narcissist Postad 8 November , 2013 Rapport Postad 8 November , 2013 Sett att en snubbe på Svenska Spel är listad på Sharkscopes leaderbord HiLo heads up? sh*ric är nicket! Tycker det är nämnvärt mtp hur lite sngs det rullar på sajten.
Sunbird88 Postad 20 November , 2013 Rapport Postad 20 November , 2013 Borden dog inte ens efter en halvtimme tyävrr. Om jag inte uppdaterar innan SM så önskar jag alla gl sålänge ni inte möter mig . Jag drog då ju, såklart borden dör när fisken går Du kan komma tvåa i SM efter mig
Daxxar Postad 23 Maj , 2014 Rapport Postad 23 Maj , 2014 Kan bara vinna flips på /1. Högre än så springer man äckel misär vid vanligt spel och vid flips. Evig kärlek till micro:h:. //Bodens självutnämnde Urubu VAAAAMOOOOOOOO!!
Crappy Postad 14 December , 2014 Rapport Postad 14 December , 2014 Bumpar denna Det har sett ut som det varit bra resultat de senaste dagarna?
Jinti91 Postad 16 Januari , 2015 Rapport Postad 16 Januari , 2015 Bumpar också denna, börja skriv igen plz! Börjar intresserat mig mer och mer för PLO8 och läste precis igenom din db. Vore kul å läsa hur det går för dig Ses på borden!
Recommended Posts