Gå till innehåll

Pokershpelare i värmland


Namehere

Recommended Posts

Tja,

Vi är ett gäng på ~10 pers som brukar lira ett stycke djupt slaskigt Dealerschoice 5-5 CG typ varannan månad, vi brukar va 6-8st per gång så lite nytt blod är ju alltid välkommet!

 

Kan man förklara reglerna spelar vi det typ, PLO/PLO8, svitenspecial, sökö8 är väl det som rullar mest, men det är nog ett tiotal andra varianter som spelas frekvent också.

 

Jag kan locka med kändis iform av Hogge! Han är dock roligast när han är full, vilket han oftast är.

 

Edit: i karlstad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja,

Vi är ett gäng på ~10 pers som brukar lira ett stycke djupt slaskigt Dealerschoice 5-5 CG typ varannan månad, vi brukar va 6-8st per gång så lite nytt blod är ju alltid välkommet!

 

Kan man förklara reglerna spelar vi det typ, PLO/PLO8, svitenspecial, sökö8 är väl det som rullar mest, men det är nog ett tiotal andra varianter som spelas frekvent också.

 

Jag kan locka med kändis iform av Hogge! Han är dock roligast när han är full, vilket han oftast är.

 

Edit: i karlstad

 

Intressant! Dock lite för högt för min IRL-rulle + kan knappt spelen du nämnde :( Kanske i framtiden!

Hallå. Jag försöker att hitta hur man lägger in ett inlägg men det va lite klurigt. :roll: Jag bor i Uppsala och tänkte fråga om det är någon i Uppsalatrakten som är sugen på att lira lite kort. Så hur gör man för att lägga in ett inlägg?:-D

 

Mvh

 

Johan

 

Klicka in dig på forum och glid in på underrubriken "Om Poker">"Livepoker" och gör sedan ett nytt inlägg =) är en liten ikon oppe till vänster tror jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...