Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 74
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Alltid tråkigt när det går tungt men variansen i dessa typer av turneringar är ju enorm. Har du testat att lira lite mer bord för att minska variansen? Med lite träning kan man hålla bra fokus på 8-12bord (vissa ännu mer). Du har ju sällan så många bord uppe när det drar ihop sig mot slutet.

Jag spelar också Micros nuförtiden efter jag köpte hus. Så jag känner till variansen :)

Lycka till i fortsättningen!

//Tobias

Postad

Jo jagvet att jag borde träna upp det där med att spela fler turrar... Det är ju i slutändan den riktiga orsaken till varför jag inte är en vinndande spelare. Jag får helt enkelt inte in den volymen jag vill ha.

• 2 weeks later...
Postad

Tänkte pröva på lite 6-max nl holdem cashgame på stars.fr inatt och se hur pass fiskiga franmännen är. ;) börjar med att skotta 0,10/0,20 med en 10 € på 2 bord och se vad som händer... Ska oxå köra några hyper sattar till den massiva sunday million nu på söndag på stars.eu.

Har även ett litet sng projekt på g vid ipoker, skriver mer om det senare....

Postad

Fan oxå ut på fjärde plats... :evil:

206,72 $ e alltid lite tröst. Dessutom har jag plussat dryga 150 $ på no limit ZOOM (0,15/0,25) under gårdagen.

Bankrulle just nu: 357,33 $

Full fokus på att kvala in till Sunday Million nudå!

Gonatt!

Postad

Bästa placeringen hittills inatt är en 12e plats för 44 $ i en cap turre... Cashgamet har gått väldigt mycket upp och ner, och jag avslutade nyss den 4 timmar långa sessionen med ett +/- 0 resultat. Var dock nere 44 $ när det gick som sämst men jobbade upp till att va nästan 50 $ på plus när jag åkte på set mot set.

Nu lirar jag en Zoom turre och en cap, hoppas på djupa placeringar. Sen blir det sovdags.

Postad

Blev tyvärr ingen Sunday Million för min del, spelade en massa sattar men sprang sämre än en halt gris. Reggade mig till Sunday Storm istället och mincashade den. Det iinnebar att jag backade rätt mycket på sattar+turren...

Men sen blev det zoom-cash för hela slanten! Blev nästan 3000 händer och avslutade sessionen med ett väldigt fint plus... :-)

2llmzo5.png

Såhär ser graphen ut för hela tiden

2jf0jyh.png

Postad

Även dagens session slutade otroligt nog positivt trots en bedrövlig start. Jag sprang sämre än en halt gris den första halvtimmen och krockade min K-hög färg in i A-hög färg, Knektarna bet mina Kungar osv....

Men jag gav mig inte och kämpade upp ett litet plus igen.

a1n5dz.png

35lvoxx.png

BR: 454,87 $

Postad

Blev en cooling-off dag idag för min del efter att ha backat lite för mycket förra natten. Ingen panik ännu dock, men jag tänker inte låta tilten förstöra min rulle ännu en gång.

Imorgon blir det nya tag med zoom! Tänkte oxå köra ett micro event på stars.fr som verkar för lockande för att motstå. 6max deepstack med 15 k startstack och 12 min blindnivå för endast 10 €. Mervärdet höjs när man inser hur mycket franska fiskar det finns där. ;)

Rullen nu: 360 $