icehole Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Tjena! Ska börja plugga till hösten och får inte tag i korridor etc i tid. Så om någon här själv har, eller känner någon som har, ett extra rum eller lägenhet att hyra ut, hör gärna av er epost: stefansson @ gmail punkt com tel: 0737 816711 Tackar Citera
Hifskuggan Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Söker också boende i Lund till hösten. Det går lite trögt i sökandet... icehole, vilken plats har du korridorrums kön? Edit: Släng gärna iväg ett mail till: skuggan@mindless.com också om ni har något boende så får jag och icehole slåss om det... Citera
icehole Postad 17 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2005 Vafan, vi borde flytta ihop, inte gå på några lektioner utan bara träna varandra i poker och bli skitrika... Citera
Hifskuggan Postad 17 Juli , 2005 Rapport Postad 17 Juli , 2005 Låter som en utmärkt ide! Vad hade du planerat att plugga innan du kom på denna helt underbara plan? Citera
Zoogin Postad 17 Juli , 2005 Rapport Postad 17 Juli , 2005 Kolla med http://www.sanktpetri.se/ Har själv bott hos dom innan och det är helt ok. Dom bygger succesivt om ett område på norr till bostadsrätter nu, men där finns en del tomma lägenheter som jag har hört dom ska hyra ut till studenter innan själva byggandet tar vid för just de lägenheterna. Det är dock inte centralt, men det kan man inte alltid räkna med i Lund. Annars är det bara att ringa runt till alla nationer och andra privata fastighetsägare. Jag har förvånansvärt nog aldrig haft problem med att hitta någonstans att bo i Lund. Det finns bostäder, bara man ligger på. Citera
Recommended Posts