Katt3n Postad 12 Februari , 2014 Rapport Postad 12 Februari , 2014 Hej. Åker man på Resort Fee på samtliga hotell i Vegas eller finns det undantag? Citera
hogge75 Postad 12 Februari , 2014 Rapport Postad 12 Februari , 2014 Du har en bra lista här http://www.vegas.com/incl/resortfees.html Citera
Katt3n Postad 12 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2014 Klockrent, tusen tack! Skiljer ganska mycket och kan göra en hel del på totalkostnaden. Citera
TheSwing90 Postad 13 Februari , 2014 Rapport Postad 13 Februari , 2014 Japp det gör man mer eller mindre. Jag personligen har bott på många hotell i Vegas. Vdara, Caesars Palace,Cosmopolitan,Riviera,Luxor,Paris och Planet Hollywood. Enligt mig finns det 2 hotell jag tycker är helt fantastiska och det är Cosmopolitan (har gått upp jätte mycket i pris sen jag bodde där) men bättre utsikt från rummet får du inte i vegas oavsett vilket hotell du väljer, har även balkong över Bellagio fontänen vilket är fantastiskt. Planet Hollywood : Ligger mitt på strippen, har riktigt fina standard rum. Väldigt prisvänligt och härligt hotell. Planet Hollywood är kanske lite för den yngre, Men jag var 23 år gammal när jag var där (2013) och det var galna fester vid poolområdet varje dag. Men vill du ha tyst och ligga och läsa en bok vid poolen, bo inte på PH. Citera
Sladdafan Postad 14 Februari , 2014 Rapport Postad 14 Februari , 2014 Japp det gör man mer eller mindre.Jag personligen har bott på många hotell i Vegas. Vdara, Caesars Palace,Cosmopolitan,Riviera,Luxor,Paris och Planet Hollywood. Enligt mig finns det 2 hotell jag tycker är helt fantastiska och det är Cosmopolitan (har gått upp jätte mycket i pris sen jag bodde där) men bättre utsikt från rummet får du inte i vegas oavsett vilket hotell du väljer, har även balkong över Bellagio fontänen vilket är fantastiskt. Planet Hollywood : Ligger mitt på strippen, har riktigt fina standard rum. Väldigt prisvänligt och härligt hotell. Planet Hollywood är kanske lite för den yngre, Men jag var 23 år gammal när jag var där (2013) och det var galna fester vid poolområdet varje dag. Men vill du ha tyst och ligga och läsa en bok vid poolen, bo inte på PH. Så kan man bo på grannen Paris. Heldött poolområde Citera
Recommended Posts