Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Säker på att det inte bara är upplösningen du kör på som orsakar det? Alla 13" klarar ju av 4 bord utan att överlappa

Har dålig koll på sånt här, men jag kör på 1366x768 nu som är max. Och om jag kör 4 bord på svs "sida vid sida" (eller vad det heter) så tycker jag att det blir på tok för smått..

Postad

du kommer få överlappning av borden med den skärmen då den har upplösningen 1920x om du kör SVS borden i dess originalstorlek. Men du kan förminska borden och då få utan överlappning. Sen om du tycker de bli för små även på en 23" skärm är det bara du själv som kan avgöra

Postad

Jag har 23'' och stör mig på storleken på borden eftersom det blir så litet när man kör sida vid sida.

Vad är det som är det viktiga i denna aspekten? Större skärm antar jag? Eftersom jag kör 1080p.

Postad
Standardstorlek för klienter är oftast 800x600. För att få två i höjd utan att behöva förminska är då 1200 men då måste du ändå gömma aktivitetslisten.

Okej. Jag tycker svs standardstorlek nästan är "för stor", skulle lätt kunna gå ned lite i size. Bifogar bild på hur det är när man 4tablar. 5tablar man (3 uppe, 2 nere) krymper storleken något mer. Tycker det är aningen för små bord när man 4tablar mao. Tror du 27'' skulle lösa mitt problem?

http://i.imgur.com/e7D6Ht1.jpg

Postad
Okej. Jag tycker svs standardstorlek nästan är "för stor", skulle lätt kunna gå ned lite i size. Bifogar bild på hur det är när man 4tablar. 5tablar man (3 uppe, 2 nere) krymper storleken något mer. Tycker det är aningen för små bord när man 4tablar mao. Tror du 27'' skulle lösa mitt problem?

http://i.imgur.com/e7D6Ht1.jpg

Vad är grön markering? För ser alla sorts olika spelare som du har markerat grön!

Postad
Vad är grön markering? För ser alla sorts olika spelare som du har markerat grön!

när jag har note så markerar jag den med en färg. Om det var ett dåligt spel så blir det grönt, ett bra eller alternativt spel blå.

Postad
Standardstorlek för klienter är oftast 800x600. För att få två i höjd utan att behöva förminska är då 1200 men då måste du ändå gömma aktivitetslisten.

Då kanske jag kör på en 1900x1200 då, eller låter det överlappa 120 pixlar på en 1900x1080...

Tack för hjälpen