jan_sod Postad 25 September , 2013 Rapport Postad 25 September , 2013 När kan man förvänta sej att Ipaden kommer? Jag vann förra veckans turre och har ännu inte fått någon bekräftelse eller information om när priset kommer. Citera
sharken Postad 26 September , 2013 Rapport Postad 26 September , 2013 Reggad o klar oldboys HU då Crappy Citera
Kolle11 Postad 26 September , 2013 Rapport Postad 26 September , 2013 Går det fortfarande inte att spela om man inte har reggat konto genom länken som finns här på pf? Citera
#LOUDmouth# Postad 26 September , 2013 Rapport Postad 26 September , 2013 Ikväll blir det en promenad i parken för er som lirar då undertecknad kommer bli full, gå på fotboll och sen bli ännu fullare. Bara så ni vet! Vassegod! /#LOUDmouth# Citera
valterego Postad 26 September , 2013 Rapport Postad 26 September , 2013 När kan man förvänta sej att Ipaden kommer? Jag vann förra veckans turre och har ännu inte fått någon bekräftelse eller information om när priset kommer. Ser till att du får besked senast imorgon! Citera
sharken Postad 26 September , 2013 Rapport Postad 26 September , 2013 Ikväll blir det en promenad i parken för er som lirar då undertecknad kommer bli full, gå på fotboll och sen bli ännu fullare. Bara så ni vet! Vassegod! /#LOUDmouth# Fegis som inte törs och ställa upp Citera
st011e Postad 26 September , 2013 Rapport Postad 26 September , 2013 Här är i alla fall en som törs, så nu får ni akta er ! :twisted: Citera
Storfiskaren Postad 9 November , 2013 Rapport Postad 9 November , 2013 Är det någon som har fått sin I-pad ännu. Jag vann min för en månad sedan och har fortfarande inte fått någon. I-pad kanske har fått den nya betydelsen "icke-Pad"? Citera
jan_sod Postad 10 November , 2013 Rapport Postad 10 November , 2013 Jag har fått min, fast det tog ett tag. Kontakta Valterego så hanterar han det. Citera
Recommended Posts