Lassis Postad 15 Mars , 2014 Rapport Postad 15 Mars , 2014 Pokercampus verkar inte ha lagt in en ny video på 7månader,så det känns ju sådär att lägga ivväg pengar till nåt sånt... Finns det nån annan sajt eller måste jag gå till Galfond och Co? Citera
Lassis Postad 19 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2014 Är det nån härinne som var med och drev Pokercampus, som kanske vill berätta varför det gick som det gick? Jag tvivlar på den officiella.versionen att ingen hade tid utan det borde väl ha varit olöbsamt av nån anledning...eller? Citera
dalton Postad 19 Mars , 2014 Rapport Postad 19 Mars , 2014 Är det nån härinne som var med och drev Pokercampus, som kanske vill berätta varför det gick som det gick? Jag tvivlar på den officiella.versionen att ingen hade tid utan det borde väl ha varit olöbsamt av nån anledning...eller? Gissar på att dom betalade coacherna för lite för att dom skulle tycka det var värt att dela med sig av sina kunskaper Citera
Recommended Posts