Gå till innehåll

How low can you go!


TripsA

Recommended Posts

Blir ett stenhårt grind nu i april. Har ett mål att som ska nås på 20k dolls+ till 1 maj. Mars slutade 7.7k upp vilket är bra, men ligger efter nu när jag slappat till de första veckan i april. Drar igång en tråd för att hålla motivationen uppe.

 

Spelar mellan 70-110 turrar per dag, beroende på när jag börjar passet. Har 9 sidor jag spelar på. Har senaste gått rejält långt ner i inköpen på turrar, då man haft det rejält tufft i stort sett hela 2013. Skippar i stort sett allt midstake förutom några 50fo och några bra 20r som alltid har värde.

 

Denna veckan blir det spel förhoppningsvis alla dagar. Så kör en veckas test med dagboken haha. Tröttnar la prob imon. Blir inte ett pass som avslutas innan 05.00. Kommer börja allt från 17.00 till 22-23 på kvällen med grinden.

 

Spelar Stars, FTP, 888, Winamax, ipoker, 24h, Stars.fr, SvenskaS, Party

 

Hoppas det finns nåt intresse att läsa om mina deep runns klockan 05.30 i 1.5k GTD 20fo ipoker. Ortens Favorit du får hoppa in och ge lite expert-tips, ser fram mot de. Frågor är varmt välkommet! Hån också för den delen!

Hade gärna lagt upp ett schema, men tar så sjukt lång tid att skriva ner alla. Ska se vad jag orkar göra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 160
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dyraste dagen på veckan, även för en lowlimit grinder. 80ish turrar reggade för dagen, men blir late reg i ett 10-20 tal senare ikväll skulle jag tro.

Finns lite goa idag faktiskt. SCOOP.fr har ju 2 minis som är fräscha. Sen är det ju SM på stars idag, den skottar man såklart. Kör även millen för att ha uppe iaf ett hopp till rikedom :D SvenskaS har ju både steken och DM idag, kan nog bli fina pengar i båda dom.

Så helt plötsligt 700$ i skottningsturrar nästan :S = ångest. Så gäller att hitta lite FTn idag, annars blir det seeeeent grind

 

Hejja blåvitt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dyraste dagen på veckan, även för en lowlimit grinder. 80ish turrar reggade för dagen, men blir late reg i ett 10-20 tal senare ikväll skulle jag tro.

Finns lite goa idag faktiskt. SCOOP.fr har ju 2 minis som är fräscha. Sen är det ju SM på stars idag, den skottar man såklart. Kör även millen för att ha uppe iaf ett hopp till rikedom :D SvenskaS har ju både steken och DM idag, kan nog bli fina pengar i båda dom.

Så helt plötsligt 700$ i skottningsturrar nästan :S = ångest. Så gäller att hitta lite FTn idag, annars blir det seeeeent grind

 

Hejja blåvitt!

 

Hur fungerar det rent praktiskt att spela 80 turneringar? hur placerar du bord och håller koll på vart du är turneringen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fin dag igår, med många rätt fina FTn. Med många bra placeringar, men också rötna placeringar. Hittade en 4e plats i Mosh pit prima, kom 3a i tenner ftp, vann nån skum turbo på 888 för 1k och avslutade dagen runt halv 8 på morgonen med att vinna en 4cube på stars och komma 3a i nån liten 30fo på ipoker. Så mitt 16h pass igår betalade av sig. Do work son!

Hade lite andra FTn också men inte så värda att nämna. Hållt mig kvar i .fr scoop mini och winamax main event, men har rejäla runkstackar i båda, men ITM är alltid nice ^^ Blir ett sent pass idag, ska kika blåvitt och grejer. Gissar på en start runt 23.00 med "Ortens Favorit". Finns ingen som älskar dom passen så mycket som den snubben!

 

Det gäller att sitta sent varje natt om man ska spela low stakes, räcker verkligen inte att börja vid 6-7 och avsluta reggningen vid 11-12. Man gör inte tillräckligt med pengar helt enkelt. Men fyfan va svårt det kan vara att trycka på "Register" klockan halv 3 på natten i en 3rebuy på 888 och du är grisback.

 

Aja peace, mer gröna siffror inatt! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur fungerar det rent praktiskt att spela 80 turneringar? hur placerar du bord och håller koll på vart du är turneringen?

 

Jag vet inte hur jag ska förklara riktigt. Man får det att fungera helt enkelt. Man hittar egna knep för att få det att funka. Små grejer:

Jag har alltid svenska spelborden på vänster skärm högst upp till höger haha

Stablar starsborden när det är mer än 30 bord running

Avregga/regga upp i pauser

Jag har alltid 15 bord på varje skärm, förutom när man har fler än 30. Det är då det intressanta börjar. Då får man sitta och pussla lite, stabla här o där, flytta bord man lätt blir sit out på osv.

 

Det låter jävligt bökigt men allt sker automatiskt efter ett tag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte hur jag ska förklara riktigt. Man får det att fungera helt enkelt. Man hittar egna knep för att få det att funka. Små grejer:

Jag har alltid svenska spelborden på vänster skärm högst upp till höger haha

Stablar starsborden när det är mer än 30 bord running

Avregga/regga upp i pauser

Jag har alltid 15 bord på varje skärm, förutom när man har fler än 30. Det är då det intressanta börjar. Då får man sitta och pussla lite, stabla här o där, flytta bord man lätt blir sit out på osv.

 

Det låter jävligt bökigt men allt sker automatiskt efter ett tag

 

mhm antar att det är en vanesak! Bra jobbat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fin dag igår, med många rätt fina FTn. Med många bra placeringar, men också rötna placeringar. Hittade en 4e plats i Mosh pit prima, kom 3a i tenner ftp, vann nån skum turbo på 888 för 1k och avslutade dagen runt halv 8 på morgonen med att vinna en 4cube på stars och komma 3a i nån liten 30fo på ipoker. Så mitt 16h pass igår betalade av sig. Do work son!

Hade lite andra FTn också men inte så värda att nämna. Hållt mig kvar i .fr scoop mini och winamax main event, men har rejäla runkstackar i båda, men ITM är alltid nice ^^ Blir ett sent pass idag, ska kika blåvitt och grejer. Gissar på en start runt 23.00 med "Ortens Favorit". Finns ingen som älskar dom passen så mycket som den snubben!

 

Det gäller att sitta sent varje natt om man ska spela low stakes, räcker verkligen inte att börja vid 6-7 och avsluta reggningen vid 11-12. Man gör inte tillräckligt med pengar helt enkelt. Men fyfan va svårt det kan vara att trycka på "Register" klockan halv 3 på natten i en 3rebuy på 888 och du är grisback.

 

Aja peace, mer gröna siffror inatt! :mrgreen:

 

Hehe gottepassen sent på natten. Har med winamax dag2 kvar 8-)

Grymt jobb igår Taxiiii, imponerande resultat! Heja april

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fin dag igår, med många rätt fina FTn. Med många bra placeringar, men också rötna placeringar. Hittade en 4e plats i Mosh pit prima, kom 3a i tenner ftp, vann nån skum turbo på 888 för 1k och avslutade dagen runt halv 8 på morgonen med att vinna en 4cube på stars och komma 3a i nån liten 30fo på ipoker. Så mitt 16h pass igår betalade av sig. Do work son!

Hade lite andra FTn också men inte så värda att nämna. Hållt mig kvar i .fr scoop mini och winamax main event, men har rejäla runkstackar i båda, men ITM är alltid nice ^^ Blir ett sent pass idag, ska kika blåvitt och grejer. Gissar på en start runt 23.00 med "Ortens Favorit". Finns ingen som älskar dom passen så mycket som den snubben!

 

Det gäller att sitta sent varje natt om man ska spela low stakes, räcker verkligen inte att börja vid 6-7 och avsluta reggningen vid 11-12. Man gör inte tillräckligt med pengar helt enkelt. Men fyfan va svårt det kan vara att trycka på "Register" klockan halv 3 på natten i en 3rebuy på 888 och du är grisback.

 

Aja peace, mer gröna siffror inatt! :mrgreen:

 

Grymt jobbat! :D

Hur lång tid tog det för dig att kunna hantera att spela så många turneringar samtidigt?

Får man veta dina nick på .fr och .eu eller är det hemligt? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fin dag igår, med många rätt fina FTn. Med många bra placeringar, men också rötna placeringar. Hittade en 4e plats i Mosh pit prima, kom 3a i tenner ftp, vann nån skum turbo på 888 för 1k och avslutade dagen runt halv 8 på morgonen med att vinna en 4cube på stars och komma 3a i nån liten 30fo på ipoker. Så mitt 16h pass igår betalade av sig. Do work son!

Hade lite andra FTn också men inte så värda att nämna. Hållt mig kvar i .fr scoop mini och winamax main event, men har rejäla runkstackar i båda, men ITM är alltid nice ^^ Blir ett sent pass idag, ska kika blåvitt och grejer. Gissar på en start runt 23.00 med "Ortens Favorit". Finns ingen som älskar dom passen så mycket som den snubben!

 

Det gäller att sitta sent varje natt om man ska spela low stakes, räcker verkligen inte att börja vid 6-7 och avsluta reggningen vid 11-12. Man gör inte tillräckligt med pengar helt enkelt. Men fyfan va svårt det kan vara att trycka på "Register" klockan halv 3 på natten i en 3rebuy på 888 och du är grisback.

 

Aja peace, mer gröna siffror inatt! :mrgreen:

 

 

Fan va kul å se mannen! Fortsätt såhär nu! Heja blåvitt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grymt jobbat! :D

Hur lång tid tog det för dig att kunna hantera att spela så många turneringar samtidigt?

Får man veta dina nick på .fr och .eu eller är det hemligt? ;)

 

Hehe gottepassen sent på natten. Har med winamax dag2 kvar 8-)

Grymt jobb igår Taxiiii, imponerande resultat! Heja april

 

Jag vet inte faktiskt. Sätt dig med 20 bord till att börja med, även om du inte klarar det, 7 dagar senare skrattar du och lagar mat samtidigt. Men att ha så mycket bord är inte att rekommendera för dom flesta. Det är egentligen bara när man spelar lågt det funkar. Man missar så otroligt mycket bra bluff/3bet/4betslägen osv. Men det funkar för mig så =) Nickar IWAS_ROURKE på .fr och RED18_ATNEK på eu, enjoy ;)

 

Tack ortens, idag kör vi igen! Green numbers!

 

En rolig anekdot idag va att jag tänkte vaska min 13bb stack i frs 2 dagars för matchen. Slutade i 2 snabba mål av äckelmalmö och taxi hem efter 30 min spelade. Dubblar direkt när jag kommer hem och sitter bara o myser nu. Den borde va klar, 21k€ "rakt i fickan" ;) Kickar la igång passet om 1 timme lr 2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte faktiskt. Sätt dig med 20 bord till att börja med, även om du inte klarar det, 7 dagar senare skrattar du och lagar mat samtidigt. Men att ha så mycket bord är inte att rekommendera för dom flesta. Det är egentligen bara när man spelar lågt det funkar. Man missar så otroligt mycket bra bluff/3bet/4betslägen osv. Men det funkar för mig så =) Nickar IWAS_ROURKE på .fr och RED18_ATNEK på eu, enjoy ;)

 

Tack ortens, idag kör vi igen! Green numbers!

 

En rolig anekdot idag va att jag tänkte vaska min 13bb stack i frs 2 dagars för matchen. Slutade i 2 snabba mål av äckelmalmö och taxi hem efter 30 min spelade. Dubblar direkt när jag kommer hem och sitter bara o myser nu. Den borde va klar, 21k€ "rakt i fickan" ;) Kickar la igång passet om 1 timme lr 2

 

Haha okej, jag är van vid att köra 4-6 bord så att öka till 20 direkt känns kanske lite overkill :D

Tackar då kommer jag raila dig på nätterna när man sitter och kollar NHL;)

Kör du också 15€ KO scoop idag på .fr btw? GL med nattens grind!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha okej, jag är van vid att köra 4-6 bord så att öka till 20 direkt känns kanske lite overkill :D

Tackar då kommer jag raila dig på nätterna när man sitter och kollar NHL;)

Kör du också 15€ KO scoop idag på .fr btw? GL med nattens grind!

 

Haha ah kan va lite mycket.

Ja den liras, latear in i sista sec skulle jag tro om jag inte börjar grinden tidgare. glgl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...