Couchboy Postad 19 December , 2013 Rapport Postad 19 December , 2013 Hej vann en 3.30 dollars ticket till nån till red bet poker open daily final för ett par dar sen i nån freeroll ni hade å har sen dess letat efter denna turnering att använda den i.Har ni koll på när en sån kan dyka upp å var i lobbyn? Citera
eddor Postad 19 December , 2013 Rapport Postad 19 December , 2013 Hej vann en 3.30 dollars ticket till nån till red bet poker open daily final för ett par dar sen i nån freeroll ni hade å har sen dess letat efter denna turnering att använda den i.Har ni koll på när en sån kan dyka upp å var i lobbyn? Ganska säker på den går söndagar 20.30! Edit: Om du fick säte till weekly final dvs. Daily final är jag osäker på när dom går Citera
Couchboy Postad 19 December , 2013 Författare Rapport Postad 19 December , 2013 Ne fick säte till daily final tyvärr.Weekly finals hittar jag i lobbyn med dessa daily finals hittar jag inte nånstans.... tack ändå för ditt svar. Citera
Recommended Posts