Enterprise Postad 1 April , 2014 Rapport Postad 1 April , 2014 Hej! Jag undrar kort och gott om det finns något trackerprogram (typ PT, HM) som fungerar på svenska spel till mac? I så fall: vilket? Jag har letat runt på forumet men inte hittat något. Om någon vet en liknande tråd, vänligen länka Citera
medriggad1 Postad 1 April , 2014 Rapport Postad 1 April , 2014 Jag kör PT4 till mac (svs). Fungerar bra (= Citera
Enterprise Postad 1 April , 2014 Författare Rapport Postad 1 April , 2014 Okej! Är det något speciellt att tänka på vid installation/synk eller är det rakt på så att säga? Edit: Det är löst nu, fungerar klockrent Citera
Aces123 Postad 2 April , 2014 Rapport Postad 2 April , 2014 Får man alls använda tracker program på svs? Jag har för mig att det finns någon luddig formulering om att man inte får ta hjälp av programvara. Citera
Enterprise Postad 3 April , 2014 Författare Rapport Postad 3 April , 2014 Får man alls använda tracker program på svs? Jag har för mig att det finns någon luddig formulering om att man inte får ta hjälp av programvara. Jag hittade detta på svs poker forum (från Juni 2013): "Som rubriken lyder, vilka program är tillåtna på svenskaspel. Har letat runt men hittar ej vilka man får använda eller ej. Generalisera gärna vilka sorters av program som tillåts och vilka som man ej får, vet redan att botar är otillåtna." ""Hej, Våra regler lyder så här: Datorprogram eller andra liknande hjälpmedel för beräkning av bästa bud får inte användas av Kund i realtid, utan endast efter det att Kunden har avslutat sin hand. Detta är den förklaring som finns att ge till din fråga, vi har ingen lista på tillåtna eller otillåtna programvaror. Mvh/ Niklas - Poker"" Citera
Enterprise Postad 3 April , 2014 Författare Rapport Postad 3 April , 2014 Eftersom trackerprogram samlar information om tidigare händer, och inte i realtid, så är det väl okej? Edit: hittade det här också, från 2011, jag har inte hittat något nyare som säger att det inte ska vara tillåtet: http://pokerforum.nu/forum/vriga-pokerpartners/14127-sajt-svenskaspel-se-329.html Citera
Recommended Posts