Lassis Postad 27 Mars , 2014 Rapport Postad 27 Mars , 2014 Tänkte mig en resa med all inklusive, och Bada/grinda. Turkiet verkar mest ev just nu men jag läser lite här och där att nätpokern är förbjudet och sajter är blockade. är det nån som vet hur det funkar? Vill inte riktigt hamna i nån rättstvist i det landet iallafall. Mottar gärna grindtips för varma länder inom 7h från Sve annars... Citera
Galvanizer Postad 27 Mars , 2014 Rapport Postad 27 Mars , 2014 Turkiet verkar vara mest ev just nu... jo just det... Citera
Lassis Postad 27 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2014 Turkiet verkar vara mest ev just nu... jo just det... ?? Citera
Testi Postad 28 Mars , 2014 Rapport Postad 28 Mars , 2014 Om siterna är blockade är det mest ev om man är -ev i poker iaf. Har tyvärr ingen aning Citera
Ripentrction Postad 28 Mars , 2014 Rapport Postad 28 Mars , 2014 Jag var i Turkiet för 3,5 år sen och då vet jag att sajter var blockade, kommer tyvärr inte ihåg om det var alla sajter eller om det var nån som det gick att spela på. Citera
Lassis Postad 28 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2014 Försöker lista ut hur det här fungerar i teorin... Om jag drar till Turkiet(eller annat land som har förbjudit nätpoker, typ USA m.fl) och sen spelar via klienterna som jag redan har på datorn. Kommer jag då på något sätt att bli blockad, eller hur fan funkar det hela??? Finns ju många här som reser en del och spelar poker, hoppas att nån har nåt vettigt att komma med Jag var i Turkiet för 3,5 år sen och då vet jag att sajter var blockade, kommer tyvärr inte ihåg om det var alla sajter eller om det var nån som det gick att spela på. Ty Citera
SasaMatic Postad 28 Mars , 2014 Rapport Postad 28 Mars , 2014 stars och ftp är iaf inte blockat (för turkar iaf) och svs fungerar överallt. allt det här och det du frågar efter hittar du mkt snabbare genom google Citera
Lassis Postad 29 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2014 Skiter i Turkiet, det blev 5stjärningt på surfarhaket Fuerteventura istället. Synd att det inte finns så många sista min till Karibien.... Citera
laxen19 Postad 29 Mars , 2014 Rapport Postad 29 Mars , 2014 Skiter i Turkiet, det blev 5stjärningt på surfarhaket Fuerteventura istället. Synd att det inte finns så många sista min till Karibien.... Lät inte helt det heller! Hoppas du får en trevlig resa! Citera
krmjaow Postad 29 Mars , 2014 Rapport Postad 29 Mars , 2014 Skiter i Turkiet, det blev 5stjärningt på surfarhaket Fuerteventura istället. Synd att det inte finns så många sista min till Karibien.... good choice, nyss hemkommen därifrån faktiskt. Jävligt schyssta stränder har dom där, vid lagoonen samt vid sanddynorna. Citera
holman123 Postad 29 Mars , 2014 Rapport Postad 29 Mars , 2014 Gick att spela för mig i turkiet när jag testade det när jag var där i höstas, sen när det var söndag och jag hade en hel del turrar att köra stängdes borden ner hahaha.. så nej, det är inget att rekommendera! Citera
Recommended Posts