Gå till innehåll

Fuck Cancer!


HYRAN

Recommended Posts

Hej, lirat poker från och till i många år med blandad framgång. Nu tänkte jag ta ett ”skott” med en 4k rulle på 1-2 kr svs och bygga upp den till 15k innan mars är slut. Dels behöver jag ett tillskott i kassan denna mån men också för att få en utmaning i mitt halvgråa pokerliv. (OBS! Mår bra annars men pokern är inte lika stimulerande som den en gång var…)

 

Krävs ett hyfsat krossande och ganska många timmar. Mest krossande då jag inte kommer ha så mkt tid (jobbar heltid osv).

 

Då jag gillar att dela med mig av saker startar jag denna dagbok så man får lite sällskap mot målet. Alltid nån som är torsk på grafer. Är själv det. Kommer bli mkt sånt.

 

25% av pluset kommer jag skänka till välgörenhet. Funderar på cancerfonden. Var tredje kommer någon gång att få skiten vilket är fördjävligt!! Sjukt många nära och kära som kommer drabbas. Vill hjälpa till på något sätt men eftersom jag är sämst på att forska och troligtvis bara kommer förvärra allt om jag försökte så blir det att bidra med en slant istället till någon som kan.

 

Om det är någon som har en ett bättre förslag på välgörenhetsorg än cancerfonden så hojta till.

 

Gillar att kolla serier medan jag grindar och just nu är det Suits som gäller. Inne på säsong 2. Bra än så länge. Funderar på House of cards sen. Eller The wire. Eller Sopranos. ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ty!

The Wire har jag hört mkt gott om. Lutar starkt åt att det blir den härnäst.

 

Upp 490 kr. HM missade en pott så grafen visar fel. Mr Paint fick rycka in.

 

9fgq.png

 

Speltimmar: 2,5

Händer: 1017

Svenska Spel: 29kr

Me, myself and I: 368kr

Cancerfonden: 122kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

True detective, Homeland och Breaking bad i den rangordningen ska du bara se.

Skulle gråta blod efter att ha offrat Breaking Bad som en grind-serie. Skulle ta något mer lättsmält som inte kräver att man hänger med speciellt bra. Californication eller Entourage är mina tips i så fall .

 

Gl med grinden och FC!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sett Breaking Bad och homeland redan. Båda världsklass!

 

Ok, om The Wire kräver mycket fokus lämnar jag den åt vanliga seriegrinden i soffan.

Fler förslag på grindserier som inte kräver 100% närvaro mottaget tacksamt!

 

Ikväll siktar jag högt och tänkte pokra mellan nu och stängning med undantag för en timmes paus halvvägs för middag och ett avsnitt Game of Thrones. (VERKLIGEN ingen serie man grindar till imo.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...