delkovic Postad 6 Januari , 2014 Rapport Postad 6 Januari , 2014 Hej, jag har spelat en del turneringar med hyffsade resultat på svenskaspel, har en AVG roi på 38,3 på 161 spelade, det är ett jätte litet sample jag vet.. men vill lära mig mer och utöka mitt spelande till andra sidor, det jag undrar är vart finns den bästa siten för att studera teori? helst på svenska. Citera
OHChariot Postad 6 Januari , 2014 Rapport Postad 6 Januari , 2014 På svenska vet jag inte. Pokerstrategy kanske? Rekommenderar deucescracked annars. Citera
hubbahubba Postad 6 Januari , 2014 Rapport Postad 6 Januari , 2014 pokerforum.nu? Fundera själv på hur turneringar bör spelas, vad som är viktigt, vad som är kontraintuitivt etc. Starta sedan en dagbok där du presenterar dina rön, hoppas på att forumets duktiga teoretiker och framgångsrika praktiker tar sig tid att såga dina idéer så att du forcerar fram ditt lärande. Citera
Recommended Posts