sacrificeheinz Postad 17 November , 2013 Rapport Share Postad 17 November , 2013 Jag spelar på svs på en hp pavilion dv6, men är ganska trött på att borden överlappar varandra när man spelar 4 bord. Så jag undrar om nån kunnig vet om den http://www.komplett.se/philips-23-led-233v5lhab/800157 skulle göra det möjligt att 4-tabla utan överlappning. Jag ska bara ha den till pokern. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rahm93 Postad 17 November , 2013 Rapport Share Postad 17 November , 2013 Säker på att det inte bara är upplösningen du kör på som orsakar det? Alla 13" klarar ju av 4 bord utan att överlappa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sacrificeheinz Postad 17 November , 2013 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2013 Säker på att det inte bara är upplösningen du kör på som orsakar det? Alla 13" klarar ju av 4 bord utan att överlappa Har dålig koll på sånt här, men jag kör på 1366x768 nu som är max. Och om jag kör 4 bord på svs "sida vid sida" (eller vad det heter) så tycker jag att det blir på tok för smått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pele08 Postad 17 November , 2013 Rapport Share Postad 17 November , 2013 du kommer få överlappning av borden med den skärmen då den har upplösningen 1920x om du kör SVS borden i dess originalstorlek. Men du kan förminska borden och då få utan överlappning. Sen om du tycker de bli för små även på en 23" skärm är det bara du själv som kan avgöra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krmjaow Postad 17 November , 2013 Rapport Share Postad 17 November , 2013 Jag har 23'' och stör mig på storleken på borden eftersom det blir så litet när man kör sida vid sida. Vad är det som är det viktiga i denna aspekten? Större skärm antar jag? Eftersom jag kör 1080p. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 17 November , 2013 Rapport Share Postad 17 November , 2013 Standardstorlek för klienter är oftast 800x600. För att få två i höjd utan att behöva förminska är då 1200 men då måste du ändå gömma aktivitetslisten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krmjaow Postad 17 November , 2013 Rapport Share Postad 17 November , 2013 Standardstorlek för klienter är oftast 800x600. För att få två i höjd utan att behöva förminska är då 1200 men då måste du ändå gömma aktivitetslisten. Okej. Jag tycker svs standardstorlek nästan är "för stor", skulle lätt kunna gå ned lite i size. Bifogar bild på hur det är när man 4tablar. 5tablar man (3 uppe, 2 nere) krymper storleken något mer. Tycker det är aningen för små bord när man 4tablar mao. Tror du 27'' skulle lösa mitt problem? http://i.imgur.com/e7D6Ht1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 17 November , 2013 Rapport Share Postad 17 November , 2013 Okej. Jag tycker svs standardstorlek nästan är "för stor", skulle lätt kunna gå ned lite i size. Bifogar bild på hur det är när man 4tablar. 5tablar man (3 uppe, 2 nere) krymper storleken något mer. Tycker det är aningen för små bord när man 4tablar mao. Tror du 27'' skulle lösa mitt problem? http://i.imgur.com/e7D6Ht1.jpg Vad är grön markering? För ser alla sorts olika spelare som du har markerat grön! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krmjaow Postad 17 November , 2013 Rapport Share Postad 17 November , 2013 Vad är grön markering? För ser alla sorts olika spelare som du har markerat grön! när jag har note så markerar jag den med en färg. Om det var ett dåligt spel så blir det grönt, ett bra eller alternativt spel blå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sacrificeheinz Postad 18 November , 2013 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2013 Standardstorlek för klienter är oftast 800x600. För att få två i höjd utan att behöva förminska är då 1200 men då måste du ändå gömma aktivitetslisten. Då kanske jag kör på en 1900x1200 då, eller låter det överlappa 120 pixlar på en 1900x1080... Tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts