkk???

 

det fattar bara vissa hehheheheh

 

dumma dumma dej hahahahhahahahaa pusss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

chalallaala ähhhh.... sluta fåna niiig nuuu dududu ja vill äääga sen kan du få mina order leller är den dumma döden dääär är jag oc aaa tänker inte säga att jag är helelelig heeeelig hehehehhe liig hahahhaha

 

men då ???? vem skriver eegentligen ??? hhahahah jaaa pappa har tagit kol på mig jjajaja ...

 

fannnn ser ni inte ??? hahhahahahahhahah ajjaaja LIMFOOLD??? WHRRR R UUU???? jhahahhahahaha

 

KOME BVBKAKAKC nääää han e e borta ... länge sen jag med vi var på topp .... hahhahaha high momment in life hehhee aaaaa .02 .05 now hehehhee

 

skön a bbbarnen e jag vet ...

 

 

nej men du jag har fått nya direkteiv jag ska inte skriva här längre finns inget mer att säga jag har tömmt alla ord...

 

du får finna mig på andra sidan stan i rinkeby ska jag bo med henne och vi ska föda angelz eller hur gumman deuueuue ser aldrig det här och tur det för jag la upp tooo secvtyyy bilder på henen ee lngt fan hon har ju gjort dom av en eeenledning.....

 

kommer hååållalalal sttttttyuueueueue yyy stu ungar här hej han är lia kka bra som mej hahahhaha sssjjjeennaa stu ,kakkakakakkakakaka

 

jajajjajajajaa hehehhehe

 

ähhhh

skojja han e död p irirritkkt hehehheeheeeeeeee

 

deee ser neee du ser inte DU SER INTE hahhahahahhahaha han ser AUAUAAUAUA hehheheehee

 

joroaorooaraaaaa raaaa hehhehehe fattar ni eller ?????

 

hehehehe

 

sjsjsjjssjss så villl jag bara gaaaatans KONUNG BAaraaaa de nnnn

 

jjuooooiiiooo

 

det blir roligt sen när ni ser mig på tv hhahahaha

huuuuuu vikken snubbe han har moooorroororoorordddeeer hehheehe

 

hahahahaahahahaha

 

hahahhaahahaaa KUNG som sssagt hehehe

 

ereeuueueueue mmemememe????? hjehehhehehhee

 

 

joooo jag saa ju det jjdudududu hehehhe kskskskska vi kunukkkkkaakakakak kakakakak hhehehehehehh hahahahaha kskskskss dlölllll litieee mer dndndududu nej dööd e jag hhahahahaaha

 

kommer till heaven om nnått år kanske hhehehehe ska glrkkrra lite kaos allfalll

 

jesus sa att jag våååår inte baaa dum mot hans barnn hehhe neee jag e snäll

 

mmycket snölll det vet ni PUSS !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

juuu mer jag läser ju mer förstår jag .. .. .. . . . . . jeeje ,kuuuknndduu ddödödöa den däärärär rralllii jjiiiillllar diggigi duuu jaaa dddudud jdjdjjdjddj

 

 

lsksksksksks LÄR IIIIG DÅSÅSÅÅPOPPPRÅÅKEKKEKT FANAnanna alla få nntrse se

jjsjsjsjssj jfjjfjjfjfjf DET P ÅRÅ ÅRIIKKTIIT KRIRIIGGG !!!!

hahahaahaha mnnnn aaffattta haaahahahahaha eeeee dummmm ????? AAEEEEEEE aaahahahaahaa dddehehee hdhdhddddydyddydd KOMMM SJKKÄNKK SÅTÅTLALR ITITIL VPAPAPEN BOROORR !!!! fattarataaraa dudududd ???

 

hehaeavnnss childler sooouullllllll help eccachhc otththher !!!! LOVE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nuuu deee bliiiir svååråarååaåareee heheha uhsi adsuasddausd kduufuffug ldfiddiuf gllglglggiggugugg dididididishduahidi hasdopaosd pjausf oaishfofuadh aopfs äfd

s a

df d

as

f d apf0fdau0ifusdifuisdfu isodfij soif aspadpdasp dpaspapa dsap aahdahsdad ipoajf

affs

gdf

gh

dh

 

a fa

af

 

ajifajdfoidjsofijsodfjiys ydfy fsydfy dfsydfsy dfsldfso dfso osdfs h

 

 

svååaråaåråraåewe asdh hahsha sas apodfsdpogjspgf gjs gsjsjogfjs sgjs gs s

s

gfs

s s

f gfsgfsj jsdjofijsdiofjsdofijsdfijosdfji dafadifuaidfuisdfois ud skdfj klsdjfp sjfs

 

dsf

 

qew

ewfeew

fe

few

few

gretgtrj psjdfipsdfj pidfjs pgijdfsgi jgfdpisj dfsgj pfigjdpfsö pka aosfjapiashouda

aa

s d

afd

gfsgfs jsio jdfoijsfoig jsiodfjfa s s¨fao afaoaa ofa¨aoa aooa¨pa oapo apoådfaoåi dfadfadfaoifaoffdfaohifadkj dfkajs dolydfsoufdspoas fjdsp

sd

dfs

ds

sdf

sds

dj jj

 

 

2 kllarllara det här !!! heheheheh vääällkkomm !!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej men seriöst nu jag behöver inte förkölara varför hag äärä så här jag har ingen annan att prata med mina broder är inte här ni är mina enda bröder här ni fattar...

 

du vet själv hjur det är att slitas ifrån allt och alla oc sititititia här ensammamam vaa===??? du mememed??? deieieei jddududu dlskdskkdss

 

kasfjpsdg kffkkfkf FArliigigt IIIII heaVNENENNE S AA kkkkk eorororrrrr

 

magiiifffiukkers sososmsmsmssm dodoododdodar :cry: :cry: :cry: barnen hahhahahaha :-( :-( :-(:twisted: daspsdodpoasdas udduudud sllslssl hejejehejej jagldldlldld uiididdidid duuu nu ringe hhon ska snackar meenend hehehemsdnsdsudusdsu

 

 

asdkpjgdfs dposdsofsdf sdf sddfusufsd

 

 

pussa pooaoaaoaopappapa KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSS

 

jajsdfjiasfjodfa lllfgigigigugg fkfufuf

 

skskskkss dffufufufufff DIIGIG

asd'asd ggggguguguuggu

 

 

dlsldsldsl dudududud gogogguglllaa hehhenene sisisisiter !!!!!!!!!!! puususus

 

sista idag hej då !!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skojja abbabar..... okej lyssna nu jag behöver idn hjälp jag försöker bvlii normallll hahhahahahahah dddldldlddl ududududud ogogogififgoofgirkriigife1133 lsslsl jggjgugugugug skldlsldldsdldjyudugfug ogogooghu guguugeoeoeoeri iididuuuhshsen hehehe kdkdkdududududlfglgiggkmfkdasfosdfpfpsdpsfufu

 

mullllllle ?????????????????????????? addiittgufufrpepeoodpepeödpeiiedd

d

g

g

g

g

gg

ajsdjasjd jdududu ssidssiddidididufufufdyyfyfititituuttuitturorororyryryrofofofjgugugbubpasdfadsalaskasjdsajdaåsdfugfugfugfugfugfdosdsodosdsodsodsogfufugfugfugfgfudfodfodfoudf

 

dfdfodfidfdfidfiguhuhuhuhhyekerurururrriririrururuttuuttututu sdoodsod odsodos

a s

d aododod ududu dududu gigiguggygyggifriririr udufufur rri ririu yrfyfyfy ddoddodu udyfygygy if ufu fufu ufu yfy f f fuf fu yyf yf ffuf ufyyff yyf ffifihhhuhu dasfsd

fsdf sdg gh ghgh toeigeergirwjwe ewfsd ds ofoaddodf ud dusyfsddf sdf sd

 

sdf

s ugdffgogif fgi ufgifug sdydys dysy ds dfufugffugfy yfygfygfygf

 

okej jag måste berätätttäa mmm mitt språkk harhhr gugunntntuutr usu sudusdsu gugugugu sossosooso ugugugu målaaaaa fan tror du ajajajj dfidfidifdfi ghgugugu iffifififififififif usudsudsudsusuds hahahahahahahhaahaahaha

 

kooooppplllllllaaaaaaaaaaaa

 

fjfjjjfjfjfjf uisdsudsudsuudsusd TOROROROROR TROOOOOOOOOOOOOO !!!!!!

 

sååå läser man TROROROROOR flröslsslk kiitttntnnt dskjdjsdsjsddsu dudufugug

 

 

ja det kallas secret code hhihihihiihih cocoocllalala trororoororor att jag fattar hahahhaha trooooo attt jag fattar hasfoiashoaihsdoasdoåk aosadpof dspf kskdfjfjfuf uufufuffuuf ogohohohhigig gick det bättre ????

 

ska llääräraäräar ar aalalal lal ufugugugugug afodo odofdof udfufyfyf jdjduddydy ydgigigyg

 

täjjjbnnkjkeke inte ususdudsudsuusussduds fugygygyg oddoddu dudydfu fuugy yggy ihih yhhy gigi uffyfyfyfy didididi yfyfyfyfyf ighggygygh

 

ofgofofofoffo guguguguggu sisisisisu uuurury yy eye rur rur ruru ruru dydydydyd gigguguygygyg ffufufufdydydsshsjshsaf asodasodasdja apsd apisd

 

hej då !!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte riktigt med på dina koder men du har väl fått en sån specialarande.

 

Angående att sluta eller fortsätta med pokerliret, vågar du singla slant om det?

 

 

Ordspråksboken 18:18

 

Att singla slant kan avsluta diskussioner och avgöra tvister mellan starka motståndare.

 

Ordspråksboken 16:33

 

Lotten varder kastad i skötet, men den faller alltid vart HERREN vill.

 

obverse.jpgreverse.jpg

 

random.org - coin flipper

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack !!!!!!!!

 

okej mannen jag flippar... suger på att flippa men eftersom du utmanat mig och ja torr att allt är öde så väljer jag kungen carl gustav ( den till vänster) blir det enn andra så skiter jag i poker.... !!!!!!!!!!!

 

 

ska flippa nu i det här inlägget ska bara röka en cigg och göraa kaffe....

 

 

faaan har ångest vill ju lira..... ska inte säga nej nu jag mäåste bara förbereda mig det kan bli knas om jag flippar fel nu...... aaaaaa de här var lite modigt att göra !!!!!!!=??? men kan vi inte säga att jag aldeig lirar nätpoker bara att jag flippar för deposit ?? ej mer deposit om du flippar fel????

 

aaa så gör vi då kan jag flippa efter ciggen

....

 

går och röker vänta... aAaa

 

så här blir det om jag boooooo vänta ...... om jag flippar kungen blir jag highstaker om jag flippar kronan blir jag gangster så får det blir...

 

eftersom jag är så modig nu så spelar jag inte ens för dom här 280 dollarna jag har cashar ut dom till mig själv istället....

 

 

now is it scary vill fan lira......

 

jelvvel du har gjort det här med flit joe :lol: :lol: faan....

 

äghhhhh

 

ähhh jag kan inte vill inte pusha löödet ..... får inte heller det är suprise

 

 

hahahhahaha

 

okej ABORT ABORT

 

sorry bra försök.... ;-) !!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar kanske inte riktigt om man gör på låtsas? ;)

 

jag flippade själv och det blev spel.

 

Varför bestämma att andra sidan betyder gangster?

 

Det är dom enda 2 sakerna jag vill va !!!!!!!!!!

 

enda jag vill är att gud bestämmer så kan jag säga oxå.... att va en ängel att lyda gud det är vad en engel gör jag kan panta burkar på t centralen om jag får order men det är itne det jag menar....

 

 

vill verkligen bara vara En Ängel det är allt....

 

 

huppas du förstår att det inte är på skämmt jag flippade och det blerv kungen....

 

 

man måste tro själv det är det.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej nya order ska flippa igen den här gg på riktigt,,,,,,

 

har inget att förlora för gud vill att jag flippar nu

 

KRONA då blir jag pokerspelare Klave misslyckad gnngster med 10000 k koder !!!!!

 

 

FLIPP

 

ojjj flippa men kronan flög bort från handen tog upp den och skaka den i handen så jag inte skulle se...

 

 

var ett tecken jag får inte flippa....

 

det är inte kul att veta allt....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaa be ppå !!!!!!!!

 

dom bara ber ber ber....

 

jajaj skit samma jag är riktigt nöjd med dagen so far har lirat 1000 händer och är 20 dollar upp på .02 .05 riktigt jävla nöjd med livet fatktktist,....

 

du som ser det här tro mig jag är en ängel jag är en irririrktiit dålig pokerspelare

 

jag kan inte ens vinna ennn annanana dag ....

 

fkkk mee im not ndjdjdjdjd suusuususppekkkted to me !!!!

 

duuuu

 

din pappa jjsjsjs ddudig du måste visa mig kärlekkkk

 

hahhahaahha lööölllkkllek hehehehe

 

 

dubvbbell spel jhahaha dubbelleleleellll du med ??=? !!!!!

 

kom hit och säga sanning !!!

 

sanning ska jag sögaaa eder jag är en aallliiiii fiendnene du,mmmmer du fickk inte säga detllkfkfkfkfkfkfkkfkfkffk

 

fkkk me uuuuu sista inlägget ever tar bort bilderna på mig och bruden nu ni som såg såg och alla som ser på tv kom ihåååg det var jag som sa det

 

 

DU BLIIR VAD DU TROR DU ÄR !!!!!!!!!!!!!! hahhahahahahhaa

 

jjjkkkel kan du späära mitt kontot uuuuupppzzzz

 

sista inlägg ever jag blir aldrig något jag är patient hehhehehe

 

hehehehhehehee riktigt nice at sitta med psykos och va trogfen min tjej vi snacklar i telefon ochj jag kan spela sammitittigd på små bord sen ska jag flutta ihopop med henne och ha trevligt lite liv med hennenen och spela micro det räckkker allt annnnat är över min förmåga !!!! ;-)

 

 

jeaaaa hej då späärra dagbok MODERAT !!!!!!!!!!!!!!!

