jappen Postad 2 December , 2013 Rapport Postad 2 December , 2013 Jag slog om på knappen med 64. Tre synare fick med jag, även personen som limpat. Floppen kom Q,7,5 off. Alla checkade till mig som betade 700 i potten på 850. Alla la sig fram till limparen som checkraisade mig allin. Jag hade odds till syn och synade. Rätt eller fel???? Med vänlig hälsning jappen Citera
JackVegas Postad 2 December , 2013 Rapport Postad 2 December , 2013 Tjena jappen! Om du hade rätt odds till att syna så tycker i alla fall jag att du gjorde helt rätt. Citera
padrinosftw Postad 2 December , 2013 Rapport Postad 2 December , 2013 Hej jappen jag tycker du väljer fel hand att bluffa med före floppen men har du odds så har du odds och då är det bara att få in det (= Citera
valterego Postad 2 December , 2013 Rapport Postad 2 December , 2013 Flyttade dina inlägg hit, Jappen. Plz, dont korsposta Vad gäller synen är den nog korrekt om killarna ovan tycker den är korrekt Citera
Bombapott Postad 2 December , 2013 Rapport Postad 2 December , 2013 Jag slog om på knappen med 64. Tre synare fick med jag, även personen som limpat. Floppen kom Q,7,5 off. Alla checkade till mig som betade 700 i potten på 850. Alla la sig fram till limparen som checkraisade mig allin. Jag hade odds till syn och synade. Rätt eller fel???? Med vänlig hälsning jappen aldeles för lite info..turre`?? cg ?? stacksize..osv.. Om cashgame ok ofc.. men turre behövs mer i n f o Citera
gorillai Postad 2 December , 2013 Rapport Postad 2 December , 2013 Värt att tänka på är att vi inte bör betta 700 in i 850 på den brädstrukturen. Citera
Bombapott Postad 2 December , 2013 Rapport Postad 2 December , 2013 Värt att tänka på är att vi inte bör betta 700 in i 850 på den brädstrukturen. mm svårt bedömma en pott du redan gjort två fel i .... Citera
CarlDenStore Postad 3 December , 2013 Rapport Postad 3 December , 2013 Jag antar detta är en levling? Citera
gorillai Postad 5 December , 2013 Rapport Postad 5 December , 2013 Vann du potten? Nej, hade han vunnit hade det ju varit ett korrekt spel och han hade inte behövt fråga ens. Citera
narcissist Postad 5 December , 2013 Rapport Postad 5 December , 2013 Värt att tänka på är att vi inte bör betta 700 in i 850 på den brädstrukturen. Varför? Får ju bättre odds att syna checkhöjningar med om vi c-betar stort. Betar vi tillräckligt stort måste vi ju syna med typ allt när han ställer oss all in. Då kan åtminstone inget proffs på pokerforum anmärka på synen! Citera
Recommended Posts