kungbohman Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Shit, ska spelas till heads up. Jag som håller på att somna. Citera
Sansrom Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Rensat från spoilers. Nu håller vi oss till Martin i 30-min-efter-realtid. Och citera inte spoilers heller, please... . Citera
Mayne Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Verkar inte bli någon sömn än, när bryter dom? Citera
Mecklenburgare Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 En riktig rysarhand och allt som skrivs är detta? William Tonking ut på fjärde plats Jorryt van Hoof öppnar. William Tonking väljer att gå allin. Martin, som byggt upp sig så han nätt och jämnt täcker Tonking, gör samma sak. Martins TT står mot Williams 22 och vi är nere på tre spelare Citera
Mayne Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Är jag ensam om att fistpumpa varje pott Martin vinner? Citera
TGrinder Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 BOOOOOM, Martin visar direkt vart skåpet ska stå. Holländaren vågar inte ens titta honom i ögonen. Nu är det fan game! Citera
TGrinder Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Är jag ensam om att fistpumpa varje pott Martin vinner? Det är du inte kan jag lova dig, studsar fan upp och ner i soffan just nu. Citera
Dr.Evil Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Blir tiltad om baggen kommer HU... Martin är klart bäst, följt av van Hoof! Citera
-TheC- Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 BOOOOOM, Martin visar direkt vart skåpet ska stå. Holländaren vågar inte ens titta honom i ögonen. Nu är det fan game! Skoja inte! Holländaren tar snabbare beslut och känns inte alls lika solid eller konfident som innan, MJ har kommit innanför hans skalle8-) Citera
jodan Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Jag joinade precis streamen. Varför hatar alla baggen? Citera
sulla Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Fattar jag det rätt som att det spelas ner till HU och sen startar kl 3 inatt svensk tid? Citera
pudie Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Offrar oskulden här, jobba för fan!! Citera
rasputin Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Mycket stabilt spel av MJ. Detta har han om han bibehåller fokus. Citera
Aaronramsey Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Men är ni seriöst sköna eller? Ska ni inte ha 2 veckors fördröjning när ni ändå är igång? Martin stabil tvåa tre kvar. Ta en fika nu en halvtimme. Citera
killerwolf Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 martin har spelat hela tiden för att vinna, alla vet det, van hoof har spelat sin stack, och nu blir han lite rustled då martin inte saktar ner! (här läser jag in lite för mycket på för litet underlag, thecleaner är ju inte direkt nån vek skitskalle) och lol@antonio, tydligen för tunt att turnbeta i shallow mtt pokers på oförändrad bräda på en redan snustorr flop? Citera
FriSoren Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Är ngn längre paus planerad? Citera
itisnotgambling Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Fattar jag det rätt som att det spelas ner till HU och sen startar kl 3 inatt svensk tid? Vill också ha svar på detta! Nyss verkade flera tro att spelet bryts när tre spelare återstår. Eller kör de till en viss tid kanske? Citera
ölkaka Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Man ser ju hur Mj har kontroll överbordet och hans edge btw Vikingar>Usa Citera
kungbohman Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Van Hoof har ju en jävla read på baggen. Han vågar inte ens bomba mot Martin med AQ trehandat. Martin är stabil på alla sätt o vis. Ger inte ifrån ett skit. Citera
killerwolf Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 varför flyttar dom inte efter lite nu, ser dumt ut att armbågsnugga med norrbaggen när dom är 3 kvar och martin längst bort i hörnet som utmobbad pojk Citera
devalanteriel Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Jag joinade precis streamen. Varför hatar alla baggen? 1. Martin grindade ned honom och fick in degen med flip förut, men fi fick set. 2. Han är norrman. Citera
TGrinder Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Haha baggen släpper inte en BB alltså. Grinda ner han Martin! Citera
Recommended Posts