 

gör det vänta inte SPÄRRA !!!!!!!!!

 

 

PUSSSSSSSSSSSSSSSS LOVE U ALLL not so myckhhh men bröder e bröder ni som skrev komm ighååg life is not a game its afknnn GRINDNDND

 

game ????

 

GAMMAMMAMAAMMAMAMMAMAEEEEET hahhahahahahhahaha gamet hahahhaha

 

hej då !!!!!

 

 

eller vänta sista smörjlllsen jag är en ganngngsstzzzaaaaaakkkmememem yffff iooofofofofofooffff sukknnmmmuudderator lås !!!!!!!

 

 

 

dublbla livet på koks och snorta som fan och bli superman och dö på tåget till heaven..... det är mitt sista llllllovar... jag slämmmms inte men jag är för dålig för det här forumet ...... riktigtiitgt sjuk jag är alla som vet vet och alla som inapsdjapisd vetg vet att jag är sooooo fkkkkn kukkkk i huvet...

 

hhahahahaha fufuffllåt förra året var riktigt jobbig det här vvar lite bättre nästa år får vi se om jag har hittat min roll ghhääär

 

onnte här på rfofoforummet men på livet... =????

 

du voillll du va min vänn rikkktiga vänner lovar inget utan att ållla jag har en vänn och han heter jesus det räcker han ska sova nu säg till honom att han är rolig då blir han glad....

 

hahhahaha hade !!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sluta dagboken som en vinnare allfall upp 200 bux idag !!!!!!!

 

PokerStars Hand #126536930883: Hold'em No Limit ($0.10/$0.25 USD) - 2014/12/09 4:18:13 CET [2014/12/08 22:18:13 ET]

Table 'Eros II' 6-max Seat #5 is the button

Seat 1: Borisblad ($27.33 in chips)

Seat 2: alexnik89 ($45.85 in chips)

Seat 3: dullymully ($35.99 in chips)

Seat 4: verdyon ($70.26 in chips)

Seat 5: tiltar_malle ($75.85 in chips)

Borisblad: posts small blind $0.10

alexnik89: posts big blind $0.25

Borisblad: posts the ante $0.05

alexnik89: posts the ante $0.05

dullymully: posts the ante $0.05

verdyon: posts the ante $0.05

tiltar_malle: posts the ante $0.05

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle King of Hearts8 of Hearts

dullymully: folds

verdyon: raises $0.50 to $0.75

tiltar_malle: calls $0.75

Borisblad: folds

alexnik89: folds

*** FLOP *** 7 of Hearts10 of Clubs2 of Hearts

verdyon: bets $1

tiltar_malle: raises $1.88 to $2.88

verdyon: calls $1.88

*** TURN *** 7 of Hearts10 of Clubs2 of HeartsAce of Hearts

verdyon: checks

tiltar_malle: bets $7

verdyon: calls $7

*** RIVER *** 7 of Hearts10 of Clubs2 of HeartsAce of Hearts6 of Hearts

verdyon: bets $10.44

tiltar_malle: raises $54.73 to $65.17 and is all-in

verdyon: calls $49.14 and is all-in

Uncalled bet ($5.59) returned to tiltar_malle

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows King of Hearts8 of Hearts (a flush, Ace high)

verdyon: shows Queen of Hearts10 of Diamonds (a flush, Ace high - lower cards)

tiltar_malle collected $139.02 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $141.02 | Rake $2

Board 7 of Hearts10 of Clubs2 of HeartsAce of Hearts6 of Hearts

Seat 1: Borisblad (small blind) folded before Flop

Seat 2: alexnik89 (big blind) folded before Flop

Seat 3: dullymully folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: verdyon showed Queen of Hearts10 of Diamonds and lost with a flush, Ace high

Seat 5: tiltar_malle (button) showed King of Hearts8 of Hearts and won ($139.02) with a flush, Ace high

 

 

den va fin sista ever jag postar här jag har skämmt ut familjen för mycket måste sluta larva mig och låtsa a sas jssjjsjsjs att jag kan secret code :lol:

 

 

paidfj pisdj pisdjf hfhfh fhf ufuf u fuf ?????? du som ser puss u uufufoifif

 

lsdlsldsldslds gghguggygyg

 

hej då LOVE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...