Gå till innehåll

Snabbaste och snyggaste sajten?


avalancher

Recommended Posts

Nu har jag orövat fyra sajter, och den ena är fulare än den andra. Royal är hiskelig, Paradise värre, Absolute Poker är så ful det gör ont i ögonen (sidan är snygg, men borden hemska). I den nämnda ordningen är den ena långsammare än den andra också, för mitt 56k modem. herregud så långsamt... Empire är ful, men den klart snabbaste och smidigaste utan tvekan. Just nu kan jag inte spela där dock (inget kapital, inga gratis frirullar). Finns det någon annan snabb, snygg (= enkel, stilful) sajt?

 

Linda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att pokerstars är snabbast, snyggast och stabilast av alla siter jag spelat på. Dessutom går supporten mot strömmen genom att vara riktigt kompetent. Du kommer nog att vilja stänga av visandet av bilder om du kör med uppringd anslutning, har för mig att det görs lätt i nån meny.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att pokerstars är snabbast, snyggast och stabilast av alla siter jag spelat på. Dessutom går supporten mot strömmen genom att vara riktigt kompetent. Du kommer nog att vilja stänga av visandet av bilder om du kör med uppringd anslutning, har för mig att det görs lätt i nån meny.

 

Har du bara kört en klient lr. Hålkorten tar ju en evighet att få ut ju. Och att alla medspelare tar en extrem lång tid på sig gör ju inte saken bättre.

 

Men men, smaken är ju som............ ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag räknar inte, men jag har testat fler än 1 ;). På pokerstars hinns det med fler händer/timme än på andra siter, det är väl det som räknas? Just nu finns det t.ex flera fulla 10-bord där det ges 100 händer i timmen. Det lär du inte hitta på speciellt många siter.

 

Sen brukar man ju stänga av animationerna rätt fort också, men det verkar du ha missat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag räknar inte, men jag har testat fler än 1 ;). På pokerstars hinns det med fler händer/timme än på andra siter, det är väl det som räknas?

 

Kan ju inte stämma, eller så har du tur med borden. Folk sitter ju alltid å laggar på den där sidan.

 

Själv tycker jag UlitmateBet är väldigt snabb, lite annorlunda design på sidan men ja gillar den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag räknar inte, men jag har testat fler än 1 ;). På pokerstars hinns det med fler händer/timme än på andra siter, det är väl det som räknas? Just nu finns det t.ex flera fulla 10-bord där det ges 100 händer i timmen. Det lär du inte hitta på speciellt många siter.

 

Sen brukar man ju stänga av animationerna rätt fort också, men det verkar du ha missat.

 

Klart det är över 100händer/h då det är 6manna bord samt mikro mikro bord. De vanliga så ligger dom på runt 50-60 händer/h. Men då är det också max 40% som ser floppen. Underligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar BetOnBet starkt. Snygg design, inget lagg och ingen slö känsla. Sedan är supporten kanonduktig och utbetalningar till Neteller de överlägset snabbaste jag sett. Senaste gången tog det ca 40 sekunder att föra över från BetOnBet till Neteller. Gången innan det tog det 20 minuter, men då var jag tvungen att skicka in kopia på leg och VISA kort eftersom jag då satt in med VISA kortet. Jag som tyckte PokerStars var snabba på utbetalningar till Neteller... (vilket de för övrigt är, i förhållande till andra nätverk som t ex PartyPoker)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

säger som Kubo.. "Multi är utan tvekan den klient som har snyggast design.. både i lobbyn och på borden. sen gillar jag party för att det aldrig är några problem med att få ett bort att spela på.. behöver aldrig stå i kö för att spela.. mkt mkt bra klient enligt mig. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

B2B tycker jag å andra sidan har en helt överlägset stilren och funktionell klient. Saggar relativt sällan ihop (har inte så mycket att jämföra, återvänder alltid efter försök till utsvävningar).

 

Haha. Skämtar du? En av de allra sämsta klienterna i branchen.

 

B2B-klienterna suger, därför att:

* Ibland blir hela bordet grått och man ser ingenting.

* Trycker man på någon förvalsknapp precis innan det blir ens tur, måste man trycka en gång till på de stora knapparna.

* Drar mycket minne.

* Drar mycket CPU.

* Buggar ur efter ett tag, dvs. det går inte att ha klienten öppen i flera dygn i sträck.

* Man ser inte om man har kommentarer på de andra spelarna vid bordet.

* Det tar allt för lång tid innan kommentarer visas, om man håller muspekaren över en annan spelare.

* Java.

 

Det är bara några småsaker som jag kommer på precis nu. Det finns fler saker som man retar upp sig på.

 

Det finns en klient som intar förstaplatsen med mycket stor marginal, Pokerstars. När man väl lärt sig spela med en helt buggfri klient är det jäkligt svårt att gå tillbaka till mer undermåliga alternativ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag orövat fyra sajter, och den ena är fulare än den andra. Royal är hiskelig, Paradise värre, Absolute Poker är så ful det gör ont i ögonen (sidan är snygg, men borden hemska). I den nämnda ordningen är den ena långsammare än den andra också, för mitt 56k modem. herregud så långsamt... Empire är ful, men den klart snabbaste och smidigaste utan tvekan. Just nu kan jag inte spela där dock (inget kapital, inga gratis frirullar). Finns det någon annan snabb, snygg (= enkel, stilful) sajt?

 

Linda

 

Prova Expekt.com Snabb och snygg tycker jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...