bobby232 Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 Ungefär som förra månaden. 70-80 upp. ej säker då jag inte kan tracka idiotskott på plo eller misärscheman med obvspeltorsk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 136 upp, spelade inte sista veckan. Men som sagt, det är borta nu (= Får hoppas på att klonka på husförsäljningen helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 4 April , 2014 Rapport Share Postad 4 April , 2014 Vann en liveturnering och höll 10 dollar/hand i ev online Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 4 April , 2014 Rapport Share Postad 4 April , 2014 -87K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 4 April , 2014 Rapport Share Postad 4 April , 2014 Kom hem från Afrika och kände att det skulle bli skönt att reparera ekonomin med lite grind. .. Första ordentliga backmånaden på länge. Trodde inte ens det skulle gå att backa så hårt på dem nivåerna jag lirat. Dåliga månader har förut resulterat i miniplus eller breakeven. Men nu har det verkligen varit sjukt. Poker på SvS som alltid varit så enkelt förvandlades till något väldigt svårt och hopplöst. Känns som det kommer ta stört lång tid att ta sig tillbaka till ATH. Fattar ärligt ingenting, känns som folk ser mina kort, ingenting funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 5 April , 2014 Rapport Share Postad 5 April , 2014 Det som försvinner i snö kommer fram i tö stars+ftp Back 80k$ på zoom i denna graf med, vsg nitts Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 6 April , 2014 Rapport Share Postad 6 April , 2014 plus ca 30k sek live främst tack vare utmärkta rail-skills =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 April , 2014 Rapport Share Postad 6 April , 2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts