Gå till innehåll

How low can you go!


TripsA

Recommended Posts

Idag blir det griiiind. Vevar igång ITMkvarnen här nu och ser om man pallar lösa 30st cashar som reggas på p5. Löser jag det har jag förmodligen löst + för dagen också så ho ho ho 1 2 3

 

Pokerstars - +850

.fr - -226

Winamax - +180

888 - -275

FTP - -120

Party - -60

24h - -178

 

Svenska Spel och ipoker, skiter jag i fr om nu då dom är precis som mitt ex. DOM RUINERAR MIG, punkt.

 

Sry meech! Gick redigt kallt igår men hitta plusset tillslut ändå på 170 dolls :D I love low limit. Missade målet med 30 cashes verkar det som. 20-23 stycken nåt tror jag. Satt 13h så va gött o plöja lite.

Nu blir det fest i 3dagar så återkommer med lite goa historier på onsdag lr nåt när jag vaknat ur koman.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 160
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

HAhah låter ju magiskt!

Vi har planer på att dra till Kroatien nästa sommar till ultras festival. Verkar galet nice. Nån som har vart där?

 

Ultra Kroatien 2013- Grisigaste EVER! Trots att house går rakt in i hjärtat på mig kommer jag aldrig åka på Ultra i Kroatien igen.

 

Arenans toaletter var nerspydda och det var skit ända upp på väggarna!! Inne på arenan stod 30-40 toaletter med en 10 METER stor kissjö runtomkring, folk orkade inte vänta utan ställde sig bakom toaletterna vilket ledde till kiss över halva arenagolvet.

 

Folk kunde inte bete sig, ville du inte prata hällde de en öl över dig! Svarade du inte ja på deras frieri började de kalla dig för både det ena och det andra och nöp dig överallt.

(Möjligt att ni killar gillar detta :lol: och inte kommer ha samma problem som vi :lol: , men ändå)

 

Havet av droger skapade en aggressivitet jag aldrig sett förr.

Till exempel så höll en kille på att nita min tjejkompis när hon sa ifrån efter att han grabbat tag om hennes rumpa.

Då har jag ändå vart på många housekonserter- och ännu SLÅR INGET Sensation White.

 

Att spela mongo var det mest effektiva sättet ::lol:

När de ville ta kort- ja visst sa jag och räckte fram handen-10 Euro tack!

Naturligtvis ville de inte betala och sprang iväg och tog kort i smyg.

Då sprang jag efter dem som ett riktigt mongo med armarna flaxande i vädret och drev sönder dem - kompisen låg dubbelvikt!

 

Musiken var dock ren kärlek :)

 

Därefter åkte vi till bästa stället ever Ön Pag och staden Novalja- en timme utanför Zadar, Ryanair kör direktflyg dit.

 

Vill du ha grym house, fest, bra folk, fin strand med aktiviteter blandat med god mat och billigt boende är detta stället för dig.

 

Stranden ligger ca 6 min med buss (30 min promenad) från staden Novalja vars lugn blir i stor kontrast med strandens sprakande färger, after beach och kvällsfester. DJ.s som David Guetta m.fl. kommer kontinuerligt.

 

http://www.zrcenovalja.com/novalja-zrce/

 

http://www.bing.com/videos/search?q=novalja+party&qpvt=novalja+party&FORM=VDRE#view=detail&mid=F2883C91982485180BE5F2883C91982485180BE5

 

Visst var Ultra en grisig upplevelse - Men skratt tills man kiknade fanns det gott om!

 

När jag ändå är igång, här kommer snorre storyn ;-)

 

Båda dagarna hade vi en privatchaufför som hämtade oss, sista dagen hade han en ganska berusad kompis med sig.

Uppspelta av den grymma musiken hoppade vi in i bilen, tjattrandes som bara tjejer kan göra :)

Efter halva sträckan tittade jag frågande på min kompis - "har han bara en T-shirt på sig?"

Vi båda försökte titta men såg inte riktig, är det hans kallingar som ligger på golvet?

Vi kom hem och hoppar ut, min kompis på förarsidan och jag på passagerarsidan.

Den berusade mannen hoppar ut - T-shirten slutar strax ovanför den heliga och magen putar som en stor boll, naken i övrigt. Han börjar hoppa mot oss med snorren cirkulerande som en helikopter och med ett självförtroende utav denna värld!!

"Tjejer ska ni inte följa med hem ikväll?"

 

Jag försökte bli arg på chauffören som gjorde allt vad han kunde för att be om ursäkt och strängt säga att THIS IT NOT OK....halvvägs upp mot lägenheten vek sig benen och vi föll ihop i ett asgarv som definitivt hördes i hela området..!

 

Men åk gärna på Ultra Kroatien-eran upplevelse kanske blir bättre än vår :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ultra Kroatien 2013- Grisigaste EVER! Trots att house går rakt in i hjärtat på mig kommer jag aldrig åka på Ultra i Kroatien igen.

 

Arenans toaletter var nerspydda och det var skit ända upp på väggarna!! Inne på arenan stod 30-40 toaletter med en 10 METER stor kissjö runtomkring, folk orkade inte vänta utan ställde sig bakom toaletterna vilket ledde till kiss över halva arenagolvet.

 

Folk kunde inte bete sig, ville du inte prata hällde de en öl över dig! Svarade du inte ja på deras frieri började de kalla dig för både det ena och det andra och nöp dig överallt.

(Möjligt att ni killar gillar detta :lol: och inte kommer ha samma problem som vi :lol: , men ändå)

 

Havet av droger skapade en aggressivitet jag aldrig sett förr.

Till exempel så höll en kille på att nita min tjejkompis när hon sa ifrån efter att han grabbat tag om hennes rumpa.

 

Låter väl som en rätt standard utgång på Urban Beach med efterhäng på Afterhours och AfterAfterHours i Portugal.. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hör dig. Håll dig från Svs, finns bara en som vinner där. (mutual friend) Kul att du får träffa tjejer & kul att du skriver i bloggen. Heja heja. Skriv till mig när du har finalbordrigg så railar jag. Minst 100 dollar on top dock.

 

GL M8eeeeeeeeeeeeeen

 

Tung är du morti! Lyssna på ortens och dra till hisingen nån vecka. Tar vi en blaze i betongen och kollar på stjärnfall. Kanske hinner en o annan drive by också med min nya Mac10

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ultra Kroatien 2013- Grisigaste EVER! Trots att house går rakt in i hjärtat på mig kommer jag aldrig åka på Ultra i Kroatien igen.

 

Arenans toaletter var nerspydda och det var skit ända upp på väggarna!! Inne på arenan stod 30-40 toaletter med en 10 METER stor kissjö runtomkring, folk orkade inte vänta utan ställde sig bakom toaletterna vilket ledde till kiss över halva arenagolvet.

 

Folk kunde inte bete sig, ville du inte prata hällde de en öl över dig! Svarade du inte ja på deras frieri började de kalla dig för både det ena och det andra och nöp dig överallt.

(Möjligt att ni killar gillar detta :lol: och inte kommer ha samma problem som vi :lol: , men ändå)

 

Havet av droger skapade en aggressivitet jag aldrig sett förr.

Till exempel så höll en kille på att nita min tjejkompis när hon sa ifrån efter att han grabbat tag om hennes rumpa.

Då har jag ändå vart på många housekonserter- och ännu SLÅR INGET Sensation White.

 

Att spela mongo var det mest effektiva sättet ::lol:

När de ville ta kort- ja visst sa jag och räckte fram handen-10 Euro tack!

Naturligtvis ville de inte betala och sprang iväg och tog kort i smyg.

Då sprang jag efter dem som ett riktigt mongo med armarna flaxande i vädret och drev sönder dem - kompisen låg dubbelvikt!

 

Musiken var dock ren kärlek :)

 

Därefter åkte vi till bästa stället ever Ön Pag och staden Novalja- en timme utanför Zadar, Ryanair kör direktflyg dit.

 

Vill du ha grym house, fest, bra folk, fin strand med aktiviteter blandat med god mat och billigt boende är detta stället för dig.

 

Stranden ligger ca 6 min med buss (30 min promenad) från staden Novalja vars lugn blir i stor kontrast med strandens sprakande färger, after beach och kvällsfester. DJ.s som David Guetta m.fl. kommer kontinuerligt.

 

http://www.zrcenovalja.com/novalja-zrce/

 

http://www.bing.com/videos/search?q=novalja+party&qpvt=novalja+party&FORM=VDRE#view=detail&mid=F2883C91982485180BE5F2883C91982485180BE5

 

Visst var Ultra en grisig upplevelse - Men skratt tills man kiknade fanns det gott om!

 

När jag ändå är igång, här kommer snorre storyn ;-)

 

Båda dagarna hade vi en privatchaufför som hämtade oss, sista dagen hade han en ganska berusad kompis med sig.

Uppspelta av den grymma musiken hoppade vi in i bilen, tjattrandes som bara tjejer kan göra :)

Efter halva sträckan tittade jag frågande på min kompis - "har han bara en T-shirt på sig?"

Vi båda försökte titta men såg inte riktig, är det hans kallingar som ligger på golvet?

Vi kom hem och hoppar ut, min kompis på förarsidan och jag på passagerarsidan.

Den berusade mannen hoppar ut - T-shirten slutar strax ovanför den heliga och magen putar som en stor boll, naken i övrigt. Han börjar hoppa mot oss med snorren cirkulerande som en helikopter och med ett självförtroende utav denna värld!!

"Tjejer ska ni inte följa med hem ikväll?"

 

Jag försökte bli arg på chauffören som gjorde allt vad han kunde för att be om ursäkt och strängt säga att THIS IT NOT OK....halvvägs upp mot lägenheten vek sig benen och vi föll ihop i ett asgarv som definitivt hördes i hela området..!

 

Men åk gärna på Ultra Kroatien-eran upplevelse kanske blir bättre än vår :-D

 

Helvete du kapade den festivalen vid knäskålarna. Lät sådär.

Men direkt efter du skrev "Havet av droger skapade en aggressivitet jag aldrig sett förr" måste jag fått en black out och har tydligen bokat 10 biljetter till sommaren. Autopilot, minns ingenting

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvete du kapade den festivalen vid knäskålarna. Lät sådär.

Men direkt efter du skrev "Havet av droger skapade en aggressivitet jag aldrig sett förr" måste jag fått en black out och har tydligen bokat 10 biljetter till sommaren. Autopilot, minns ingenting

 

Jag gillar dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvete du kapade den festivalen vid knäskålarna. Lät sådär.

Men direkt efter du skrev "Havet av droger skapade en aggressivitet jag aldrig sett förr" måste jag fått en black out och har tydligen bokat 10 biljetter till sommaren. Autopilot, minns ingenting

 

Klart du gjorde:)

 

Boende Tips- boka ett boende som du Betalar för innan och i tid!

Totalt överbokat och kaos, folk sov på stränderna, gräsmattor ja i princip överallt där det fanns en ledig plats.

 

Jag fick bo första natten i ett kök ha ha..

 

En icke förbetald lägenhet i stan ,slutade med ingen lägenhet och nytt boende 1 mil utanför stan....

Inte nog med det...du fick en present uppkörd i r.... som var 3 gånger så dyr!!:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart du gjorde:)

 

Boende Tips- boka ett boende som du Betalar för innan och i tid!

Totalt överbokat och kaos, folk sov på stränderna, gräsmattor ja i princip överallt där det fanns en ledig plats.

 

Jag fick bo första natten i ett kök ha ha..

 

En icke förbetald lägenhet i stan ,slutade med ingen lägenhet och nytt boende 1 mil utanför stan....

Inte nog med det...du fick en present uppkörd i r.... som var 3 gånger så dyr!!:evil:

 

Ass to mouth?:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...