Jeg123 Postad 16 December , 2013 Rapport Postad 16 December , 2013 Varför uppdateras inte valutakurserna på förstasidan? Citera
devalanteriel Postad 16 December , 2013 Rapport Postad 16 December , 2013 Tack för uppmärksammandet. Ser ut som att det scriptet pajade rätt hårt i augusti och behöver skrivas om. Ska ta upp det med ansvariga. Citera
devalanteriel Postad 19 December , 2013 Rapport Postad 19 December , 2013 Vill bara följa upp med att säga att jag inte glömt det, men att jag inte fått något besked om när det kommer att fixas än. Edit: Fick besked nu det fixas under dagen! Citera
devalanteriel Postad 19 December , 2013 Rapport Postad 19 December , 2013 Nu är valutakurserna igång igen. Ber om ursäkt för strulet, men tack igen för uppmärksamheten. Citera
Slaktavfall Postad 19 December , 2013 Rapport Postad 19 December , 2013 Hej Devve, Kan du inte be dem ta bort pund och lägga dit btc istället. Slår vad om att intresset för btc större bland våra medlemmar. mvh Slakke Citera
devalanteriel Postad 19 December , 2013 Rapport Postad 19 December , 2013 Bra idé. Ska vidarebefordra den. Citera
devalanteriel Postad 20 December , 2013 Rapport Postad 20 December , 2013 så Jag har själv ingen koll på bitcoins, men jag använde viktade 24h-feeden från http://bitcoincharts.com/about/markets-api/ Finns det några uppenbara invändningar mot det så säg gärna till. Citera
Recommended Posts