Gå till innehåll

Sommargrind på SvS!


Collinz

Recommended Posts

Hallå där!

 

Efter att ha slavat på kontor hela förra sommaren så har jag beslutat mig för att spendera denna i min svettiga 1:a istället, spelandes poker!

 

Har spelat till och från i tre år, aldrig satsat ordentligt och blivit kvar på micro/small stakes. Spelade som högst /15 på SvS men har cashat ut etc. Så nu mina vänner, nu är det dags att bygga rulle på /4 och /5.

 

Mål för Juli:

 

  • 2000 händer/dag (juni var ca. 1200/dag)
  • 6BB/100 (juni höll jag 8.5BB/100)
  • 1h handanalys/dag

 

Då kör vi, första sessionen nu!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick in 3500 händer fre-sön, vilket får ses som halvdåligt. Taggad på ny månad, juni har blivit rätt uppbruten pga. NY-resa och midsommar etc.

 

Ska bli bättre på att posta händer också, har haft svårt att hitta intressanta spots dock (tecken på att man spelar jävligt oinspirerat?).

 

Nu blir det några sessione, vore riktigt soft med ett bra avslut på månaden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt sjuk session inatt, tog första skottet i karriären på /20 och slutade upp 3k.

 

Juni

Händer: 12900

BB/100: 8.42

$$$: 7816 SEK

 

Juni präglas av bra spring och bra volym på slutet av månaden. Började inte lira förrän kanske 23/6. Så blev i princip bara en veckas spel.

 

Uppdaterar också målen för juli:

 

Juli:

Händer: 30 000

BB/100: > 4

 

30k händer kan bli lite svettigt då jag samtidigt ska köra en intensivkurs och klonka körkort, men det ska nog gå!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PT!

 

I PT4 så behöver du bara klicka in på den valda handen, sedan klicka på den funktion jag rödmarkerat. Därefter går du in här, skapar ett inlägg och kör ctrl+v så ska det fungera.

 

C09IQFc.png

 

Under options kan du bland annat välja "mask player names" om du inte vill outa dig själv (och fi för all del).

 

THK5Cv6.png

 

Jag kör på Mac men jag kan inte tänka mig att det är annorlunda till PC. Äldre versioner än 4 kan jag inte :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och letade efter intressanta händer igen, vilket tydligen är helt omöjligt att hitta. Så bjuder istället på föregående månads rekordpott, FI är superfirre och jag är väldigt grön på nivån (det här är typ 20:e handen ever på /20).

 

 

Boss Media $10.00/$20.00 No Limit Hold'em - 5 players

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

Hero (SB): $0.00

BB: $0.00

UTG: $0.00

CO: $0.00

BTN: $0.00

 

Pre Flop: ($30.00) Hero is SB with J:diamond: Q:club:

1 fold, CO calls $0 all in, 1 fold, Hero raises to $80.00, 1 fold, CO calls $0 all in

 

Flop: ($40.00) 2:diamond: T:diamond: J:spade: (2 players - 2 are all in)

Hero bets $160.00, CO calls $0 all in

 

Turn: ($40.00) 5:heart: (2 players - 3 are all in)

Hero checks, CO bets $300.00, Hero raises to $800.00, CO calls $-300 all in

 

River: ($340.00) 3:club: (2 players - 4 are all in)

Hero bets $455.00, CO calls $-300 all in

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick in 600 händer nu innan matchen, blir nog lite nattgrind sen också!

 

Var lite skönt tugg mellan "Krill$ster" och "NITPICK3R", alltid kul med lite hets vid borden!

 

 

Hehe. Classic Krill$ter. Har fått min beskärda del av Mr. Tiltmaster själv. Alltid lika underhållande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår pressade jag ganska bra trots det brutalt schyssta vädret. Landade på runt 9h och 3k händer.

 

Kom på att jag ska trycka en intensivkurs om tio dagar så måste spela in den del innan för att nå 30k händer.

 

Bjussar på en dagsgraf, inte den sexigaste, men vafan.

ea5fdb53463385dc5375a27d28d8bfd8.png

 

Nu blir det käk-promenad-gym och sen grindgrotta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...