Gå till innehåll

Sit&Go+Sportsbetting för hela slanten


Jocke_G

Recommended Posts

  • Svars 96
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ingen bra dag idag. 65€ back och åkte på väldigt många bubblor, mötte en kille som springer alldeles för bra...

Åkte t.e.x en bubbla mot honom med KK mot hans QK allin pre och en bubbla mot samma kille med JJ mot 82...

jaja det är bara att köra på igen imorgon. Har iaf fått tillbaka lite av backet på NHL inatt, och har 2 matcher till som ska gå in, isf blir det plus för dagen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har tänkt lite och kommit fram till att det kanske är tråkigt att bara skriva hur mycket plus/minus jag har gått dag för dag på mina sngs så tänkte utöka lite med sportsbetting också.

Jag har hållt på med sportsbetting i många år dock mest för att det är kul och riktigt spännande att kolla på matcher om man har pengar satsade.

 

Min största vinst kom 2011 då jag vann en sportsbetting tävling på Betclic där det handlade om att samla ihop så mycket poäng som möjligt under en månad genom att få in sina spel.

Priset blev en resa till Italien för 2 personer + boende på 5 stjärnigt lyxhotell + 2 VIP biljetter till matchen Juventus-Palermo, det ingick även en privat chaufför :D

Detta var den bästa upplevelsen någonsin för mig då jag älskar fotboll och att resa.

Jag satsar inga stora summor utan det blir oftast 100-300 kr per spel.

 

Det jag främst kommer spela på är ishockey (NHL, SHL) och fotboll (PL, EL, CL)

Om ni har några bra tips eller synpunkter på mina spel så får ni gärna skriva det =) Jag gillar även NBA så om det finns några kunniga inom basket så får ni gärna slänga in ett tips om några matcher ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inatt kommer jag spela en trippel på NHL där det är 3 matcher som jag verkligen tror på.

 

1. Colorado-Anaheim 1a

2. Florida-New Jersey 2a

3. N.Y Islanders-San Jose 2a

 

totalt odds 9.15, insats 250 kr.

 

Colorado har bra form och spelar hemma mot Anaheim som har 4 raka förluster.

Senaste mötet vann Colorado med 6-1.

 

Florida är inte alls bra denna säsongen och har även förlorat de 3 senaste matcherna. New Jersey verkar ha fått igång formen lite då dem slog Philadelphia och Carolina i sina två senaste matcher.

 

N.Y Islanders möter ett väldigt formstarkt San Jose som har 4 raka vinster medans Islanders har 3 förluster på 5 senaste matcherna (b.l.a hemma mot Florida) så det luktar bortaseger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag slängde även in en dubbel på Chicago+Dallas till oddset 2.87, 200 kr satsade.

 

Chicago har 3 vinster på de 5 senaste matcherna, båda förlusterna var mot Colorado. Nashville har 2 vinster på de 5 senaste matcherna men har inte presterat alls bra denna säsongen så jag tror att Chicago tar vinsten.

 

Dallas har 4 vinster på de 5 senaste matcherna där dem t.o.m lyckades vinna borta mot St Louis senaste matchen!

Calgary har 3 vinster på de 5 senaste matcherna där dem slog Anaheim senaste matchen med hela 7-2, dock så är ju inte Anaheim i bra form och jag blir förvånad om inte Dallas vinner inatt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tror du om Boston - Minnesota?

 

Jag tror absolut på Boston, dem är så fruktansvärt bra nu.

Dem har 7 raka vinster och Minnesota har bara 2 vinster på de 5 senaste matcherna. Det känns som att det kommer bli väldigt svårt för Minnesota att lyckas få med sig poäng i den matchen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med dig. Kan du fixa sån där gratis stream till den inatt?

 

Boston-Minnesota spelar natten till tisdag.

Stopstream.tv brukar ha stream till allt men om du kollar mycket NHL och Premier League så borde du skaffa Viaplay, dem visar alla NHL matcher varje natt och då får du väldigt bra ljud och bild =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nattens NHL matcher gick ju verkligen inte som jag hade förväntat mig.

San Jose gjorde det dem skulle och vann med 4-3 men Chicago tycker jag gjorde en dålig match där det såg ut som att de inte gav 100% alls i matchen mot Nashville.

New Jersey ledde med 1-3 mot Florida men tappade matchen helt i 3e och förlorade med 5-3.

Colorado började bra med att få in 1-0 men sen när de ledde med 2-1 så kollapsade det helt då Anaheim gjorde HELA 4 mål på 4 minuter!!!

 

Ångrar nu i efterhand att jag inte spelade på NYR som är mitt favoritlag sen barnsben!

Carl Hagelin fick göra hattrick i matchen! riktigt kul! :)

 

Ikväll/inatt kommer jag att spela en dubbel på Boston och St Louis.

Boston och St Louis spelar så grymt bra nu och Boston har 7 raka vinster!

Oddset blir 3.22 och jag satsar 200 kr.

 

Jag kör även en singel på Pittsburgh ikväll borta mot Philadelphia.

Philadelphia har förlorat sina 2 senaste matcher mot New Jersey och Toronto.

Pittsburgh har vunnit 4 av de 5 senaste matcherna.

Odds 2.15 insats 200 kr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Båda mina dubblar gick in igår :rolleyes:

Philadelphia slog dock Pittsburgh med 4-0! men det blev ändå ett plus på 523 kr.

 

Idag är det en fantastisk söndag för alla fotbollsfantaster!

Mitt älskade Liverpool spelar borta mot Manchester United.

Jag tänker slänga in 150 kr på Liverpool till oddset 2.80.

Jag vet att det verkligen kan gå hur som när dessa lag möter varandra men jag skulle aldrig få för mig att spela emot Liverpool.

United är alltid ett svårt lag att möta även fast dom inte har presterat så som man väntat sig denna säsongen.

United har ju även CL att fokusera på där dom MÅSTE vinna.

Jag tror på 1-2 till Liverpool :D

 

Sen har vi det fantastiska mötet mellan Tottenham - Arsenal!

Jag spelar 200 kr på Arsenal då jag verkligen tror på vinst för dom.

Arsenal har nu åkt ur CL och kan fokusera mer på PL.

Tottenham har flera skador och dom har förlorat de 2 senaste matcherna mot Benfica och Chelsea medans Arsenal har X mot Bayern Munchen och vinst mot Everton med 4-1. Jag tycker att 2.30 är ett bra odds på Arsenal så det kör vi på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första matchen gick in, Liverpool vann med 0-3.

Liverpool fick 3 straffar!!! den 3e straffen blev jag dock äcklad över, solklar filmning av Sturridge och även fast jag älskar Liverpool så kan jag inte glädjas ett skit åt att få en sån straff.

Gerrard missade dock den straffen och Suarez fick slå in 0-3!

3 sjukt viktiga poäng blev det och första spelet gick in! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla 3 spelen gick in och det blev ett plus på 708 kr.

 

NYR spelar mot San Jose ikväll kl 21.00 och San Jose har 5 raka vinster samt att dom vann senaste mötet mot NYR med hela 9-2!

NYR är ju mitt favoritlag i NHL men jag kommer spela på San Jose ikväll.

San Jose har 2.30 i odds och jag satsar 150 kr.

 

Jag spelar även en trippel på Montreal + Chicago + Dallas.

Montreal spelade inatt mot Ottawa och låg under med 4-1 när det var 3 min 30 sek kvar av matchen, då lyckas dom på något jävla vänster gå upp till 4-4 och sen vinna på övertid!

Idag möter dom Buffalo borta och Buffalo har 5 raka förluster så det borde bli en 2a.

 

Chicago spelar hemma mot Detroit och båda lagen har bara 2 vinster på de 5 senaste matcherna, dock så spelar Chicago hemma och jag tror att dom ska klara av Detroit.

 

Dallas spelar borta mot ett formsvagt Winnipeg som har 6 raka förluster.

Dallas lyckades vinna borta mot St Louis för några dagar sen så då ska dom nog klara av Winnipeg också ;)

 

Odds 8.16 insats 150 kr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag slängde in en dubbel på Fiorentina + Juventus i sista minuten och Andrea Pirlo räddade mig i 89e minuten med sitt 0-1 mål :)

oddset blev 2.10 och jag satsade 150 kr.

 

4/4 spel inne idag och ett plus på 873 kr.

NYR - San Jose står just nu 0-1 efter 2 perioder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

San Jose vann över NYR med 0-1 och jag har nu 5/5 spel vunna för dagen :)

Är plus 1218 kr för dagen. Nu återstår det att se om min trippel i NHL går in.

Jag kommer sluta på plus 1068 kr eller plus 2292 kr för dagen (hoppas på det sista:roll: )

 

När det kommer till pokern så har jag bara kört 2 st turneringar ikväll, i den ena åkte jag på en sur 1 outer. Jag höjde från knappen med AJ ruter och får syn av SB, floppen kommer 2TJ (två ruter) och han checkar, jag bettar och han ställer och visar 77. På turn landar klöver 7 och det var GG :(

 

Jag är dock kvar i min andra turnering som är en 20€ super KO, vi är 10 spelare kvar och jag har slagit ut 5 pers. Återkommer om hur det slutade.

 

EDIT: LOL som vanligt för mig i turneringar så kommer oturen på finalbords bubblan. Jag blev allin pre med KK mot A8 där han floppade A.

Fick 126€ och det blev ett plus på 86€ i turneringarna idag vilket känns oehört tråkigt nu när man åkte så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...