meckan Postad 30 Juni , 2014 Rapport Postad 30 Juni , 2014 redbets aktivitet på pokerforum ser ut hur nu för tiden? Citera
Jocke_G Postad 30 Juni , 2014 Rapport Postad 30 Juni , 2014 redbets aktivitet på pokerforum ser ut hur nu för tiden? Väldigt dålig verkar det som, i rakeracet som de har här på redbet kommer det aldrig några uppdateringar längre även fast man ser partneransvarig vara inloggad och skriver i andra trådar så de orkar väl inte ens bry sig om att uppdatera.... Citera
Partneransvarig Postad 30 Juni , 2014 Rapport Postad 30 Juni , 2014 Väldigt dålig verkar det som, i rakeracet som de har här på redbet kommer det aldrig några uppdateringar längre även fast man ser partneransvarig vara inloggad och skriver i andra trådar så de orkar väl inte ens bry sig om att uppdatera.... Vi bryr oss absolut om statistik och vi har pratat med Redbet om detta. Imorgon kommer ställningen för Juni Racet. Vi har blivit utlovade en mer regelbunden rapportering. Mvh Partneransvarig Citera
meckan Postad 1 Juli , 2014 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2014 Hej Partneransvarig, Jag har skickat dig ett eller kanske två PM skulle du kunna kolla lite på det. mvh Citera
Redbet Postad 3 September , 2014 Rapport Postad 3 September , 2014 Hej på er! Vi beklagar att det har vart dåligt med uppdateringar den senaste tiden. Hädanefter kommer det ske fler sådana, och även nya roliga erbjudanden kommer ploppa upp titt som tätt, så håll utkik! Mvh Redbet Niklas Citera
BetAholic Postad 17 December , 2014 Rapport Postad 17 December , 2014 Hur ser det ut med spelare/aktivitet på Redbet nuförtiden? Tittade lite på eran sida och ser att ni endast erbjuder spel på ongame nu, har för mig att ni tidigare hade två olika nätverk att välja mellan? Citera
Redbet Postad 18 December , 2014 Rapport Postad 18 December , 2014 Hur ser det ut med spelare/aktivitet på Redbet nuförtiden? Tittade lite på eran sida och ser att ni endast erbjuder spel på ongame nu, har för mig att ni tidigare hade två olika nätverk att välja mellan? Hej! Just nu har vi 3400 inloggade spelare på en torsdagskväll. Vi har enbart Ongame nu tack vare att Boss la ner verksamheten i Maj. Mvh /Niklas Citera
Recommended Posts