Partneransvarig Postad 23 September , 2013 Rapport Share Postad 23 September , 2013 Denna vecka kör PokerStars två fina satelliter exklusivt för oss på Pokerforum.nu och Poker.se! I potten ligger totalt sex biljetter till deras veckofinaler, värda €215 styck! Nu börjar vi resan mot Malta tillsammans! Namn: Poker-SM Live Sat 3Seats Added (#791060008 & #791059860) Tid: tisdag 24 september och fredag 27 september kl 20:00 Inköp: €2+0.20 Adderat till potten: 3 biljetter till €215 Poker-SM Weekly Final Lösenordsrebus 24 sept: förstaäruandraärhtredjeärffjärdeäru femteärgsjätteärhsjundeärs Lösenordsrebus 27 sept: förstaärrandraärftredjeärrfjärdeärgfemteärssjätteärd Har du inget konto på PokerStars går det bra att öppna ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TonyS Postad 24 September , 2013 Rapport Share Postad 24 September , 2013 Nu känner jag mig helt retarded men jag kan fan inte hittat turneringen för ikväll. Jag mitt dumma fån trodde ju självklart att ID't (791060008) kunde användas för att söka reda på turren men den hittas inte i klienten (pokerstars.eu-klient). Hjälp...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 24 September , 2013 Rapport Share Postad 24 September , 2013 Nu känner jag mig helt retarded men jag kan fan inte hittat turneringen för ikväll.Jag mitt dumma fån trodde ju självklart att ID't (791060008) kunde användas för att söka reda på turren men den hittas inte i klienten (pokerstars.eu-klient). Hjälp...? Jag hittade turren när jag sökte på ID. Den går även att hitta under "Regional". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badabing499 Postad 24 September , 2013 Rapport Share Postad 24 September , 2013 på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 26 September , 2013 Rapport Share Postad 26 September , 2013 Finns ingen 5dollars idag, men en 2dollars imorn (27e) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UplayUpay Postad 26 September , 2013 Rapport Share Postad 26 September , 2013 Snabba på nu med svaret här valterego. Flytta turren till idag som det varit annonserat från början. Alternativt släng in en extra turre IDAG 20:00 med 5€ inköp. Du borde rimligen själv reagerat när du anmälde dig tiiiidigt till fredagens turre .... (saknar fortfarande visslarsmileyn) Sätt rotation på fläsket per omgående Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 26 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2013 Ja. en miss från vår sida. Fredag och €2+0.20 ska det vara. All info är nu korrigerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 26 September , 2013 Rapport Share Postad 26 September , 2013 Du borde rimligen själv reagerat när du anmälde dig tiiiidigt till fredagens turre .... (saknar fortfarande visslarsmileyn) Sätt rotation på fläsket per omgående Borde definitivt ha reagerat ja, skyller på tuff vecka. Jag kör vidare på skäms-smileyn.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts