Macc90 Postad 13 December , 2013 Rapport Postad 13 December , 2013 Tjo! Har precis fixat HM2 och behöver hjälp att ställa in min "hud". Har ni några tips på vad man bör ha med? Och skriv gärna era egna "hud's". Skulle vara kul att se vad ni har för idéer. Tacksam för alla tips man kan få Mvh M Citera
gorillai Postad 13 December , 2013 Rapport Postad 13 December , 2013 Man bör använda sin egen hud och inte någon annans. Slänger du bara in en massor med stats som du inte ens har någon aning om hur de ska tillämpas osv blir det ju bara pannkaka typ. Börja med en standardhud och öka på den istället allt eftersom. Finns många stats som är rätt värdelösa om man inte har stora samples. 4bet, Fold to 3bet ip och fold to 3bet oop var nog det första jag slängde in förutom standardhuden. Citera
Macc90 Postad 13 December , 2013 Författare Rapport Postad 13 December , 2013 Är absolut medveten om att man bör ha sin egna hud. Det jag var intresserad av var att höra vad folk har för tankar om vad man bör ha som standard och vad som kan läggas till precis som du skrev. Tack för svar btw:-D Citera
eddor Postad 13 December , 2013 Rapport Postad 13 December , 2013 Känner väl spontant att en nice pop up hade varit nuts. Då iaf inte jag gillar att ha allt för mycket på huden. Edit:Min är kaos och försöker undvika trycka upp den då jag aldrig hittar det jag vill hitta på den Edit2:Popupen alltså.För komplicerat att fixa till med mina limiterade kunskaper. Sry för ev. ot:-) Citera
Katt3n Postad 13 December , 2013 Rapport Postad 13 December , 2013 Ett tips är att labba lite med typsnitt och färger för att öka tydligheten i informationsflödet. Sen är det ju bra att göra en hud för varje spel du spelar då samma värde för en stat kan betyda helt olika saker. T.ex. Den vpip som man klassar som lös på nlhe fr är en supernit hu. Citera
Recommended Posts