value Postad 25 December , 2013 Rapport Postad 25 December , 2013 Hur tycker ni standard spelet med AK, AKo ska se ut shorthanded. Bet, 3bet standard imo men om man 4bettas samt får ställ mot sig hur ska tankarna gå då? Springer rätt bra på denna nivån men ligger tokback på just mina AK, AKo. Detta är PREFLOP spel. Citera
minibiff Postad 25 December , 2013 Rapport Postad 25 December , 2013 100bbs vill jag få in det mot 90% av alla spelare Citera
value Postad 25 December , 2013 Författare Rapport Postad 25 December , 2013 Det är ungefär så jag backar. Men du säger att det är vinnande i längden? Citera
JonnyD Postad 25 December , 2013 Rapport Postad 25 December , 2013 Du verkar vilja ha en lathund... Kallsyna mot ep, mp och dega mot resten. Citera
minibiff Postad 25 December , 2013 Rapport Postad 25 December , 2013 Det är ungefär så jag backar. Men du säger att det är vinnande i längden? Missade att handlade om ZOOM. Har nollkoll men tippar väl på att folk lirar tightare. Citera
thefman Postad 26 December , 2013 Rapport Postad 26 December , 2013 det här är inget som är unikt för zoom, något som jag märkte runt 2010 redan. försökte brain storma med några pokrare men problemet är att dom flesta tycker att så många spots är "standard", och är obekväma att gå utanför lådan. lösningen på problemet (dagens ranger) är en mixad strategi. kommer inte ge dig fisken här så du får helt enkelt lära dig att fiska på egen hand. använd en uteslutningsmetod: om automatisk allin (om det nu är 3b/5b eller 4b/call, eller båda) inte ger resultat så kan du ju börja knåpa bland andra alternativ. Citera
Recommended Posts