schoolbook Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 Vill gärna vara med och donera här också. Enda jag hittat är http://en.mcdonalds.fantasy.fifa.com/ Förstås LOL att man bara har 4 dagar att ta ut sitt lag (man kan regga lag nu men först välja spelare 8 juni) men jag tycker det är görbart ändå. 1k insats? Andra alternativ? Vem är på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 Jag e på om vi blir nåra stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 Jag är på, 1 K låter lagom. Sidan följer "branschstandard" hyfsat vad jag förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
youngprofitable Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 På! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 Jag är också på, letat efter sidor i ett par dagar men inte hittat nån vettig. Tror det blir McDonken ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 Jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 http://manager.aftonbladet.se/se Men donken kanske är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 Alla förutom Tele hatar ABs variant (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 Jag är på, (90% säker). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
olofn Postad 30 Maj , 2014 Rapport Share Postad 30 Maj , 2014 Rekommenderar http://www.betto.se, lanserades igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 30 Maj , 2014 Rapport Share Postad 30 Maj , 2014 är mkt möjligen på 1k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m4dh4tter Postad 30 Maj , 2014 Rapport Share Postad 30 Maj , 2014 Rekommenderar http://www.betto.se, lanserades igår. Går inte ens att läsa reglerna utan att ha reggat sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fajlen Postad 31 Maj , 2014 Rapport Share Postad 31 Maj , 2014 På Får se om det dyker upp någon pro sida efter andra juni då trupperna är officiella. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 3 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2014 Jag är också på, letat efter sidor i ett par dagar men inte hittat nån vettig. Tror det blir McDonken ftw. Shahin, vill du hålla i det som vanligt så man kan skeppa både betting och fantasydeg till dig? Annars kan jag styra upp en liga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 3 Juni , 2014 Rapport Share Postad 3 Juni , 2014 Shahin, vill du hålla i det som vanligt så man kan skeppa både betting och fantasydeg till dig? Annars kan jag styra upp en liga. Du får jättegärna fixa det. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 3 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2014 OK, kör igång en liga så fort det går (8 juni). Alla som vill joina, skicka PM till mig för liga- och bankuppgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 5 Juni , 2014 Rapport Share Postad 5 Juni , 2014 Jaja jag veet att ni hatar Aftonbladets fantasy men om nån mot förmodan vill köra H2H med mig så har jag ett lag http://manager.aftonbladet.se/se/ab-football-world-cup-fantasy-2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 5 Juni , 2014 Rapport Share Postad 5 Juni , 2014 Jaja jag veet att ni hatar Aftonbladets fantasy men om nån mot förmodan vill köra H2H med mig så har jag ett lag http://manager.aftonbladet.se/se/ab-football-world-cup-fantasy-2014 Jag har också gjort ett lag där och kan köra hu om en lax. Men om en eller två pålitliga till vill va med kan vi kanske köra att man för över 1K till vinnaren efter? Förövrigt gäller det att alla är på tårna fr.o.m. söndag när donkens fantasy öppnar. Regga lag och för över pengar till schoolbook så fort det bara går. Själv ska jag köpa VM-Bibeln imorrn och plugga hela helgen:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SalvaTore Postad 5 Juni , 2014 Rapport Share Postad 5 Juni , 2014 Jaja jag veet att ni hatar Aftonbladets fantasy men om nån mot förmodan vill köra H2H med mig så har jag ett lag http://manager.aftonbladet.se/se/ab-football-world-cup-fantasy-2014 Kan tänka mig att köra både Donk och AB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 5 Juni , 2014 Rapport Share Postad 5 Juni , 2014 ABs var nästan för enkel. Man kan ta alla med högst % och ha råd med laget. Jag är med ändå... Klart AB ska få in lite mer deg för något som borde va gratis (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 5 Juni , 2014 Rapport Share Postad 5 Juni , 2014 Jag har också gjort ett lag där och kan köra hu om en lax. Men om en eller två pålitliga till vill va med kan vi kanske köra att man för över 1K till vinnaren efter? Förövrigt gäller det att alla är på tårna fr.o.m. söndag när donkens fantasy öppnar. Regga lag och för över pengar till schoolbook så fort det bara går. Själv ska jag köpa VM-Bibeln imorrn och plugga hela helgen:) Så gör vi. Jag skapar liga inatt om ingen hinner före. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DickNiaz Postad 5 Juni , 2014 Rapport Share Postad 5 Juni , 2014 Så gör vi. Jag skapar liga inatt om ingen hinner före. Jag kanske hoppar på detta också, återkommer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WinstonSmith Postad 5 Juni , 2014 Rapport Share Postad 5 Juni , 2014 Jag har också gjort ett lag där och kan köra hu om en lax. Men om en eller två pålitliga till vill va med kan vi kanske köra att man för över 1K till vinnaren efter? Jag är gärna med på 1k på Aftonbladet om det finns plats för en till. Vet inte om jag räknas som pålitlig så jag skulle kunna sätta över pengarna till någon innan start om det skulle vara ett problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 5 Juni , 2014 Rapport Share Postad 5 Juni , 2014 Jag har fixat ett lag på AB nu, väntar på att Tele ska fixa ligan. Jag föreslår att han collectar så behöver vi inte begränsa oss att bara x antal kan vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
youngprofitable Postad 5 Juni , 2014 Rapport Share Postad 5 Juni , 2014 Fan nu jag också degat slask-AB. Tråkigt att de tjänar pengar på fotbollsmissbrukare... Säg till när ni skapat liga! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts